Ik ben heel errrug verdrietig!! Gisteravond tot laat in de nacht pas naar bed gegaan ivm andis voorweeen, en nu ben ik zodanig vergeten dat ik niet op de lijst staaa..ahhhhhhhhh snik
ladymoi.... achossie...maar trek het je niet aan... we hbben allemaal last van zwangerschapsdementie... dus het is niet persoonlijk!!! moeders belde net dat ze vanavond mn nageltjes kan doen en dat ik haar haartjes even moet knippen... dus ik ga nu ff strijken.....
Andi, klinkt erg lekker idd! Goed idee om het zo snel mogelijk uit te proberen haha. Mare, lekker pannenkoeken! Geeft je wel een echt campinggevoel zeker zo? Vanavond ga ik Kenji weer in badje doen, vind ik altijd zo leuk he. Hij geniet ook echt van het warme water, alleen het eruit komen vind ie echt niet leuk.
September 2009 mamma's Afspraken September 1: Joyce84 - afspraak VK - 12.30 2: Rox - afspraak VK - 15.30 MamavanBas - afspraak VK - 9-10 3: Eerised90 - afspraak VK - 09.30 Andi - afspraak VK -15.40 4: Hellen1971 - groeiecho - 11.45 Booky - afspraak VK - 12.45 Hellen 1971 - controle gyn - 14.00 8: Joyce84 - afspraak VK - 12.15 10: Mare - afspraak VK - 10.40 18: Hellen1971 - controle gyn - 13.10 24: Hellen1971 - controle gyn - 09.05 Wie wanneer uitgerekend? Augustus 27: Babijtje - 7 augustus - Jurre (37+1w) September 1: Pluk - 25 augustus - Kinley (39+2w) 4: Torties 5: Tantan 6: Slaapzak - 22 augustus - Pyta (37+6w) 7: ZusjevoorLynn - 31 augustus - Viënn (39w) Siesje Jocruella - 1 augustus - Damian Joshua (34+5w) 11: Jusi - 8 augustus - Kenji (35+1w) Merakli 12: Jesenmo - 25 augustus - Kyano (37+3w) Ariel Mijnkleine 15: Joyce84 Eerised90 16: Andi Eertje 17: Rox 19: MamatoB Naiobi 23: Hellen1971 MamavanBas 24: Booky 25: Mare 27: Twinkle Bijzondere dingen
jaaah ik ben echt ZWAAAAAR teleurgesteld in jullie!!!!!!!!!!!!! ikke ben zoo verdrietig. Vaarwel dames............. (ben trouwens 18-09 uitgerekend en heb volgende week maandag een afspraak...maar jah is niet interessant he!!! aaaaahh snik snik!!) Daaag dames
wil dit nog wel met jullie delen: YouTube - !!WOMEN GIVES BIRTH TO A 15 POUND(6.8KG) BABY IN ROMANIA!!
Jusi, zul je zeker geen spijt van krijgen! Ladymoi, jaaa, ik had het gelezen op de Telegraaf! Dan heb je geen lief klein babytje, maar een huge kind joh! Torties, mazzel, hoor!! Joepie, manlief is onderweg naar huis! Ik ga maar gauw aan het eten beginnen!
hmm okee ben hier gependeld net.. donderdag zegt de pendel en ik ging naar het toilet en ik denk.. maar weet het niet zeker, dat ik een klein stukje van de slijmprop met een heel klein beetje bloed ben verloren..
Joh Torties! Dat kan dan bijna niet anders als dat het je slijmprop is! Weet weet gaat de pendel wel kloppen
ooooeeeeeee torties.....spanned ...ik zat al te kijken wanneer er wat bevallings actie zou komen.... hier gaat alles goed...stomme hormonen....alleen dat nog ...verder geen klachten... Nou ben eens benieuwd wanneer de volgende gaat beginnen!
jeetje wat een groot kind!!! nou maatje 50 en 56 en 62 kunnen dan gelijk in een doos!!! vind dat gewoon zielig!