Oh Pluk, wat een schatje! Inderdaad een sterk meisje! Hoop dat je borstvoeding haar wat kan helpen. Zo te horen heb je het in ieder geval genoeg.... @Hikken: onze beeb heeft, netals Iza had, heeeel vaak de hik. De verloskundige zei dat dit kan betekenen dat het kindje een goed borstvoedingkindje is, aangezien het de hik krijgt van veel zuig- en slikoefeningen. Voor Iza ging dat wel op, hoop voor deze baby ook!
Ladymoi, hihi onze kleine man was met 30 weken ook al ingedaald en vlak daarna al vast in het bekken en ik moest ook stoppen ivm de BI dus beetje hetzelfde verhaal. Vrees wel dat onze baby's een stokbroodkop hebben, maar die had ik ook toen ik geboren werd en dat trekt heel snel weg normaal Mn osteopathe zei alleen dat het kan dat die baby's meer huilen of last van darmkrampjes hebben als ze zo vroeg zijn ingedaald en raadde aan als hij meer zou huilen dan normaal om haar even te bellen. Dus misschien ook al een tip voor jou mocht het nodig zijn
Je hebt inderdaad altijd recht op 16 weken verlof (minimaal). Als je 6 weken van te voren bent gestopt en je voor je uitgerekende datum bevalt, krijg je na de bevalling nog 10 weken verlof. Als je 6 weken van te voren bent gestopt en je bevalt ná je uitgerekende datum, gaan die 10 weken alsnog in ná die bevaldatum. In het meest "gunstige" geval loop je dus twee weken overtijd en heb je in het totaal 18 weken verlof.
Siesje & lady moi ja dat klopt wel je hebt recht op 16 weken, maar het is niet zo als je eerder bevalt dan je dan weer eerder moet werken hoor. dan heb je gewoon langer verlof NA je bevalling, omdat je te vroeg bent bevallen. Dus je verlof is zo en zo 16 weken ookal beval je te vroeg en vanwege de minimale 10 weken na je bevalling kan je dus inderdaad wel langer verlof hebben in totaliteit doordat je over je uitgerekende datum heen gaat @ Andi misschien kan je beter je vk even bellen!! ik ben ook niet van het snel bellen.. maar misschien kan ze beter even bij je kijken, voordat je straks weer al heel ver bent zonder dat je het in de gaten hebt!!
Torties, ik heb net de vk gebeld! De pijn komt nu zo rond de 8-9 minuten. Zij zei dat wanneer de pijn om de 5 minuten komt en dat een uur lang, dat ik weer aan de bel moet trekken. Nou hoop ik niet dat ik beval, want het is nou juist nét de vk waar ik het minst mee kan opschieten!! :x
he getver oke dan.. maar de vorige keer ging het toch ook in ene zo heel hard bij jou? wat raar dat ze dan toch niet nu al even komt checken voor de zekerheid.. misschien als het om de 4-5 min komt is de beeb er zo.. sterkte meid! ik puf met je mee ookal puf je nog niet maar ik heb het gewoon erg warm in bed met me laptop op schoot
Oh spannend andi En jij was nou de enige die niet wilde vandaag Nou het zaldan toch wel 1 september worden
Torties, het ging bij mij idd erg hard de vorige keer.. Heb ook het idee dat deze vk mij niet serieus neemt, dus erg gerust word ik er niet op.. Gek he dat ik het niet met haar kan vinden?? Joyce, we rekken gewoon lekker tot 1 september als het al dan doorzet..
Nee dat is dan inderdaad nietzo gek nee.. weet je.. ik zou gewoon ff kijken tot het om de 6 min is en dan bellen en gewoon een beetje jokken dahet om de 4,5-5 min is ze vraagt er toch zelf om.. en ze is er voor om jou gerust te stellen!
Oh Andi wat spannend!! Ik hoop voor je dat het nog even wacht met doorzetten tot een andere vk dienst heeft en het 1 september is. Maar het klinkt wel spannend zeg. Ladymoi het is inderdaad zoals Torties zei, dat zou wat zijn als je ineens minder verlof krijgt omdat je kleintje te vroeg geboren wordt. Ik ga hier afsluiten, lees morgen wel of het inderdaad doorzet Andi, heel veel succes meid!! Slaap lekker meiden. Morgen begint onze maand!!!
Hoop voor je dat het lukt Hier magmano morgen toch niet naar de peuterspeelzaal, had ze vanmiddag nog ff gebeld, maar hij stond bij hun niet op de lijst, terwijl ik wel bevestiging en alles binnen had, ik moet nu donderdag intakegesprek doen en daarna mag hij komen, dus dat zal maandag worden.
Jaaaa, idd bah! Baal d'r ook wel van.. En ook gewoon dat ik het niet zeker weet.. Weet wel bijna zeker dat ik weeën heb. Zo voelt het ook echt.. Het komt echt met regelmaat terug, maar echt pijn doet het niet, aangezien ik een hoge pijngrens heb.. Daarnaast weet ik nog wel met Gabriël dat ik pas met puffen begon toen ik zo'n 7 cm had, dus dat zegt ook lekker weinig! Nu hoop ik eigenlijk ook wel dat het doorzet...
Hahaha, hou 'm maar goed in de gaten Rox.. Ik hoop nu écht dat het doorzet.. Zou het best een domper vinden als het nu niet door gaat zetten.. *reageert zo af en toe tussen Private Practice door*
Vind het ook spannend !! Begin nu ook steeds te denken dat ik de laatste ga zijn die gaat bevallen , net als vorige keer met 42 + 1.
Yeeeey go andi go andi ik ben vollemaan aan het kijken, werk aan doen op de laptop en forummen tegelijk met een zak red band snoepies op bed Geen pijn meer hier.. wel een extreem drukke beeb wat ook wel weer aardige pijntjes met zich mee brengt natuurlijk maar niet weeen/bevallingspijn
@ joyce wat jammer van de peuterspeelzaal lijkt me echt wel iets spannend om je kindje daar voor het eerst naartoe te brengen!