September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @ Rox dat is mooi. Hopelijk is het niks!
    Veel succes.

2. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Poehh.. krijg net geboortekaartje door de bus van een van de meiden van zwangerschapsgym. Die is de 28e bevallen en ze was de 16e uitgerekend.. pff.. 12 dagen overtijd.. Moet je toch niet aan denken!

haha, ja Eerised, denk dat het je op het moment zelf geen donder uitmaakt wie je hebt bij je bevalling!

Succes Rox!

3. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Poeh, nee daa rmoet ik ECHT niet aan denken zeg!! Bah!

4. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    OOh Rox dat is super, hoop dat het verder niks is.

5. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Haha nee 12 dagen is idd wel erg veel. Ik vond 8 al ERG veel.. Maar ik reken er nu maar weer op, dan kan het hoop ik alleen maar meevallen ;).

6. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Ik vond 7 ook al veel, maar 12!! Pff....

7. Een vriendin van mij is op oudjaarsdag ingeleid, ze was toen 11 dagen overtijd!
    Oh man wat had die het zwaar de laatste dagen, ze zat er helemaal doorheen.
    Hopelijk word het mij bespaard...

Maar we hebben het niet in de hand, helaas!

Ik moet echt wat doen joh, maar heb geen zin.

8. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Pff ben kapot.. Denk dat ik maar ga afsluiten en in mijn bedje ga liggen. Tot straks!

9. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Weltrusten Booky!

Ik kan nog niet gaan slapen.. over zo'n 1½ uur staat hier de madam van de leesmap op de stoep en ik wil wel lekker door kunnen slapen.. :(

Pff.. Ik wilde ook nog zoveel doen, maar mijn lijf vindt van niet..

10. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik wil ook heel veel doen, maar heb geen zin :D Tis ook steeds zo nat daar beneden! Word gek van die afscheiding!

11. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    ik vind de waarneemsters vind ik ook niks, de overige 4 vk zijn ok. Ik ga ook afsluiten , ga stofzuigen :(

12. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Succes Merakli! (Ja, je had gisteren gezegd dat je het vandaag zou doen, hè? ;))
    Mijn lijf heeft mij afgeschrikt om te gaan stofzuigen.. Zo ook een spin die de bank in is gekropen.. En dat was geen kleintje! Brr....

13. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Mare...weer een beetje op orde thuis?

Eerised..jeetje, wat een verhaal over je vriendin. Hoe is het nu met haar? Of wurm is ingedaald hoor ik hopelijk vrijdag. Zelf vermoed ik van wel..

Torties...voor jou wordt het ook wel spannend. Ik wens je een vollemaans-kind toe!

Rox..wat leuk een babyshower! Jij zal het heel gezellig hebben gehad! Laat anders even je HB checken!

Jessica: Kadir is een schatje!

Jocruella is ook al op een feestje getrakteerd, zag ik. Leuk!

Merakli: dikke knuff voor jou met je zere ribben. Ik heb al genoeg verhalen gezien en gehoord van rommel-loze dames die toch spoedig bevielen...dus...

Zoo Andi...het wordt er inderdaad alleen maar boller op bij jou :) Jaa...dat vele plassen..wat een ramp he?

Ariel: hier ook heel veel harde buiken. Irritant zijn ze..kan niet voorover buigen dan en het geeft ook een druk op mijn blaas

Twinkle: fijn van je suikerwaardes. Wel balen van je schildklierhormonen.

Wauw...2 Sem-men op hetzelfde moment...da's bijzonder!

Naiobi: je slijmprop verloren, meid?

ZusjevoorLynn: jaaaa..gefeliciteerd met jullie DOCHTER! (weer een meid erbij!!!)

En dan wordt de hamvraag: WIE O WIE krijgt de eerste septemberbaby?

@hik: hier ook een gulzig kind..het hikt minimaal eens per dag, meestal vaker.

@laat op zijn..tja..da's nu helemaal normaal geworden hier. Dat ik vannacht een keer op bed ben gebleven ( en dat kostte moeite, want ik had veel pijn) is een wonder. Sta ik wel heeeeel vroeg weer naast mijn bed.

@anticonceptie: ik ga BV geven, dus hormonen kunnen niet en ik ga NO WAY aan een spiraal, Dus het worden condooms.

@zelfde naam: onze naam heb ik nog niet vorbij zien komen, maar onze namen komen in onze omgeving wel in een bepaalde manier al voor. Maar daar trekken we ons niets van aan..deze vonden we namelijk gewoon mooi.

@meer kids: we zouden er graag nog 1 bij willen. Lief is enig kind en heeft dat altijd vreselijk gevonden. Dat zou dan niet te lang moeten duren, want ik ben bijna 38 en daarnaast: deze zwangerschap is al heel bijzonder omdat ik geen eisprongen had tijdens de onderzoeken van de gyn. Dus wie weet blijft het sowieso bij deze een toevalstreffer. Ik moet ook wel zeggen, dat de enorme hoeveelheid lichamelijke problemen voor mij wel een reden zijn, om er niet heel onbevangen meer over te kunnen denken...

Hier tintelen inmiddels aan beide handen vingers en het is lastig typen zonder goed gevoel! Tja...carpaal tunnel syndroom is geen pretje. De dokter vertelde me n.a.v. het bloedonderzoek (omdat ik zo duizelig was) dat mijn HB was gedaald tot 7,1. Hij denkt dat dát en de oververmoeidheid mijn hoofd doen tollen en adviseerde me vrijdag met de gyn te overleggen

14. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    brrrrrrrrrrrrrrrr spinnen:$

15. @ Andi, oooh lekker! Dus jij komt niet bij de bank in de buurt haha.

@ Ariel, ik heb ook zoveel afscheiding, constant maandverbandjes in. En moet echt vaak verschonen ook!
    En dan ook nog is ineens jeukende borsten, ze lekken een beetje en ze zijn ook gevoelig..

@ wat doen in huis.. Nou ga zo toch even een wasje doen, de keuken opruimen en schoonmaken en even hier en daar opruimen!

16. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Poeh, wat een bericht Hellen! :D

Ohhh, ik heb zooooo'n hekel aan spinnen, Merakli! En ik kwam er afgelopen zaterdag achter dat mijn hub bijna net zo bang is voor spinnen als ik.. (Maar toch mag hij ze lekker wel opruimen.. :D)
    Het stikt hier echt ineens van de spinnen! Zo raar! Zie ze echt om de haverklap voorbij komen en dan zijn het allemaal spinnen van minstens 3 cm groot... :x

17. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    wie weet komt er ook spontaan een 2de erbij Helen, je weet het nooit. En vervelend van het tintelen aan je vingers. Vervelend dat je steeds moe bent zeg.

Ik ga nu toch echt weg achter de computer.

18. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Gadverdamme!!!!!!!! ieuwwwwwwwwwwww, mijn man maakt ze gewoon dood met zijn hand blehhhhhhhhhhh. ik moet er ook niks van hebben en dan hadden ze ergens anders over rioolspinnen, echt enggggggggggg.

19. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Oh, mijn man durft spinnen niet eens op te pakken met een tissue.. Whahahahaha :D Wat is dat nou voor vent?? :D

Nou, merakli, ga stofzuigen joh!!

20. @ Andi wat een watje haha!!

Merakli, tis verslavend he hier. ;)

Deel Deze Pagina