hai meiden, hier even een kort berichtje! welkom alle nieuwe mama's! gezellig nog meer meiden erbij! ik heb ook in week 9 mijn eerste afspraak bij de vk. Daarna ga ik bellen voor een eerste echo afspraak. ben het langzaam aan collega's aan het vertellen zodat ze op de hoogte zijn van mij moeheid etc. ik voel me iets beter, niet meer zo misselijk. wel moe en nu een krampig onderbuikgevoel. meer meiden die dat in week 6 ook hebben? oh is dat dit weekend...zonder forum? dacht dat t al geweest was haha
Hey line, Das een leuk idee! Ik ga meteen eve kijken daar. @Miracles: zitten we dan zonder forum? Dan zal t zeker afkicken worden .
pot jan dozie zeg Betty gaat een weekendje weg en neemt meteen het forum mee Ben erg blij hoor met het feit dat mijn lichaam de hcg herkent zo fijn om misselijk te zijn Groetjes Anita
Ja, de verhuizing is dit weekend, gaat in de loop van de middag waarschijnlijk off-line... De vorige keer is t namelijk niet doorgegaan! Ben wel s benieuwd, ook naar de banners en zo! Maar afkicken word t zeker, na ongeveer zo'n 9 maanden lang al elke dag wel minimaal 1x rond te neuzen op t forum!
Heb net een leuk rompertje besteld! Ik heb het meteen naar mn moeders adres verstuurd, dus ze krijgt het volgende week. Zoo leuk. Dat was echt een goeie tip!
Wat een leuk idee, die rompertjes he! Toen ik de vorige keer zwanger was, heb ik 2 truitjes laten drukken met: 50% Papa 50% Mama 100% ikke Was erg geslaagd! Jammer dat t mis is gegaan... Hoe en wanneer we t nu gaan vertellen weten we nog niet, wachten zowiezo de eerste echo rond week 7 af!
Kiki24 Leuk idee van dat rompertje! Hier gaan we het vertellen nadat we maandag de echo gehad hebben, dmv een shirt voor Ruben met de tekst: "wat ben ik stoer" (voorkant) en "en straks ook grote broer!"(achterkant). Voordat het forum uit de lucht gaat wil ik jullie allemaal een prettig weekend wensen, zonder onzekerheden, krampjes, misselijkheid en bloed
Ik heb het rompertje ook vorige keer besteld en twee jurkjes voor mijn dochters, een met: Mout Bente ? en een met: Ik word een grote zus! Allemaal in de kast gelegd en alles nu goed gaat kunnen we ze over een paar weken toch gebruiken.
ik heb daar een truitje van en dan een wit broekje is een gaaf pakje 50% mamma + 50% pappa = 100% ikke en pappa`s kanjer en mamma`s kanjer die komen bij perenatal weg vond ze zo leuk dat ik ze toen heb gekocht maar ja net wat jij hebt gehad helaas ging die zwangerschap niet goed maar we gaan er van uit dat we allemaal in sept mamma worden
Hey allemaal, T was niet mijn idee hoor, maar leuk hé! Ik kan niet wachten tot ik mn moeders reactie hoor. Mn zus heb ik deze gestuurd http://www.kaartenhuis.nl/toon_ecard.php?waarde[afbeelding_id]=2603&waarde[afbgroep_id]=168&tab_start=0&herhaal=1
Groetjes uit Paris..... FF 5 pagina's doorworstellen, weet niet of ik het red, moeten over 30 min ons weer melden bij de groep Hier alles ok, beetje misselijk af en toe, maar niet noemenswaardig... @Ikbenhetmaar u=ik heb ook nergens last van hoor =, je bent niet de engige @wonderen Dat lijkt mij zo gaaf dat baby zwemmen... dat zou ik straks ook graag willen doen..... @iki24 super meis dat klinkt goed.. super @Suzanne68 Meis ik zou het ziekenhuis bellen en gewoon zeggen dat je krampen hebt of zo zodat je eerder een echo krijgt... Soms moet je hier in NL wa bluffen om je zin te krijgen. Het is zo belangrijk dat je rust vind in die eerste weken.... @overvoorgevoel jongen/meid... ik zou zo graag een jongen willen dus ik voel ook dat het een jongen is... Maar een meid is net zo leuk natuurlijk.... ( maar toch ene lichte voorkeur op een jongen....) @Tantan Super meis dat je je nu beter voelt.... Halverwege pagina 85 dus lees vanavond nog wel even verder.. Voor alle nieuwe die tussen pagina 85 en 87 zich hebben aangemeld suoer gefeli en welkom hier... \ Zie jullie vanavond....
ik had een vraagje wie test ook zo af en toe nog (terwijl je weet dat je zwnager bent?) ik kan het niet laten vandaag weer een gedaan en dan ben ik wel heel trots dat het streepje steeds donkerder wordt
ikke op matcare die zijn ng te betalen heb 50 stuks op internet bestelt voor 40 kan ik de eerste 12 weken testen schaam me dood dat ik zo vaak test maar ja komt omdat ik zo onzeker ben en dan kun je wel bij houden of je hcg stijgt of daalt
Ik zou het liefst elk uur testen, voorlopig probeer ik het te houden op 1 per dag. We worden er nog eens arm van Ik heb net de Clear Blue besteld die aangeeft hoe ver je bent, hopelijk morgen in huis.
pfffffffffff ik heb echt geen puf en zin om het huishouden te doen komt morgen wel dan is eht weekend is ventje ook thuis die helpt me dan wel
@Line77 ja die heb ik ook besteld maar dan bij de apotheek die kan ik volgende week donderdag ophalen dus meot nog ff wachten maar dat is ook wel goed want die digi testen geven vaak pas na je ongi datum aan of je zwanger bent of niet dus als ik jou was zou ik ook nog ff wachten tot maandag maar ja dat moet je ook helemaal zelf weten