hoi dames, even kort... ik heb sinds nu weer internet dus ik kom morgen even langer langs. langzaam wordt het mooier hier maar het duurt nog wel een week voordat het klaar is. ik had vandaag een groei echo en de kleine ligt op 2430 gram zijn buikje is gemiddeld maar zijn benen zijn korter. dus het wordt wel een kleintje met een gewoon gewicht andi is bezig lees ik? spannend!!!
Tegen mij werd gezegd dat je bij het begin van de wee moet klokken en dan moet dat 60-90 seconden aanhouden. En 5 min na het eerste 'meetpunt' moet je er dan weer 1 krijgen.
Andi spannend!! Ahh arme poes, hopen dat het goed komt bij de da. Ja Ariel ik denk ook stilte voor de storm bij jou . Mare, fijn dat alles goed was met de kleine!
Rox, ik kwam daar achter dat er idd eentje op m'n mobiel zit, dus ik ben nu aan het klokken.. Net zat er 5 minuten tussen!
Torties, Eerised, Andi & Ariel hier een lading oxytocineoxytocineoxytocineoxytocineoxytocineoxytocineoxytocineoxytocineoxytocineoxytocineoxytocineoxytocineoxytocineoxytocineoxytocineoxytocineoxytocineoxytocineoxytocineoxytocineoxytocineoxytocineoxytocineoxytocine En natuurlijk ook voor alle andere meiden die willen bevallen .
Bijna Rox.. Zodra het een uur lang om de 5 mins zou komen, mocht ik weer bellen, dus dat duurt wel ff..