September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    @torties.. ja dat vonden mijn ouders ook... dus toch maar even een 3de opinie want als hun t mis hebben blijft ze wel invalide...

2. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Babijtje, alles was goed bij het cb. Kenji weegt alweer 2500 gram. :) Maar ik heb verder geen tijd om op iedereen te reageren, want er komt zo kraamvisite. Tot vanavond hopelijk! ;)

3. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    hihi die hebben wij ook
    en het is werkelijk dat je als je het niveau hoog zet
    je je kind kunt horen ademen :p

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.269
    4.508
    113
    Nou dan is het maar goed dat je geen miegent'n op'n zul hebt :D:D

Hier is ons madammeke weer 20 gram aangekomen, het is niet veel maar alle beetjes helpen.
    Jammer is wel dat we dus nog steeds niet met haar op stap mogen/kunnen omdat ze nog te ver onder het geboorte gewicht zit (3610 nu), helaas voor opa die dus vrijdag jarig is, dan gaan Jan en Kylian alleen.

Wat ook vreemd is (wel verwacht maar het komt toch hard aan) dat ik van mijn oom en tante en nichtjes nog niets gehoort heb.
    Voor die tijd wel bellen of ik al wat voelde en nu de kleine er is (we hebben de zelfde dag nog gebeld) horen of zien we niets.
    Wij vermoeden dat ze erop gokken dat wij wel op mijn vaders verjaardag zullen zijn (alsof ik met 2 kids 's avonds naar een verjaardag met rokende mensen ga;)).

Ach ja weten we weer waar we aan toe zijn.

Het kolfen gaat hier moeizaam, gisteren netjes om de 2 uur gedaan (en tussen door ook nog aangelegd) maar het bleef bij een paar drupjes.
    Vandaag 2 x zo'n 5 cc, met andere woorden het schiet nog niet echt op. Morgen komt de lactatiedeskundige langs en dan geef ik het nog tot maandag.

Groetjes Anita

5. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    @pluk dat we geen wat hebben???

20 gram..naja alle kleine beetjes helpen toch?! beter erbij dan eraf...
    wel raar dat je nog niks van hun gehoord heb zeg....misschien wachten ze tot de eerste drukte weg is... maar idd niet naar een rokerige ruimte gaan hor! zo slecht voor de kindjes!

6. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    @babyphone... mijn ma had er 1 meegenomen uit frankrijk bij de lidl vandaan... 30 euro met camera en geluid.. en duidelijk!!!

7. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    @ Jusi
    zo hij begint echt mooi op gewicht te komen he! super!

8. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    ;)
    Waauw :D
    hihi
    ik ben er tot nu toe echt positief over, wil em alleen ook graag echt gaan gebruiken waar hij voor is ;)

9. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Helen; :D wat ziet dat er grappig uit zeg. Alleen denk ik dat hij door zijn beweeglijkheid dat ding er zo af gooit. We moeten maar gewoon een billendoekje of onze vingers gebruiken om het ding omlaag te houden.

@Rox; goh dat zijn wel twee hele verschillende meningen over de kat zeg. Ben benieuwd naar mening nummer 3

@Jusi; wat fijn joh dat Kenji mooi is aangekomen. Was het gezellig met de visite?

@Pluk; wat jammer dat je nog niets gehoord hebt van je fam. Wat jammer dat de bv nog niet echt loopt. Hoop voor je dat de lactatiekundige nog tips heeft. Vind het moedig dat je toch doorzet

10. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    @ pluk
    komt toch wel hard aan he.. ookal weetje waar je aan toe bent..
    succes met de BV!!
    @ rox
    dat is nog eens een koopje :D
    wij hadden aardig wat kadobonnen bij het kamertje gekregen dus daar konden we nog aardig wat spullen van kopen, waaronder deze babyfoon :D

11. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    Haha,
    Wat een gesprek zeg hier met al die dialect dingen!
    Ben ik als haagse dan echt de enige die een beetje normaal praat hihi ;) (en nee...ik praat gelukkig niet plat haags!!)

Nee maar de aanstaande papa hier komt van oorsprong uit venray..limburg...dus dat .....aanrijden, als je ergens weggaat ken ik wel.
    En hij zegt soms nog steeds goeiekoop i.p.v. goedkoop.
    En ja...die zachte g zal er ook wel nooit uit gaan :)

Maar blijft komisch....zo`n klein landje en dan toch zoveel verschillende dialecten....waarvan ik bijvoorbeeld echt fries niet eens kan verstaan :)

En hebben jullie inmiddels alles in huis voor de kleine smurfjes??
    Ik bedenk echt steeds nieuwe dingen die ik toch eigenlijk wel even wil halen.
    Had gister een voedingsbh gekocht....geen goedkope hobby trouwens met mijn maat!!...maar dat ding vond ik echt voor geen meter zitten...dus heb hem vandaag ook maar weer terug gebracht...ga nog wel even ergens anders kijken :(

Nou ik ga even een boterham eten....hongerrrrr

12. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    met kadobonnen is het natuurlijk altijd leuk shoppen!!!

@eertje hier alles in huis hor meid... behalve de voedingsbh... maar een vriendin van ons werkt bij de livera dus die neemt ze dan voor me mee....

o mensen ik ga echt douche..zit alweer 2 uur achter die computer te niksen!!! ga maar ff de badkamer schoonmaken denk ik....

13. @ Snurken.. Mijn vent snurkt niet :D :D !!!!! Ben ik zo blij mee, want ben een zeeer lichte slaper. Alleen als hij een aardig slokkie op heeft dan snurkt ie, maar dan valt het ook nog mee, gelukkig :D !

@ Rox, ja was gelukt hoor!
    Hij had om 8uur zn boterham op en zat klaar op de bank, en om de minuut vragen, gaan we al naar school. Gaan we al naar school?
    Nou om 5 voor half 9 gaan lopen, en om half 9 op school, even wachten tot de bel gaat. Maar hij was helemaal verlegen en liep helemaal tegen mn been te schuifelen. Stonden we stil bij het hek, helemaal over mn been wrijven.
    Eenmaal in de klas dook hij gelijk met zn neus in een VOETBALboek, jaja wat een verrassing :p.
    En toen ik weg ging zei hij gewoon doei zonder op te kijken, lekker aardig. Maar kreeg toch nog wel een kusje!
    En nog even zwaaien bij het raam natuurlijk..
    Maar waar blijft de tijd? Waarom word mijn kleine lieve neefje zo grooooooot :$.

@ Andi, hahahaha ik zeg ook altijd bekant :D ..
    Leuk die gekke woorden van ons.

@ Andi hahahahaha ik lig helemaal dubbel om jou met je kapoentje op het raam!
    Maar ik ken het idd ook, kapoentje = lieveheersbeestje

De deur los doen?
    Om 15.00 aangereden?
    Wat een gekke mensen allemaal joh..

Echt een heeeeeel gesprek over gekke uitspraken en dingen, heb weer wat geleerd hoor ;) !
    Al kunnen wij er hier ook wat van, in de Hoeksche Waard hoor.

Zo, ik ging om 10.30 even slapen, en werd om 13.30 weer wakker. Ach had vannacht maar 4uur geslapen, dus was wel lekker hoor!

Wat eten jullie vanavond?
    Wij gehaktballen, spinazie en aardappels.

Oh ik kijk net in mn agenda, en ik zie net dat ik nog een ondersteek moet halen, 5 extra celstofmatjes en 10x gaasjes(10x10).
    Pffffffffffff. Dat moet dan weer he als je thuis wilt bevallen.
    Moet het morgen echt maar doen.

14. #13334 Eerised90, 2 sep 2009
    Laatst bewerkt: 2 sep 2009
    September 2009 mamma's

Afspraken
    September
    1: Joyce84 - afspraak VK - 12.30

2:MamavanBas - afspraak VK - 09.10
    Siesje - afspraak VK - 12.00
    Rox - afspraak VK - 15.30
    3: Eerised90 - afspraak VK - 09.30
    Andi - afspraak VK -15.40
    Torties - afspraak VK - 16.30
    4: Hellen1971 - groeiecho - 11.45
    Booky - afspraak VK - 12.45
    Hellen 1971 - controle gyn - 14.00
    7: Ladymoi - afspraak VK - 14.30
    8: Joyce84 - afspraak VK - 12.15
    10: Mare - afspraak VK - 10.40
    18: Hellen1971 - controle gyn - 13.10
    24: Hellen1971 - controle gyn - 09.05

Wie wanneer uitgerekend?

Augustus
    27: Babijtje - 7 augustus - Jurre (37+1w)

September
    1: Pluk - 25 augustus - Kinley (39+2w)
    4: Torties
    5: Tantan
    6: Slaapzak - 22 augustus - Pyta (37+6w)
    7: ZusjevoorLynn - 31 augustus - Viënn (39w)
    Siesje
    Jocruella - 1 augustus - Damian Joshua (34+5w)
    11: Jusi - 8 augustus - Kenji (35+1w)
    Merakli
    12: Jesenmo - 25 augustus - Kyano (37+3w)
    Ariel
    Mijnkleine
    15: Joyce84
    Eerised90
    16: Andi
    Eertje
    17: Rox
    18: Ladymoi
    19: MamatoB
    Naiobi
    23: Hellen1971
    MamavanBas
    24: Booky
    25: Mare
    27: Twinkle

Bijzondere dingen
    Pendels
    Ariel: 29 augustus (helaas niet uitgekomen dus :( )
    Torties: 3 september
    Eerised90: 12 september, jongen - week 38 of 39
    Hellen: 17 september
    Rox: 21 september

Ik denk zelf
    Eerised90: overtijd of 12 september en een jongen
    Ariel: 4 of 5 september
    Rox: 6 of 7 september

Voor de dames die gependeld zijn.. Het lijkt mij wel leuk om die datums en uitkomsten er ook bij te zetten, en de datum waarop je zelf denkt te bevallen!!??

Zo, heb m even naar voren gehaald. Hij stond alweer 100 pagina's terug joh ;)

15. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    AAAH! Shitterdeshit! Word ik net wakker gebeld door m'n kapper.. Kan hij vanavond niet komen!! :$ Z'n auto heeft panne.. Nu kan hij op z'n vroegst pas dinsdags!! AAAH! Nee! Maar dat kan ik niet hebben! En met Gabriël náár een kapper gaan is ook niks! BOEHOE! :(

16. @ Andi, dat meen je niet. Dag dan lig je straks in je kraambed en zit je haar niet. Dat kan niet hoor!
    Ken die echt niks voor je regelen? Hallo je bent zwanger, en je haar moet toch wel zitten straks. Miss ben je dan wel aan het bevallen.. ;)

17. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.269
    4.508
    113
    miegent'n op'n zul hebt '= Mieren op de drempel

liefheersbeestje is hier een Zonnekuikentje (weet niet hoe je het in plat schrijft :D)

Een gaffeltand is een knijp/oor wurm.

Slim = erg ook lekker verwarrend

een deur en ramen gaan hier los (en dus niet open;))

wichter zijn meisjes en jongs jongens.

Alle proemen i'n drek en ook nog smerig ook = shit er is me wat gevallen.

mojn= goede morgen
    mojn = goede middag
    mojn= goede avond
    tot mojn = weltrusten/tot morgen.

Groetje sAnita

18. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Hij kan moeilijk komen lopen, Eerised(woont zo'n 25 km bij ons vandaan) en wij zouden hem niet op kunnen halen(hebben geen auto), dus da's lastig te regelen.. oh, hier hou ik echt niet van.. Dat was nou het laatste waarvan ik zoiets had van: Hèhè, komtie eindelijk...
    Ik wil ECHT NIET dat mijn haar straks niet zit, hoor!! :$

19. haha lekker makkelijk pluk, jullie zeggen gewoon over de hele dag MOJN !!
    Ach, zonnekuikentje. Dat klinkt echt super schattig.

20. Maar als je met Gabriël naar de kapsalon gaat, verbouwt hij die dan :D ?
    Anders moet je ff alleen je haar doen, dan zit dat van jou iig wel.

Deel Deze Pagina