Jaaa, maf mens he Rox!! Sta d'r ook van te kijken.. Michael heel verontwaardigd.. Nouja, die andere vk kwam tenminste meteen ff kijken als d'r wat was! naja, haar schuld als Michael straks de kleine op moet vangen..
Andi,,ik zou hub laten bellen en dan moet hub maar zeggen dat hij het zeeeer prijs zo stellen (met een duidelijke ondertoon ofcourse) als ze kwam kijken ivm je achtergrond van de vorige keer!!
Echt belachelijk hoor dit!! Ik zou inderdaad ff flink gaan kreunen of gillen op de achtergrond als je vriend belt
Oh sorry, misschien niet interessant voor jullie, en nu al helemaal niet, maar wil toch nog even melden dat Kenji 200 gram is aangekomen in 4 dagen tijd! Hij weegt nu 2450 gram.
*correctie Ariel* Ik ben getrouwd, heh.. Dus mijn mannetje is m'n vriend al ruim een jaar niet meer...
Euhm, Ariel, herken jij dit, zo'n drukkend gevoel op je onderkantje(gedeelte bij m'n gat)?? Ik herken het nog wel, maar weet niet meer wat het is..
zooo laat die pokke vk komen meid! kop op zeg! het gaat veel te hard bij jou! jou uk doet hard zijn best om nog een augustus beeb te worden!