Sterretjes zien is wel 1 van de verschijnselen van zwangerschapsvergiftiging, samen met hoge bloeddruk veel aankomen en een bandgevoel aan de bovenkant van je baarmoeder.
Moet er ook niet aan denken, hij denkt van nu is het niet in een keer gelukt, dus na de bevalling ook niet. En dan ben je over een paar maanden zwanger, maar dat weet je natuurlijk niet.
Rox, wel goed in de gaten houden. Zou idd je bloeddruk kunnen zijn. Joyce, wat spannend dat Manolito voor het eerst naar de peuterspeelzaal gaat! Andi, hopen dat die krampen ondertussen ook wat doen..
zal ik dan even de vk bellen om te vragen ofdat ze mn bloeddruk op wilt meten?? ik loop er zo toch naartoe.. ze zit naast de ah
Ik zou het voor zekerheid wel even laten meten ja. En neem ook ff urine mee! Want als daar eiwit inzit je bloeddruk is hoog moet je ff naar het ziekenhuis.
Zou het voor de zekerheid even doen, Rox! Tja, wie weet Booky! Als het nog maar niet té hard doorzet vind ik het best..
Rox kleine moeite om even die bloeddruk te laten meten. Dan weet je het meteen. (jeetje wat had er nou weer voor een zin van gemaakt .)
@ Merakli.. Het is lastig, want het kan in 1x raak zijn maar het kan ook lang duren! Maar eerst even bevallen toch .. @ Rox ik zou even de vk bellen hoor! Ach gooi er nog even snel een pakje verf in of nog ff langs de kapper. Voordat je aan de 'arbeid' moet.
nou ik heb gebeld maar ze nemen niet op....en geen voice mail! normaal wel.... ik zal idd gelijk even mijn urine opvangen....
ik heb een kast vol verf dus dat scheelt maat ik heb er geen zin in..hihi... o ik sta in de wacht... helaas bij degene waar ik een hekel aan heb!!!
Ik hoop eigenlijk ook niet dat ik straks bij de bevalling de vk heb waar ik het minst mee op kan schieten.. heb d'r 4, waarvan ik het met 1 heel goed kan vinden, met 2 goed en met eentje eigenlijk niet.....
Oh lekker is dat Rox. Wij hebben er hier 5 rondlopen, en vind er maar 2 aardig. 1tje vind ik echt zwaar irritant, die praat vervelend en staat me gewoon niet aan. Ik erger me aan alles wat ze zegt.. En een andere is echt een ^%%$##, wat een bitch! Dus 60% kans dat ik iemand heb die ik niet zo leuk vind tijdens de bevalling. Maarja, aan de andere kant, als ze me maar helpt met mn beeb eruit krijgen . @ Rox, en het spoednummer?
Hier een kleine praktijk met 2 vk. Één van de 2 is nu in de ziektewet. Er is wel een waarneemster, maar die werkt maar 1x in de week gemiddeld. Moet zeggen dat ik het met allemaal gelukkig wel kan vinden.