September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Fijn dat het goed gaat met jullie Pluk, hoop dat je bv haar wat helpt om aan te komen!!

2. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Da's we apart om nu over te stappen op bv, Pluk! Normaal hoor je het andersom! Ik hoop voor jullie dat het aan gaat slaan, want dat ze almaar afvalt, is niet de bedoeling!

Hier eten wij vanavond worteltjes, aardappelpuree en kipcordonbleu.. :D

Zo, en nu ga ik toch maar ff slapen..

3. Ladymoi2

Ladymoi2 Actief lid

17 jun 2009
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo dames
    Jullie gaan echt snel met kletsen. pfff..hou het echt niet bij!
    Vandaag naar vk geweest en vk denkt idd ook dat ik eerder ga bevallen, ze denkt volgende week!!!!! spannend! Kindje is al zover in gedaald dat het niet verder kan, als het iets verder gaat komt ie eruit zei ze!!!! hahaha............

Pluk: ik ga ook bv geven, hoop voor je dat je kleine goed gaat groeien! Komt helemaal goed hoor!

eerised: nog geen baby in zicht?

de rest zwanger ze

4. @ Ladymoi, nee hier nog geen baby hoor! Helaas.. Ah morgen 38 weken, we zien het wel. Buik is wel rustiger gelukkig. Wel harde buiken maar al 3 nachten geen voorweeën gehad!

@ Pluk hopelijk gaat de kleine goed groeien met de bv.

5. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @zusjevoorlynn GEFELLICITEERD MET JULLIE DOCHTER VIENN!! leuke naam hoor :)

@meerkids wij willen als het mogelijk is 2 kinderen.. maar nog niet gelijk er achteraan, dus eerst maar een tijdje weer aan de pil..

@me beebje is 9 pond hoppa 1 pond in een week tijd.. gyn wil nog niks doen.. Beebje is wel verder ingedaald en slijm kan voortekenen zijn voor bevalling en als het deze week door rommelt wil hij volgende week wel kijken of hij de natuur handje kan helpen met inwendige onderzoek..

6. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Gefeliciteerd ZusjevoorLynn, leuke naam!!

@Andi, choco in de wimpers hahaha! Dat is iets de verkeerde kant op haha!

@Rox, heerlijk uitgeslapen

@Namen, de naam die we voor een meisje hadden hoor je hier in NL eigenlijk ook nooit, onze jongensnaam steeds vaker en hier ook al dus die is niet meer super origineel :D Hoeft ook niet, mijn naam hoor je nooit en ik vind het soms zwaar vermoeiend om iedereen toelichting op mijn naam te geven.

@Andi, ah maar 2 uurtjes rusten kunnen ook al veel helpen toch?

@Rox, sterretjes klinkt niet goed idd! Hoe is je bloeddruk?

@Joyce, spannend! Voor zo'n kleine is dat vaak heel wat! En voor ouders vaak nog spannender :D

@Meer kinderen.. Had graag 1 of 2 gehad altijd maar na deze zwangerschap weet ik niet of er überhaubt nog een tweede komt :$

@Vandaag bevallen, ik ook!! Ik ook!!! KOM BABY!!! KOM MAAR!!!! Wij zijn er klaar voor :D

@Andi, of je nou zo'n behoefte aan een kapper aan het kraambed hebt, even opschuiven kan ook :D

@Merakli, ooh maar dat hoeft niet zo te zijn dat het bij de eerste moeilijk gaat dat het dan bij de tweede ook moeilijk gaat. Van m'n moeder bijvoorbeeld weet ik dat ze bij m'n broer snel zwanger was, toen 9 maanden geen anti concepti en niet zwanger werd en bij mij na 3 maanden stoppen met de pil.

@VK's, wij hebben 6 waarvan de leukste nu ook met zwangerschapsverlof is en verder vind ik maar één vrouw ook erg leuk. Bij de rest voel ik me een nummertje

@Rox, goed dat je even langs kan, ben benieuwd! Hopelijk niks ergs!

@Hellen, jou zwangerschap gaat ook echt niet over rozen he! Hopelijk knap je na de bevalling gauw op!

@Spinnen, zolang ze niet over me heen kruipen vind ik ze niet erg :) Laat ze ook altijd zitten, of ze moeten al boven het bed kruipen dan moeten ze weg, wil er geen opeten haha!
    Zelfs wespen zetten wij weer netjes buien :$ :D Vind dat echt zielig om dieren dood te maken, behalve muggen die moeten echt dood, die snappen het niet als ze buiten gezet worden.

@Eerised, klinkt als een heerlijk manneke, je neefje :D
    @Rox, wat een opluchting! Misschien door de warmte dan?

@Eten, geen idee is nog een verassing, na een paar vlugge 'kooklessen' van moi, kookt vriendlief hier :D Ik kan niet meer lang staan dus vond ik dat hij dat wel mocht leren :D Gaat hem nog goed af ook!

@Pluk, hopelijk gaat de BV goed en kunnen jullie er beide van genieten :D

@Ladymoi, ooh hopelijk is die van jou dan minder eigenwijs als de kleine man hier :D Die kan ook echt niet lager maar blijft lekker zitten helaas :D Hopen dat je VK gelijk heeft!!

Zo ik ben weer bij! Gaat rap hier :D
    M'n ouders wonen aan de heide hier en ben dus m'n moeder op gaan pikken en zijn we eventjes met de hond naar een beekje op de hei geweest. Heeft hij een uurtje of 2 lekker gezwommen en met andere honden gespeeld :D Heerlijk genoten maar toen werden m'n harde buiken wel erg vervelend dus zijn we weer omgedraaid. Wel lekker even eruit!

7. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @eten moet zo nog naar de winkel om te kijken wat we gaan eten :)

@kapper mannetje en ik komen net van de kapper :) allebei weer een fris koppie :)

8. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    @ Spinnen, brr hier gaan ze meestal dood.... :(.

@ Eten, bloemkool met aardappels en een bal gehak. Jaja lekker Hollands.

Nou heb hier weer lekker even geslapen. Nu ons witte monster uitlaten en dan eten aanzetten.

9. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @booky ik schuif bij jou aan.. wel bloemkool met sausje toch??

10. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Hee Pluk...wat vervelend dat je meisje afvalt. Ik hoop, dat de overstap op borstvoeding gaat werken voor jullie!

OEH Ladymoi..dat is spannend! Wish I knew when...

Naiobi: jaaa..lekker 9 pond ...ik mag vrijdag weer voor een meting. Ben benieuwd wat we dan hebben...

Eten: bloemkool, bieflapje en piepers...

Vandaag nog een dagje met dompers gehad: was bij de bank om te kijken of er nog iets is te doen aan de maandlasten van mijn huis. Het gesprek was hartstikke positief. De adviseur zou enkele opties voor me uitwerken, zodat ik die kon bekijken , voorleggen aan ex ( die moet nu eenmaal ook nog meebeslissen) en daarna afronden. Krijg ik vanmiddag een mailtje, dat ie een kleingheidje over het hoofd heeft gezien, nl. dat de NHG vervalt en dat daarmee dus ook meteen alle mogelijkheden teniet zijn gedaan. BAH! Ik had echt hoop, dat ik straks niet helemaal op zwart zaad ga zitten, maar helaas, dat blijft dus zo.

Want de kijkers ( van afgelopen donderdag alweer een week geleden) blijven ook stil. Ik heb niets gehoord, helemaal niets! Best onbeleefd, omdat ze zelf hadden gezegd dat ze er vorige week op zouden terugkomen. En die lamzak van een makelaar ( sorry voor het taalgebruik) doet er ook niets aan. IK zou even hebben gebeld naar die mensen, mja..wie ben ik.... . Van hem heb ik overigens ook niets gehoord hoor..ik trek zelf een conclusie. Heb hem vandaag maar es gemaild of ie wat heeft gehoord en zo nee, of ie nog van plan is om te gaan bellen. Eigenlijk te gek dat je daar zelf achteraan moet..enniewees

Ow..en de kat is niet bij me weg te sláán....het zou toch niets betekenen he..bevallingsgewijs???

11. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @hellen pff wat een stomme makelaar heb jij dan zeg..
    Hij wil toch ook geld verdienen, dan moet ie meer achter de mensen aan zitten!!

Wat vervelend dat je NHG verloopt.. Kun je dat niet opnieuw krijgen dan ??

12. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Helaas niet....

13. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Naiobi, gezellig jaja met een sausje (natuurlijk ;).

Hellen wat shit zeg. Kan me voorstellen dat het een flinke domper voor je is. Blijf hier hopen dat de boel snel verkocht wordt en je dit kunt afsluiten.

14. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Zuid Limburg
    Hellen, huizenellende! Brrr... wat een gezever! Waarom vervalt de NHG als ik vragen mag? Dat kan toch niet zomaar, die is toch juist om je te beschermen in zulke gevallen?
    Is dat jou makelaar? Anders zou ik toch eens kijken of overstappen op een ander kantoor geen optie is? Wat een zeik!! Dikke knuffel hoor, weet hoe slopend zo'n zaken zijn!

15. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    De NHG vervalt, omdat we een constructie hadden bedacht waarbij een spaarhypotheek werd afgekocht...

Wisselen van makelaar kán wel, maar gaat me geld kosten, want dat staat ook in de verkoopopdracht. Ik moet alle tot nu toe gemaakte publiciteitskosten aftikken plus ook nog enkele honderden euro's administratiekosten. Bovendien moet mijn EX het ermee eens zijn. want hij is ook nog steeds mede-eigenaar van dit huis. En hij gaat alleen akkoord, als ik alle kosten alleen ophoest. En mijn financiële positie staat me dat inmiddels niet meer toe...

16. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Jeetje Hellen, wat baaalen zeg dat je niks van de kijkers hebt gehoord! En wat balen dat je maandlasten niet lager kunnen.. :(

Ben benieuwd Ladymoi, wanneer jij dan gaat bevallen als de vk denkt dat je volgende week gaat bevallen!

Poeh en ik dacht dat mijn buik gewoon ff rust nodig had, dus heb net zo'n krap 2 uurtjes geslapen totdat Gabriël de boel op stelten zette in zijn kamer, maar het heeft niks mogen baten. Mijn buik doet nog steeds zeer en is heel pijnlijk.. :(

17. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Zuid Limburg
    Jeetje Hellen wat een ellende en je ex komt er zeker nog met de minste schade vanaf?! Neem aan dat je goede hulp hebt wb alle mazen in de wet en opties? Bah!

18. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    @ eerised
    ik hop het dat het niet lang meer duurt!
    ben vandaag even naar de stad geweest met mamsie en echt heel rustig gelopen en 2 terrasjes gepakt maar me linkerkant van me buik doet nu ECHT heel zeer, heb het nog niet zo zeer gehad..
    het zal me benieuwen..

@Rox Wat fiujn dat alles goed was! toch weer een geruststelling

@ avondeten
    wat klinkt dat allemaal lekker! ik ga het (alweer) met een boterhammetje doen, is derde en laatste avonddienst van me vriend.. en het eten bij de buren ruikt zo lekker.. hihi..
    ik ga wel goed met ze om, maar net niet goed genoeg dat ik ff aanbel of ik mee mag eten.. haha dat is net iets te ver..

@Anita
    ik hoop dat je meisje inderdaad snel wat gaat aankomen! maar wel cool zeg dat je nog van voeding gaat veranderen! het is zeker het proberen waard natuurlijk, en wie weet reageert ze er super op!

@booky
    YAMMIE mag ik bij jou mee eten? :p :D
    @Hellen
    wie weet voelt je kater het! mijn hond is ook zo lief en aanhankelijk, hij ligt naar me buik te kijken als ik me buik aan het wrijven ben en de kleine flink gaat schoppen, hihi :D

@ Andi
    ik voel op het moment met je mee..
    ondertussen dat ik al het bovenstaande heb getypt doet de linkerkant van me buik zooo pijn dat ik de hele tijd aan het wrijven ben..
    maar aangezien het alleen links is op het moment zal het denk toch banden zijn...?
    en bij jou?

19. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Heeeh, da's een vage striae Torties! Zooo, heb je ff mazzel met je niet-hebbende zebrapatroontje, netjes zeg! Hele mooie buik!!
    Hij lijkt idd wel op een Playboykonijntje.. :D

Bij mij doet gewoon m'n hele buik zeer, boven onder, links rechts, maakt allemaal niet uit. Alsof er de hele tijd aan getrokken wordt..

20. Femya

Femya Niet meer actief

Hi, ik heb bijna de hele dag knock out op bed gelegen, gisteren ook al zoveel geslapen, zelfs 'snachts. Ben benieuwd waar ik zo moe van ben.

ZusjevoorLynn gefeliciteerd met de geboorte van Vienn! Wat een mooie naam, die heb ik nog niet eerder gehoord. Geniet ervan!

Pluk fijn dat het goed gaat, ik hoop dat het gaat lukken met de borstvoeding en dat je meisje snel gaat aankomen.

Rox gelukkig niets aan de hand dus. Wat een leuke verrassing heb je gehad met je babyshower! Hier hoop ik er nog steeds op maar ben bang dat het niet meer gaat gebeuren, ik ben altijd degene die dat soort dingen regelt, en voor jezelf ga je het natuurlijk niet doen :D

Hellen jeetje wat balen, eerst wordt je blij gemaakt en kan het uiteindelijk toch niet :( Nu maar hopen dat er toch snel kopers zullen komen.

Hihi die striae is grappig Torties! Ik hoop voor je dat de pijn nu in je buik iets gaat betekenen.

Hier eten de katten ook de spinnen op, ik heb al jaren geen spinnen in huis gezien. Poesjes hangen hier trouwens ook de hele dag om mij heen, echt schattig is dat hoor, soms als ik op bed lig gaan ze op mijn buik staan en liggen. Moet er eigenlijk een foto van maken.

We eten hier roerbakmie, dat was nog over van het weekend. Morgen weer een lekkere hollandse maaltijd.

Deel Deze Pagina