@ Andi, achja.. Ja dat kan gebeuren, ik vind het iig niet erg dat hij nooit mee is geweest! Wij hebben 4 vaste krachten, en 2 inval. Dus 6 in totaal en heb nog vaak dezelfde ook! Ach als ze de kleine er maar uit halen zegt mn vriend altijd haha. Ik zit nu ook Desperate Housewives te kijken, I love it !!
haha ja die hormomen, al zijn het bij jou nu andere, zijn bij mij ook als een gek tekeer gegaan vandaag.. niet normaal meer gewoon! ik zal jullie alle details proberen te besparen
September 2009 mamma's Afspraken September 1: Joyce84 - afspraak VK - 12.30 2:MamavanBas - afspraak VK - 9-10 Siesje - afspraak VK - 12.00 Rox - afspraak VK - 15.30 3: Eerised90 - afspraak VK - 09.30 Andi - afspraak VK -15.40 Torties - afspraak VK - 16.30 4: Hellen1971 - groeiecho - 11.45 Booky - afspraak VK - 12.45 Hellen 1971 - controle gyn - 14.00 7: Ladymoi - afspraak VK - ? 8: Joyce84 - afspraak VK - 12.15 10: Mare - afspraak VK - 10.40 18: Hellen1971 - controle gyn - 13.10 24: Hellen1971 - controle gyn - 09.05 Wie wanneer uitgerekend? Augustus 27: Babijtje - 7 augustus - Jurre (37+1w) September 1: Pluk - 25 augustus - Kinley (39+2w) 4: Torties 5: Tantan 6: Slaapzak - 22 augustus - Pyta (37+6w) 7: ZusjevoorLynn - 31 augustus - Viënn (39w) Siesje Jocruella - 1 augustus - Damian Joshua (34+5w) 11: Jusi - 8 augustus - Kenji (35+1w) Merakli 12: Jesenmo - 25 augustus - Kyano (37+3w) Ariel Mijnkleine 15: Joyce84 Eerised90 16: Andi Eertje 17: Rox 18: Ladymoi 19: MamatoB Naiobi 23: Hellen1971 MamavanBas 24: Booky 25: Mare 27: Twinkle Bijzondere dingen Pendels Eerised90: 12 september, jongen - week 38 of 39 Torties: 3 september Rox: Ariel: 29 augustus (helaas niet uitgekomen dus ) Ik denk zelf Eerised90: overtijd of 12 september en een jongen Ariel: 4 of 5 september Voor de dames die gependeld zijn.. Het lijkt mij wel leuk om die datums en uitkomsten er ook bij te zetten, en de datum waarop je zelf denkt te bevallen!!??
@ merakli alast gefeliciteerd! @eerised ja leuk idee omde pendel info enzo er ook bij te zetten, ik heb alleen geen datum meer die ik zelf denk, want ik dacht dat ze wat vroeger nl 28 aug zou komen.. en nu weet ik helemaal niet meer wat ik moet denken zeker niet nu ik waarschijnlijk wat van de slijmprop verloren ben.. en, sorry voor de gene die dit liever niet lezen, me afscheiding ruikt zeeeer duidelijk naar ijzer dat had ik eerst altijd de dag voordat ik echt ongesteld werd maar het is niet lichtrood of roze ofzo.. jeetje. ik ben zoo van slag.. voel me alleen nog maar heel moe en emotioneel en kan verder niet meer normaal nadenken! buik is wel gewoon rustig nu
@ Ariel, ja perfect @ Torties, ik denk dat het bij jou niet lang meer duurt. Voor het weekend heb jij je beebje.. (heb je niet veel aan maar goed) Nog even, het eind is in zicht! Kom op hoor meid.
wil zoveel typen maar zit nu0 nog vreder in het gips... heb wel alles gelezen, maar mn hand doet te zeer om op ieydereen te reageren. Valse weeen, aanrijding van een kat, allemaal ro[mmelende buiken en andere klachten ppfffff... Bijna een soap!! Hoop dat het bij iedereen nu rustig is en goed gaat!
thnx eerised tuurlijk heb ik er wel wat aan opbeurende woordjes heb je soms nodig.. en krijg ze op het moment niet erg van me vriend die vind zijn pc spelletje even heeel interessant :S volgens mij weet ie even niet zo goed wat ie met me moet doordat ik de hele dag zo een emotionele trut ben geweest
zo het is toch patat geworden bij de ikea. we moesten nog wat dingetjes hebben dus... nu snel nog wat schoonmaken, douchen en slapen. tot morgen dames. wie is de eerste in september???
Dat komt me echt totaal niet bekend voor Torties. Ik krijg 2 dagen voor me vliezen braken wel onwijze nesteldrang en had totaal niet de behoefte om het huis uit te gaan.
@ Torties, ik zou het ook niet weten. Geen ervaring zelf! Maar heb het ook nog nooit gehoord... Miss even je vk bellen en het vragen?
@ Booky, gewoon een taart kopen denk ik, voor de rest niks bijzonders hmhmhmh lekker een appelcake!!!! Ik heb ook trek in iets lekkers, maar weet niet wat @ Andi, dank je wel, vervelend dat je last van je kuiten hebt. Mijn man is altijd geweest naar de vk, dus kent ze ook. @ Dank je wel Torties! hoop voor je dat je snel bevalt!!
Nah, niet echt.. 't Zeurt, doet gewoon pijn, heel vervelend! Hubbie zei al: Je hebt toch geen weeën in je kuiten?? Nou, 1 sept gaat geloof ik hier voorbij he voor de beebs?!