Hier ook net boontjes gedopt. Wij eten 'gewoon' aardappels, bonen en eens kijken wat we nog aan vlees hebben
tja mijn man is dan wel thuis maar heeft echt geen energie meer en moet de hele tijd klussen, dus veel heb ik er niet aan. maarja volgende week extra van hem genieten en dan wachten op de kleine. wij gaan zo even vrienden vragen of we er pannenkoeken mogen komen bakken. dus ik ga mannetje maar even heel voorzichtig wakker maken! tot later dames
September 2009 mamma's Afspraken September 1: Joyce84 - afspraak VK - 12.30 2: Rox - afspraak VK - 15.30 3: Eerised90 - afspraak VK - 09.30 Andi - afspraak VK -15.40 4: Hellen1971 - groeiecho - 11.45 Booky - afspraak VK - 12.45 Hellen 1971 - controle gyn - 14.00 8: Joyce84 - afspraak VK - 12.15 10: Mare - afspraak VK - 10.40 18: Hellen1971 - controle gyn - 13.10 24: Hellen1971 - controle gyn - 09.05 Wie wanneer uitgerekend? Augustus 27: Babijtje - 7 augustus - Jurre (37+1w) September 1: Pluk - 25 augustus - Kinley (39+2w) 4: Torties 5: Tantan 6: Slaapzak - 22 augustus - Pyta (37+6w) 7: ZusjevoorLynn - 31 augustus - Viënn (39w) Siesje Jocruella - 1 augustus - Damian Joshua (34+5w) 8: Jusi - 8 augustus - Kenji (35+4w) 11: Merakli 12: Jesenmo - 25 augustus - Kyano (37+3w) Ariel Mijnkleine 15: Joyce84 Eerised90 16: Andi Eertje 17: Rox 19: MamatoB Naiobi 21: MamavanBas 23: Hellen1971 24: Booky 25: Mare 27: Twinkle Bijzondere dingen Eerised, je was Eertje vergeten, die schrijft ook nog wel eens mee Booky, tja, wou dat mijn lief ook gewoon op tijd thuis kan zijn, maar het is verplicht..
Pluk, fijn dat Kinley nu wel gegroeid is. Enne.. ik ken het gevoel dat het frustrerend is om te kolven, als er bijna nog niks uit komt. Maar.. nog even doorzetten, bij mij kwam het na 2 á 3 dagen ook pas op gang hoor! Andi, logisch dat je er doorheen zit. Klaag maar lekker, daar zijn wij ook voor hier. Eerised, mooi lijstje. Maarre.. Kenji mag ook wel met dikgedrukte letters. En ik was bevallen met 35w1d. Mijn uitgerekende datum was volgens het ziekenhuis namelijk 11 september... Enne.. bobotie. da ken ik nie. Heb geen zin om te koken, en manlief ook niet. Ik bak een ei met tomaat en ui, dat gooi ik over 2 boterhammen met kaas, en jammie, ik heb een heerlijke maaltijd. Manlief maakt ook zijn eigen ei, met dingen die hij lekker vindt. Veul en vet zeg maar.
Nee Andi dat is het ook je doet er zo weinig aan. Hoe lang is het nog? Alleen deze week? Vanmiddag is de kraamverzorgster die we bij Mats hadden op visite geweest. Erg leuk, heb ik nog aardig veel contact mee, woont hier ook in de buurt en is net zo oud. Ze is vier weken terug bevallen van een meisje... Ohh wat lief weer zo'n klein hummeltje, nog even...
OOh Jusi een lekker ei is ook nooit weg toch . Mare kan me voorstellen dat je mannetje bekaf is na een hele dag klussen. Eet smakelijk!
Is van de Knorr(ook in AH Huismerk), Jusi, en erg lekker: http://www.holland-at-home.nl/images/Knorr-bobotie.jpg Met appels, sperzieboontjes, gehakt, crême fraîche, kerrie.. Erg lekker!
Booky, geen idee.. Vorige week hadden ze al verwacht dat ze deze week niet meer hoefden over te werken, maar tevergeefs, deze week toch. Dus het kan maar zo zijn dat het volgende week ook moet. Maar dan ga ik protesteren, hoor.. :x
hihi, ja ik verheug me er ook zo op. tss er zijn mensen die serieus vragen of je er zin in hebt. wat denk je??? mijn man heeft even gebruik gemaakt van de snooze functie. en hij gaat zometeen op het camping gaststelletje pannenkoeken bakken
Ja Andi heb je goed hoor. Ik begreep gister ineens dat het voor 3 weken was. NOU protest HAHA. Hij werkt bij een klein bedrijf en het zijn ook vrienden van ons. Maar een ander kan ook wel wat doen hoor, het is wel goed . HMM Andi dat klikt wel ERG lekker. Haha Mare, ooh dat kan ook goed. Wanneer is de keuken klaar denken ze?
wij eten lekker een bapau met brood...lekker makkelijk..jo moet zo alweer weg... bij hem weet je nooit hoe laat t word.. hij kan al om 12 uur thuis zijn maar ook pas om 7 uur.... maar hij plant t altijd zelf in... daarom kan hij ook bijna altijd mee naar de vk enzo.... erg prettig!!!
morgen wordt de afvoer in de keuken gedaan als het goed is en dan kan de spoelbak ook gekit worden. de kookplaat is vandaag gekit vandaar dat we nog niet kunnen koken, maar morgen zou het dus wel moeten lukken. als het goed is komt dan donderdag voor het laatst iemand om wasmachine en vaatwasser aan te sluiten. dan moeten we alleen nog wat kozijnen verven en heel veel schoonmaken en opruimen.
Michael is hier echt nog nooit mee naar de vk geweest... Pff, Booky, kan me goed voorstellen dat je ff begon te steigeren! Manlief werkt hier ook in een klein bedrijf(maar grote naam in Europa) en is daar momenteel de enige die het quota per dag haalt, al zijn collega's zitten er ruim onder... :x
jo wordt gek als ik een date met de vk heb en hij kan niet mee... hij vind het helemaal geweldig! maar dat is dan natuurlijk ook een voordeel van zn baan, het moet wel kunnen natuurlijk
@mare.... er komt dus wel schot in de zaak!! lekker dalijk alles op zn plaats zetten... ik zou er helemaal zin in hebben!
ik zie er vooral naar uit als er geen stof meer in huis ligt. oh en maandag komt ons nieuwe bankstel daar heb ik echt veel zin in!!! jaap vindt de bezoekjes aan de vk niet echt boeiend maar gaat wel bijna altijd mee omdat ik dat graag wil. maar alleen als het op maandag is.
Michael kan gewoon niet mee naar de afspraken met de vk. Moet dan gewoon werken. Vind ik ergens wel jammer.. Maarja.. Haha, na gisteravond zat hij me toch een partijtje te mopperen op die vk die we hadden. Hij: Pff, wat is die ongezellig zeg! Zo koud, zo zakelijk! Dus die hoopt nu ook van harte dat we die vk niet hebben straks bij mijn bevalling..
Bookyman is normaal erg flexibel met zijn werk. Met Mats is hij alle bezoekjes naar de vk meegeweest, en nu gaat ie altijd mee naar het cb. Bij deze zwangerschap is hij wel veel minder mee geweest. Vaak kwam hij naar huis om bij Mats te blijven en ging ik even alleen naar de vk. Mare, lekker hoor dat alles straks weer op zijn plaats staat. Leuk ook een nieuw banksel, jullie zijn er straks helemaal klaar voor!! Andi ik zal duimen dat als je moet bevallen er een andere vk dienst heeft!
September 2009 mamma's Afspraken September 1: Joyce84 - afspraak VK - 12.30 2: Rox - afspraak VK - 15.30 MamavanBas - afspraak VK - 9-10 3: Eerised90 - afspraak VK - 09.30 Andi - afspraak VK -15.40 4: Hellen1971 - groeiecho - 11.45 Booky - afspraak VK - 12.45 Hellen 1971 - controle gyn - 14.00 8: Joyce84 - afspraak VK - 12.15 10: Mare - afspraak VK - 10.40 18: Hellen1971 - controle gyn - 13.10 24: Hellen1971 - controle gyn - 09.05 Wie wanneer uitgerekend? Augustus 27: Babijtje - 7 augustus - Jurre (37+1w) September 1: Pluk - 25 augustus - Kinley (39+2w) 4: Torties 5: Tantan 6: Slaapzak - 22 augustus - Pyta (37+6w) 7: ZusjevoorLynn - 31 augustus - Viënn (39w) Siesje Jocruella - 1 augustus - Damian Joshua (34+5w) 8: Jusi - 8 augustus - Kenji (35+4w) 11: Merakli 12: Jesenmo - 25 augustus - Kyano (37+3w) Ariel Mijnkleine 15: Joyce84 Eerised90 16: Andi Eertje 17: Rox 19: MamatoB Naiobi 23: Hellen1971 MamavanBas 24: Booky 25: Mare 27: Twinkle Bijzondere dingen