oke ja ik heb geen haast om die test te doen heb er nog ruim 45 testen in huis liggen hihihihihihi was net nog me berichtje aan het bij werken
Die MatCare heb ik ook, 9 nog . Die geven nu bij mij een heel vaag streepje terwijl de normale Clear Blue digitaal luid en duidelijk zwanger aangeven (kijk maar in mijn fotoalbum). Juist can die Mat Care testen wordt ik erg onzeker. Ik zie wel een streepje maar HEEEEEEEEEEL erg vaag.
beter ja ik had dinsdag ook een heel klein en dun streepje kijk maar in me album en toen heb ik woensdag die van de c1000 gehaalt en die is echt goed te zien maar heb nu ook op de mat care echt hele donkere streepjes net zo donker als het controle streepje
@stefje je kunt ze ook kopen bij de kruidvat hoe ze heten weet ik neit maar ik weet wel dat eht de nieuwe van Clear Blue is en als je dat bij de kruidvat vraagt en zecht dat hij aangeeft hoe lang je zwanger bent weten hun wel wat je bedoelt ze zijn trouwens wel prijzig atans dat vind ik ze zijn 12,99 maar ja ik vind het gewoon leuk om die test te doen maar het is wel onzin want heb donderdag de echo dus dan weet ik ook hoe ver ik ben hihihihihihihihi
eeeh ikke, kijk nog maar even in mijn album (voordat ze hem leeghalen ) Waarom noemen ze het eigenlijk ochtendmisselijkheid? de meesten van ons zijn de gehele dag misselijk Groetjes ANita
Dank je Syboena, maar donderdag is wel heeeeeel lang als je moet wachten, dus ik zou het ook lekker doen! Ga hem morgen ook maar halen denk! Hihi!
Ik ben soms een beetje bang dat het nog oud HCG is. Syboena, hoe lang is jou laatste miskraam geleden?
Zeven en een halve week geleden. 12 December bloed geprikt en toen had ik een HCg van 250. 26 december zelf een test gedaan en daarop geen streepje. Toen zijn we gelijk gaan klussen...
mijn laatste miskraam is geweest in juli maar heb 16 mei een miskraam gehad en was gelijk 3 weken later weer zwanger had test gedaan en was nega dus dacht zal wel dan 2 dagen later weer test gedaan en was toch echt posi maar ja helaas ging dat ook niet goed maar heb jij nog een test gedaan naar je miskraam of bloed laten testen ? als je het niet vertrouwt zou ik gewoon ff vragen aan dokter/vloskundige/gyneceloog om een je hcg te laten testen maar als jij een test hebt en 2 dagen weer test (moet je wel zelfde merk pakken) wordt het streepje dan donkerder? of blijft hij het zelfde? of wordt hij lichter? want daar kun je het vaak zelf wel door zien
Ik heb gelezen dat hoe vroeger de miskraam in de zwangerschap is, hoe eerder het uit je lichaam is. Hoe lang was je zwanger toen het misging?
dus als ik het goed begrijp had je 26 dec een negatiefe test? als die negatief was en nu positief dan ben je echt op nieuwe zwanger ik had dat namelijk ook en kon het ook neit geloven en dacht ook is oud hcg maar was echt zwanger
dat hoeft niet altijd hoor het licht ook wel aan je lichaam mijn lichaam maakt heel snel hcg aan maar breekt het ook heel snel af mijn eerste mk was met 12 weken en paar dagen mar had na 2 weken al negatieve test in me handen dus ja het licht er net aan hoe je lichaam er op reageert
Met 6 weken was het vruchtje gestopt met groeien, vruchtzakje groeide door. Met 8 weken heb ik een curretage gehad. Ik kan het gewoon bijna niet geloven...
nee ik kan het ook nog steeds niet geloven loop nog 100x naar de wc om te kijkken of ik geen druppeltje bloed ben verloren (of me ongi er aan komt) maar gelukkig komt er geen ongi aan maar heb toch echt het ongi gevoel maar ja dat kan ook wel aan me gevoel lichen
ik ga hier toch nog maar ff wat in het huishouden doen heb echt geen zin maar goed vind ook zielig om alles voor het ventje te laten lichen spreek jullie mis straks nog en anders allemaal heel goed weekend (wel jammer dat het weekend de site offline gaat)