Oef, da's niet fijn Rox! Hoop dat ze nog wat voor d'r kunnen doen! Momenteel mijn briefje met tijden.. 5-5-5-5 en net de stopwatch weer aangezet.. heb d'r weer eentje..
@ Rox dat klinkt heftig zeg! sterkte voor het arme diertje! @ Andi, jeeej bij de 12e 5 kan je bellen Leuk zeg.. zet je zelf maar vast op de lijst voor 1 sept of ik lach me een ongeluk als je beebje de 31e og redt..
heb even terug gekeken naar de tijd... 2 uur geleden had je ze vm de 8-9 minuten.... dus ik vind dat je zo echt wel mag bellen!(ik vind dat he hihi)
Mannn.. geloof dat ik dat echt knap zou vinden, hoor als tie toch nog op de 31e komt, maar ik denk het zelf niet!
Rox, ik ben bang van niet! Kan me nog wel herinneren toen met Gabriël dat ik de ene vk had aan het begin vd avond en later hoorde ik dat toen zij eenmaal weer in bed lag om een uur of 2, dat ze weer wakker gebeld werd dat de volgende aan het bevallen is, dus ik geloof niet dat ze hier om 12 uur wisselen.
Ach, als't kind er maar uitkomt.. Huuh, mijn lijstje wordt raar.. 5-5-5-5-4-3 En het doet nog niet echt verschrikkelijk veel pijn
@ andi hihi nee ik denk et ook niet hoor.. maja je weet het nooit! johh, je moet maar zodenken! lekker boeiend welke vk! et is jouw bevalling, jullie kindje, jullie moment, en die vk moet jou alleen maar begeleiden voor de rest is zede volgende dag weer opgehoepeld wel erg zwart wit.. ik weet het.. maar zo probeer ik maar te denken voor het geval ik een vk krijg die ik misschien liever niet gewild zou hebben..
jaah Andi! nou klaar met braaf zijn! bellen met die hap! voordat die kleine er straks is en wij met ze alle voor vk hebben gespeeld hierzo..! ik zei toch dat je om 23.00 moest bellen
NOU MOE! Bel ik.. krijg ik van d'r te horen.. Hou het nog maar ff bij zo en als het zo door blijft gaan bel me dan maar weer.. Hubbie snapt nu waarom ik niet zo blij met deze vk ben..
Hoe kan ze dat nou zeggen!??!!?? Ze weet toch van je achtergrond af?? Straks krijg je ineens persweeen ofzo. En dan moet ze toch echt heel erg plankgas gaan rijden!
Volgens mij weet ik het. ZusjevoorLynn, gefeliciteerd met jullie dochter Viënn. Leuke naam! Pluk, wat erg dat Kinley alleen nog maar afvalt. Drinkt ze wel alles op? Ik hoop dat het met borstvoeding wel gaat lukken! Over namen: Kenji is vorig jaar ook maar zo'n 88 keer voorgekomen in Nederland, zag ik deze week. Toch nog een vrij unieke naam gekozen. Owww Andi, jeetje wat spannend zeg! Dit topic lijkt vort wel een soap. Van de week Eerised, en nu jij. Heb je ondertussen al gebeld??