Dikke septemberbeebs hiero haha! Ach ook die komen er uit hoor. Ik ben wel benieuwd wat ik voor beebje krijg, werd met 31 weken ook al op 1955gram geschat. En ik was zelf 4100 gram en mn vriend 3700. Mn schoonmoeder dr eerste (broer van mn vriend), die was bijna 10 pond. 4800 gram ofzo.. Maar OOK die komen er dus uit! En ze leeft nog dus haha . @ Mare, ik vind het heeeerlijk mn bed op klossen!
het zwaarste kind dat ooit geboren is was toch iets van 10,1 kilo? *.* dat lijkt me echt zwaar kl... maar ze groeien nu nog een tot 3 ons per dag ofzo zei me vk gisteren
Juist de laatste weken komen ze veel aan Groter worden ze niet meer alleen maar dikker. Ongeveer 150-250 gram per weeek!
Haha idd Per dag is het zo'n 20-30 gram.. Zo, ik ga even een wasje erin doen en ff liggen! Heb ineens buik en rugpijn, word er helemaal misselijk van...
Ik reken maar gewoon op zo'n 8 pond. Als het 2 weken geleden al ruim 6 pond was ( 34 weken) zou er op zijn best tot 40 weken nog 6x 250 gram bijkomen....
hihi ja bedoel ik ook, dat krijg je als je zwanger bent en je gaat forummen, chatten en nintendo spelen tegelijk
@ Hellen.. Idd! Ik reken ook op een goeie 8-ponder, kan het altijd meevallen. Al maak ik me niet zo druk om hoe groot de kleine is , ze kome er toch wel uit. Als ik zo reken, 250 gram per week. vanaf 31 weken.. 9x250gram= 2250 gram. De kleine werd geschat op 1955 gram met 31 weken 2250+1955= 4205 gram. Ben benieuwd wat er echt uit komt...
@ Rox ik hoop dat het gependel ook niet klopt! @ Hellen fijn dat je goed geslapen hebt vannacht! wie weet, volgen er meer goede nachten @ Eerised wie weet klopt het bij jou wel ik ben nu bij me schoonouders, kan me schoonmama mij straks mooi even pendelen.. al weet ik niet of ik het wel wil weten.. @ Ariel ik ben ook erggg benieuwd! lekkere stevige beeb heb je daar al! madammie wil hier nog steeds niet heb een vreselijke off day vandaag alleen maar huilen en doodmoe en rugpijn.. was het nou maar zo ver gewoon.. ben het echt zat! @groeien van beebjes.. ik had ook gehoord tot zo'n 38 weken 200gram per week en daarna weer wat minder.. maar afgelopen do met 39 wk bevestigde mijn vk dat niet.. die zei dat ze echt flink blijven aankomen tot het eind.. ze stoppen niet ofzo met 40 weken
Gisteravond 18:00u zijn de weeenremmers stop gezet! Deze mocht ik maar 48u gebruiken. Als ik de nacht goed door zou komen, met weinig of geen weeen, mag ik vandaag mijn bed uit! En ja, heeeeeeeeeeerlijk geslapen. Maar twee keertjes wakker geweest, maar dat komt omdat ik mijn vent naast me miste. Vanmorgen om kwart over 6, hebben ze mijn infuus helemaal verwijderd, omdat het ging irriteren. Mijn arm werd dik e.d. Met het nadeel ALS ik nog weeen krijg, moeten ze opnieuw een infuus aansluiten. Aghja.. je moet er wat voor over hebben. Ook heb ik gistermiddag nog een echo gehad, om te zien hoe de kleine het maakt. Dat gaat allemaal goed, hij weegt nu zo'n 2100 gram en dat is heel goed voor zijn leeftijd. Ook zijn de weeenremmers ingewerkt, dus als hij nu mocht komen, zou dit geen probleem moeten zijn. Hij is nu compleet, en zou alleen even de couveuse in moeten omdat hij zichzelf nog niet warm kan houden! Mocht ik deze dag goed doorkomen, zou ik misschien morgen naar huis mogen. Maar ook hier bedrust houden, alleen uit bed om te eten, toileteren & douchen. De dokters hebben mij wel gewaarschuwd dat het geen 3 weken meer duurt, i.v.m. de ontsluiting die ik al heb. Dus dit betekend dat ik in het ziekenhuis moet bevallen, helaas. Maar alles voor onze kleine ventje! Zit nu met dr te msnen, maar dit is dus haar verhaal op hyves.. Gelukkig gaat alles dus goed! De arts komt zo praten bij dr, over wat ze nu precies gaan doen!
even heel kort, ik lees zoveel mogelijk mee. eerised sterkte meid hier ook goed nieuws, Kinley is aangekomen 50 gram we hebben een andere speen op de fles en tot onze stomme verbazing drinkt ze nu alles netjes op (ipv maar 60 cc van de 100). Nu alleen de bv op gang zien te krijgen, op dit moment nog erg frustrerend ( 15 kolven voor 3 a 4 druppels). Groetjes Antia
@ Mare.. Een vriendin van mij, ze ligt al sinds zaterdag in het ziekenhuis, met weeën! Heel verhaal, maar gaat nu weer beter. Ze is vandaag 34 weken en 1 dag.. Allemaal heel spannend dus! Maar gelukkig goeie berichten! @ Pluk, goed nieuws! Komt helemaal goed met je kleine meid
Zo, Eerised, dat klinkt heel goed voor je vriendin! Fijn zeg! Pluk, wat super dat Kinley is aangekomen! Joyce, fijn dat alles weer goed was bij de vk! Ariel, ben benieuwd of ze je in willen gaan leiden. En verder weet ik het ff niet meer.. Hier net ff geslapen vanaf 1 uur en nu kon ik m'n draai niet vinden nadat Gabriël doodleuk voor zijn raampje met andere kinderen aan het 'kletsen' was.. Fijn zo'n basisschool achter je tuin.. Daarnaast doen mijn kuiten pijn! Heel vervelend, dus daar weet ik niet echt houding mee te geven en als nu eens een keertje die vervloekte *^#*^%# voorweeën ophielden, kan ik eens iets nuttigs doen in het huishouden, maar zo word ik ook belemmerd.. :x Ik vind het niet zo leuk meer...
Baby's groeien juist de laatste weken van de zwangerschap heel hard. Vandaar dat te vroeg geboren kindjes vaak ook in de couveuse belanden. Maar vandaag zijn mijn man en ik samen met Kenji naar Babystore van Asten in Tilburg geweest. Daar hebben we weer voor zo'n goede 100 euro aan spullen gekocht, maar daar zit je al snel aan. Nu ook maar hopen dat er weer snel kraamvisite komt mét kleertjes maat 50, anders wordt het binnenkort nog erg duur voor ons.
Hihi ik loop nog altijd een pond op je voor en ben nog een week minder dan jou zwanger.. Ik ben jaloers dat ze al gaan kijken of ze je kunnen inleiden..
@eerised: oké, gelukkig dat het nu dus veel beter gaat. en een kind dat nu al zo lekker veel weegt, klinkt dus erg positief! mijn douche is klaar!! vanavond mag ik douchen en morgen komt de rest nog. zometeen komt mijn man thuis dan moeten we even overleggen wat we eten enzo en dan ga ik lekker even liggen denk ik.