September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    ooeehh. heavy! wel spannend! dat zou weleens wat kunnen gaan betekenen..

haha ja he! thnx :D het is het enige wat ik aan striae heb gekregen tot nu toe. en het komt ook puur doordat ik me piercing er vorige week pas heb uitgehaald..
    ik was bang dat ie dicht zou groeien.. en de druk van het balletje op me huid is dus teveel geworden..

en nu neemt me vriend me de hele tijd in de mailing met dit striaetje :p hihi

maar ik vind jullie buiken ook geweldig hoor ;) :D

2. Femya

Femya Niet meer actief

Oeh spannend Andi...

Oh ja de naam, wij hebben er een gekozen die 5x gebruikt is vorig jaar, wel als jongensnaam en meisjesnaam, maar wij vinden het een jongensnaam.

De proefdruk van ons kaartje was vandeweek binnen gekomen, echt helemaal super, ik wil hem zo graag laten zien, maar moet nog even geduld hebben...

3. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Hahaha, ik vind het echt humor jouw striae, Torties! :D Niet zo gek dat je mannetje er mee zit te gekken! :p

En nou.. Ik zou het nu denk ik niet erg vinden als het door zou gaan zetten..
    't Is toch bijna september (hahaha :D) en deze pijn is niet echt fijn, want ik vreet er ook helemaal niks door uit! Ik had zoveel willen doen vandaag, maar die pijn heeft me het wel belemmerd!

Twinkle, moet je zeker eens een foto maken! Alleen maar leuk voor later! En idd, nog effetjes geduld. haha ;)
    Ik ben zo benieuwd wat jullie van onze naam gaan vinden! :D

4. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Ik ben zo en zo zooooo benieuwd naar alle namen :D:D

5. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    is er niemand die het alvast heeel graag kwijt wilt :p hihi

6. Ladymoi2

Ladymoi2 Actief lid

17 jun 2009
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje hellen wat zit jij in een vervelende situatie!!! das het nadeel van een huis kopen, kopen heb je zo gedaan maar het verkopen is zo lastig...vooral nu met de crisis!!!
    Ik vindt die ex van jou niet zo aardig....netjes gezegd.....vindt dat hij je wel mag helpen nu in jouw situatie en je zwangerschap enz enz!!! Jammer dat hij niet meer met je meeleeft! Betaalt hij nog wel wat in je maandlasten?? Lastig hoor.
    Hoop dat je snel kopers vindt, het liefs voor je bevalt!!

Ik vindt het heeeel spannend dames, heb net snel vluchtkoffer/tasje klaargezet, had ik nog niet gedaan, voor het geval dat!! Maar in hoeverre kan een vk hier gelijk in hebben denk ik dan, zometeen loop ik rustig door tot week 42 ofzo!!

Mijnkleine: hoop dat die van mij niet zo eigenwijs is hahaha, maar weet je soms heb ik wel zoiets van laat me maar doorlopen tot mijn uitrekendatum, het is heel dubbel, zal het zwanger zijn wel missen maar kan niet wachten voordat ik de kleine in me armen heb......en wat nog meer meespeelt is me zwangerschapsverlof....als je eerder bevalt betekent het ook dat ik eerder aan het werk moet, terwijl ik nu zoiets heb ergens in december pas, als ik nu beval dan wordt het wel november.......dat vindt ik ook wel weer jammer!!!!!
    Ik weet klaag te veel en denk te veel vooruit!

Totie: mooie buik heb je, heb ook zo een buik..ahum!! Ik bedoel ook zo recht vooruit en heb gelukkig geen striae maar heb wel zo een lijn in het midden, heel apart! precies zo als op jouw avatar, lijkt echt heel veel op mijn buik, ook die navel!!! hahahha!

Onderweg naar morgen begint vandaag voor het eerst.....wie kijkt ook????

7. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Torties, hahaha, nee, nog ff geduld hebben :D

En idd Ladymoi, vk's kunnen het ook wel eens mis hebben ;) Vriendin van mij verwachtte ze dat ze met 39 weken zou bevallen, dat werd toch mooi 41+2.. ;)

Nou moe, lekker is dat.. Ben ik ineens aan de sjees.. :(

8. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Dames ik heb een nieuwe foto van Kinley in het album gezet, zoooo schattig.

Gisteren gemaakt trouwens.

Groetje sanita

9. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Aaaaah, die is idd heeeel erg schattig Pluk! Maar wat sterk dat ze nu al d'r koppie omhoog houdt!!

10. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    @ pluk
    Echt een schattie idd!! heel mooi dochtertje!

@ Andi
    Sjees = voorbereiding op bevallen :D:D
    vind ik :p hihi
    ben ook steeds aan de sjees, der is alleen nog geen beeb

11. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Pff, zou dat altijd maar eens waar zijn Torties dat dat betekent dat de bevalling is begonnen.. Dat was tenminste nog eens een duidelijk teken .. :p

12. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    ja dat valt niet te missen dan he :D in plaats van al die vage pijntjes die we maar hebben..
    pff.. der moet gewoon iets zijn waardoor je weet zoooo het begint of het begint niet!

13. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Of een lampje boven je hoofd dat groen wordt zodra het begonnen is, zou ook wel handig zijn.. :p

14. Femya

Femya Niet meer actief

Zo even lekker uitgebreid gedouched, heerlijk zeg.

Ladymoi je hebt altijd recht op 16 weken verlof hoor, alleen als je overtijd loopt krijg je extra, anders is het gewoon in totaal 16 weken.

Oh Andi wie weet gaat het toch beginnen, krijg jij ineens de eerste septemberbeeb...
    Ik stem voor het groene lampje!

15. Femya

Femya Niet meer actief

Hele lieve foto Pluk! Mooi meisje heb je gekregen :)

16. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    @Torties, wat een gave striae :D

@Twinkle, oeh dat had ik van de week. Niet te doen zo moe was ik! Gelukkig weer energiek nu :)

@Ladymoi, oooh ik kan juist niet wachten tot ik weer kan gaan werken. Maar zit dan ook al vanaf week 14 thuis, dan is de lol er wel van af!

@Diarree, hier al een paar dagen. Maar na die verstopping best een opluchting :D

@Pluk, ahh wat een scheetje!!

Haha ik zou wel gewoon een dag willen hebben om gericht naar toe te kunnen leven. Bijv. a.s woensdag ofzo :D

Zo hier ook lekker gegeten, aardappeltjes, doperwtjes&worteltjes en een kaas/spinazie rondo (ik ben vegetariër). Brandalarm ging nog af, maar die gaat voor elke schijt af :$
    Nu voel ik de harde buiken en voorweeën weer opkomen dus ik ga even lekker rustig erbij zitten :)

17. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    hihi :d

18. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    ik ga even van de bank naar me bedje verplaatsen.. met een tussenstop bij de douche! lekker!

19. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Poehhh.. Zou toch bijna zeggen dat ik weeën heb.. M'n hele buik doet pijn en is dan hard en dan trekt het weer weg(maar niet helemaal). Lekker onduidelijk.. :( Heb nog niet eerder die pijn gehad!

20. Ladymoi2

Ladymoi2 Actief lid

17 jun 2009
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    twinkle: nee kijk, zo heb ik zitten berekenen! Ik ben 6 weken voor uitgerekend datum op verlof, dus heb recht op 10 weken na bevalling, 10 weken na 18-09 zeg maar! Dan zou ik ong rond 1 dec moeten beginnen! Maar stel dat ik volgende week beval zeg maar 07-09, dan heb ik toch nog recht op 10 weken na bevalling, dus zou ik ong 2 weken eerder moeten beginnen, toch???? Of reken ik nou heel gaar!

Mijnkleine: Ja kan me dan wel voorstellen dat je weer aan het werk wilt. Ik werkte vanaf week 16 50% ivm bekkeninstabiliteit en met week 32 moest ik stoppen, ivm te vroege en heftige indalingsweeen!! Dus mijn kleintje is al vrij snel begonnen met willen indalen, ben benieuwd wat voor hoofdje die nu heeft, als het maar niet misvormd is!!!

Deel Deze Pagina