September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    zoooo ben weer bij... jullie lullen echt veel! ben een half uur bezig geweest om bij te lezen!

@zusje van lynn gefeliciteerd met jullie dochter!!!!

@anticonceptie... ik dacht dat je helemaal niks mocht ook geen spiraal... weer wat geleerd hier! fijn dat jullie er zijn meiden!!! hihi
    maar heb hier ook veel problemen gehad met de mirena..na 4 maanden eruit laten halen..kon niet meer lopen van de pijn! maar ze zeggen dat als je eenmaal een kindje heb gkregen dat het dan beter gaat....

uhhhmmm had een hele lijst met dingen die ik wilde typen maar ben het kwijt....

hier om 12 uur pas wakker geworden... ben helemaal gaar!!!

oja wat je allemaal niet kan met die choco pasta.. hihi

2. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Hier komt de naam die we hebben gekozen maar 2x voor in nl vorig jaar :D

Maar je weet t maar nooit he ??

Hier willen we denk ik ook een derde :) Maar daar gaan we dan nog ff mee wachten

3. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    @ aan een 2de of een 3de moet er voorlopig niet aan denken!!! manlief begon al maanden geleden over een 2de.... laten we eert nou maar even deze afhandellen en dan zen we daarna wel weer verder!!

@zelfde tijd en zelfde naam: heeel appart!

@naam ik had onze naam ook nog nooit gehoord maar 2 weken geleden begon een klant over een vriedninnetje van dr dochter en die heete ook zo... du ja je weet t niet he... ik ben wel benieuwd ofdat we hier 2dezelfde namen gaan krijgen!

@naiobi was het geen slijmprop?

@eerised das ook heel knap!

4. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Onze meidennaam heb ik hier ook nog niet voorbij zien komen. Denk ook niet dat iemand die heeft..
    En de jongensnaam.... Tja die zijn we nog aans het zoeken... Namen die we nu in ons hoofd hebben zouden hier wel eens dubbel kunnen komen :(.

HAHA wat je al niet kunt doen met chocoladepasta...

Nou ik ga er hier 1 naar bed brengen, mannetje is aardig moe aan het worden.

5. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Een poetsbeurt en mopperend kind verder... :D

Eerised, wij hebben ook een naam die ik nog nooit eerder gehoord had.. :D Hij is vorig jaar ook geen enkele keer gegeven!

Rox, wat herkenbaar.. Manlief heeft het hier al over een derde.. Nouuuu.. Laten we daar nog maar ff mee wachten schat... :( Wij willen wel graag een derde.. maar dan wel over 2 jaar ong. Zelfde leeftijd als er met Gabriël nu tussen zit, zou ik wel mooi vinden als dat ons gegund wordt.

Oef... Die krampen zijn niet fijn.. Liefst zit ik gewoon stil op een stoel, dan heb ik er het minste last van... :(
    Pff.. En effe gaan slapen gaat nu ook niet, want over twee uur staat de madam van de leesmap op de stoep en ik wil wel lekker door kunnen slapen.
    Ik was eigenlijk nog van plan om te gaan stofzuigen, maar dat zie ik nu eigenlijk helemaal niet meer zitten..

6. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    @andi vervelend meid die krampen! maar misschien s het een beginnetje??

ik zie al een weekje ongeveer 2/3 x per dag sterretjes... word er gek van!

7. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ andi, jeetje meid das ook niet fijn.

Hier kan ik bijna helemaal niks doen hoor, als ik te lang stilsta krijg ik last van mijn bekken en das ook niet fijn, ver lopen gaat ook al niet meer, had ik bij manotje geen last van.

Manotje gaat morgen voor het eerst naar de peuterspeelzaal :D

8. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ rox, sterretjes zien is niet zo goed volgens mij

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hoe is je bloeddruk Rox? Want kan een teken van zwangerschapsvergiftiging zijn.

10. @ Rox, mijn vriend ook een paar weken geleden in de auto:
    Ja Schat, als het nou bevalt en we hebben een makkelijk kindje dan kinderen we wel door hé?!
    Dus ik denk wat bedoelt hij nou, wil een heel elftal ofzo haha.
    Maar wij willen graag 2 kindjes.. Maar hij bedoelde een niet te groot leeftijdsverscil, maar ik zeg ook al, we wachten dit eerst wel ff af :D

11. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Sterretjes zien klinkt idd niet goed, Rox!
    Hoe is het met je bloeddruk??

Pfff.. Als dit een beginnetje is?? Ach.. Als ik nog in september beval, vind ik het eigenlijk wel best... Niet vandaag nog alsjeblieft.. :D

12. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ik wil wel graag vandaag nog :D

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik ook graag vandaag! En Torties ook geloof ik :D

14. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Hahahahaha :D
    Ikke niet.. Wil in september bevallen.. :D

15. En hier nog 1 hoor die vandaag nog wil..
    Moet nog wel om 18.30 mn haar verven en knippen bij mn beste vriendin! Maar dat doen we dan wel even tussendoor haha ;)

16. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Dan is mijn mannetje niet de enige die een tweede en derde wil :D. En hij wil helemaal niet aan anticonceptie denken , meteen voor een tweede. Maa ik zie dat niet zitten :( en wij zijn ook niet de jongste meer dus aan de ene kant wil ik het wel, maar wil eerst de bevalling afwachten.

17. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihihi gewoon ff tussen de weeen door geknipt en geverfd worden :D

18. @ Merakli.. Nou dat lijkt me nogal heftig hoor, met een beebje zitten en straks wéér zwanger zijn!
    Ik moet er niet aan denken. 2 jaar verschil vind ik wel mooi...

@ Ariel, ja dat zou toch wel leuk zijn haha.
    Zit mn haar iig goed..

19. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Bij ons komt de kapper woensdag, dus wil het eigenlijk nog wel ff tot dan uitzingen.. Zie het niet echt zitten dat hij me knipt terwijl ik in m'n kraambed lig.. :(

Zat hier ook nog over anticonceptie na te denken.. Ik weet het nog steeds niet.. Minipil schijnt ook te kunnen met bv.

Eerised, 2 jaar is idd een mooi verschil, hoor.. Gabriël snapt het hier allemaal net wat meer.. ;)

20. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    mijn bloeddruk was de laatste x netjes... maar kan het zijn dat tie dan te hoog is? meestal als ik sterretjes ziet is tie te laag.....(als ik niet zwanger ben dan...)

Deel Deze Pagina