Nee, dat niet, Ariel, denk ik.. Whahahaha hou je in Torties! Komop.. dat krappe uurtje moet er nog wel ff bij kunnen...
niet denken! Je moet het zeker weten! Maar als je zo het idee hebt dat je moet poepen dan MOET je vk echt komen. En snel ook!!
Whahahahaha Torties.. Ik laat manlief over 10 mins eens bellen, dan trekt hij vast die vk door de telefoon heen..
je vindt het gewoon leuk om ons in spanning te houden he??????.............nu heb ik je door!!!!!!!!!1 ik ga zelf die vk bellen voor je...wat is je adres.....??? ps: ook tel nr graag van vK!!
ik zal is ff met me meisje gaan kletsen.. dat er een heeel leuk jongetje onderweg is, misschien krijgt ze dan ook behoefte om geboren te worden
Uh.. Andi, ik kreeg dat gevoel, en ik had toen volledige ontsluiting! Straks moet je hubbie voor vk gaan spelen! En meiden, ja, Kenji groeit echt als kool, maar das ook niet gek met die hongerlap van ons. Hij krijst nu al om eten, maar we wachten toch nog even een kwartier hoor..
Hihi vroeg? niet om geboren te worden wel voor een vriendje, maar dat maakt niet uit, dan ga ik gesprek nr 2 wel met der aan als ze geboren is, dat ze nog ff moet wachten met daten dan kan ze lekker toch niet meer terug me buikkie in, ghehehe
Torties! Eerst zeggen tegen die kleine dat dr bijna een leuk vriendje geboren word. En als ze geboren is zeggen dat ze nog niet mag daten
Zoooo hallo! Wat lees ik hier nou weer, een soapie van ik weet niet hoeveel pagina's lang.. Buddy wat ben je allemaal aan het doen joh?????? Nou ik hou me telefoon bij me hoor, haha. Wat een verrassing. Ik heb ook nog leuk nieuws, mn haar zit weer goed.. En ik heb ook veel harde buiken vanavond en een onrustige buik, maarja dat is nu niet echt boeiend!
vroeg? niet om geboren te worden wel voor een vriendje, maar dat maakt niet uit, dan ga ik gesprek nr 2 wel met der aan als ze geboren is, dat ze nog ff moet wachten met daten dan kan ze lekker toch niet meer terug me buikkie in, ghehehe Daarom