Hoi meiden fijn om te lezen dat meerdere meiden last van hun buik hebben en dat ik niet de enige ben! Ik heb 2 keer getest en nu doe ik het niet meer, geloof het echt, en kost best wel veel geld Kijk nog wel iedere dag op de test... Zo de kleine meid heeft lekker macaroni op en voor mij zit er een pizza in, heb er zo'n zin in...hmm
Ten eerste men wat schrijven jullie veel al zeg pff bijna niet bij te houden nou ik ga proberen vanaf vanmorgen alles bij te lezen en te reageren suzanne68 welkom gefeliciteerd wat een geweldig begin ook voor jullie zeg ja ik vind het wel raar dat ze zeggen over een maand bel maar terug gewoon weer bellen en aangeven ik wil een afspraak maken voor een intake gesprek mij probeerden ze ook eerst met een suikerklontje het riet in te sturen en ik heb weer gebeld kom zeg een afspraak voor ongeveer met 8 weken is heel normaal succes meid brusjevoorlynn meid wat een leuk idee om te kijken wat er gedacht wordt en wat er komt ik heb eigenlijk door de andere zwangerschappen ook alles al en hoef niks nieuws te kopen enige een badset en kinderwagen de rest is er allemaal al maar als ik iets moois zie koop ik het hoor. al moet ik dan wel al ruim 14 weken zijn wil ik daar mee beginnen tantan wat fijn dat de emesafene aanslaat dan kun je weer iets opknappen he meid en misselijk zijn is leuk als het maar voor even is. ik kan helaas ook aangeven dat als je echt misselijk bent het echt geen pretje is met danique* (die helaas te vroeg geboren is ben ik continu misselijk geweest ) tot aan de bevalling duurt die eerste bevestiging toch lang he meiden hoop wel dat als de echo er eenmaal is we allen een mooie beeb mogen zien waarvan het hartje klopt line77 wat een leuk idee zeg om dat op die wijze te melden dat je zwanger bent ik heb het ooit met een kaars gedaan na een kwartier branden kwam de tekst wij zijn zwanger erin te staan ook super leuk gebleven bij 88 daar ga ik straks beginnen te reageren op jullie meiden maak je niet gek met al die testen kost je een fortuin kun je ook aan andere leuke dingen uitgeven maar begrijp jullie wel hoor hihi tot zover kom later terug miriam
@Sam28; wat fijn dat je naar het ziekenhuis mag voor een echo. Toch weer wat meer zekerheid daarna he! @wonderen; wat leuk dat jullie het zondag tegen jullie fam gaan vertellen. Laat je even weten hoe ze reageerden. @kiki24; ik kan ook pas 10 februari naar de verloskundige. Vind het ook wel laat, laten we hopen dat de tijd snel gaat! Wat gaaf dat je dat rompertje hebt opgestuurd naar je moeder. Je laat tzt wel ff weten hoe ze reageerden he! @Tantan; ooooooooh wat fijn dat de emesafene aanslaat @Betty; zelfs in Frankrijk ben je online; hoezo verslaafd? mmm van het weekend het forum niet beschikbaar, wat zal dat afkicken worden zeg
tinkerbellmama aaah wat zielig zeg dat je misselijk wordt door het lezen van een frituurpan denk ik ja lekker frikandel met mayo hihi o wat erg een heel weekend niet hier komen zit bij drie topic's maar vind het vreselijk om zolang niet te kunnen komen nou ja hopen dat het weekend snel voorbijgaat dan is het ook sneller dinsdag hihi iedereen een fijn weekend enne Betty jij bent ook echt verslaafd hihi gr miriam
Ik heb ook weer een raar gevoel in mijn onderbuik. Alsof ik elk moment ongi kan worden! Ik ben best een beetje bang!
Hoi, Dat gevoel heb ik ook...ik word er ook een beetje nerveus van,maar volgens mij is het normaal. Groetjes, Suzanne
Hier hetzelfde vandaar dat ik het gister vroeg of er meer waren, heb even zitten googlen en schijnt heel nomaal te zijn, gelukkig!
Heb ik ook, als jullie dat allemaal ook hebben zal het wel normaal zijn Ik kan me er van de vorige keren niets meer van herinneren. Wanneer gaat de site eigenlijk off-line?
Die ongipijn is normaal hoor. Heb het nu nog niet echt gehad, maar bij de zwangerschap van mijn zoontje had ik het de eerste weken best vaak. Snap de term ochtendmisselijkheid ook helemaal niet. Ik ben echt de hele dag misselijk geweest! Getsie, voel me echt beroerd. Dat had ik bij mijn vorige zwangerschap eigenlijk helemaal niet.
He vervelend Suus1983, kan me voorstellen dat je daar gek van wordt. Weltrusten allen en nu een weekeindje zonder en maandag een vernieuwde site, ben benieuwd....
Ik kan jullie allemaal niet bijhouden... alweer 25 pagina's. De enige reactie: Die buikpijn alsof je ongi wordt is normaal en gaat weer over. Heb ik ook nu (en wordt steeds minder) en bij de vorige zwangerschap. Vandaag bij de gyn geweest voor de eerste afspraak. We hebben een kloppend hartje gezien! Nog wel te vroeg voor een termijn echo dus die heb ik over 2 weken bij de vk. Ik sta onder controle in het ziekenhuis omdat ik in het verleden de ziekte van Graves (schildklierziekte) heb gehad waardoor de kleine meteen na de geboorte moet worden nagekeken door de kinderarts en bloed afgenomen. Daarnaast moet er tijdens de zwangerschap gecontroleerd worden of Frutsel 2 niet te klein is. Met de zwangerschap van Wietze was er niks aan de hand en ben ik na 42 weken ingeleid en bevallen van een reus van 4590 gram en 57 cm (en dat terwijl meneertje nu ruim onder de gemiddelde lijn zit op het c.b.) Wil degene die de afspraken bijhoudt voor mij 23 sept noteren?
hallo zwangeren vrouwen! (klinkt toch leuk?!) Daar ben ik ook weer even na een week hard werken. Pfft, ik ben nu wel moe hoor. Gelukkig kookt mijn man vrijwel altijd, hij is eerder thuis dan ik. We hebben lekker met het bord op schoot op de bank gezeten. En daarna naar Paul de Leeuw gekeken. Dat zeggen we al een jaartje of wat tegen elkaar als we vragen 'aan tafel of op de bank'. Dan zeggen we meestal 'zolang we nog geen kindjes hebben mogen we nog op de bank eten'. Nog zevenenhalve maand dus! Nu met de labtop op schoot, lekker zwangerdingetjes opzoeken en lezen.... Mijn vermoeidheid is eigenlijk mijn enige klacht(je). En eigenlijk valt het nog wel mee. Ben eigenlijk altijd wel moe als het zo druk is geweest op werk, weet ik eigenlijk wel..... @ ikbenhetmaar: Dus op jouw vraag kan ik antwoorden dat ik ook niet zoveel klachten heb. En ja, daar kan je wel wat onzeker van worden. Eerst een spannende kerst waarbij ik niet ongesteld werd op mijn NOD. Op 3e kerstdag dan maar stiekem een ovutestje misbruikt en die gaf een mooi streepje. Toen werd het echt spannend en zijn man en ik een zwangertesten gaan halen bij de Kruitvat. De ochtend erna het spannende test-moment en dan de blijde verwondering en het eigenlijk niet kunnen geloven dat er toch echt een redelijk kruisje stond (zie ook mijn album). Allemaal leuk en je komt op een roze wolk. Tja, en dan daarna? Dan wordt het rustig. Je hebt het er steeds wel over met je man, maar op je werk weet niemand het en is het alsof er niets aan de hand is. Dan ook niet misselijk ofzo. En mijn ()() begonnen ook minder zeer te doen. Toen kwam de mevrouw van Moeders voor Moeders, daar keek ik naar uit: nieuw testmoment. Maar ja, ik vond het streepje op haar test toch erg licht. Hmmm, denk je dan met nog meer onzekerheid.... Dus ik afgelopen week toch nog maar een ovutestje misbruikt. Gelukkig was het streepje zeeeeeeer donker. Donkerder dan het controlestreepje. Zo donker had ik mijn ovutestjes nog nooit gezien. Dus het zal toch nog wel goed zitten dacht ik toen.... Pfft.... Daar wil ik het eigenlijk bij laten. Ik wil gewoon een beetje vertrouwen hebben in de zaak. Persoonlijk denk ik niet dat het iets oplost om zo vaak te testen. Stel, je hebt wat minder geconcentreerde urine en je test lichter, dan schiet je toch alleen maar in de stress?! (zoals ik bij de Moeders voor Moeders test) Ha ha, ik verbaas me echt om hier vandaag te lezen hoe ontzettend veel testen sommige meiden doen! Jeetje, ik heb er zelf twee gedaan omdat er toevallig nu eenmaal twee in het pakje zaken. En natuurlijk van de week nog een ovutestje misbruikt... Maar goed, natuurlijk moet iedereen het voor zichzelf beslissen! Doe waar je je goed bij voelt! @ Betty Boob: hihi, zelf in Frankrijk in een internetcafé gedoken om het forum te kunnen lezen! Dat is wel vrij bizar, ha ha! Nou goed, ik ga afsluiten. Ik wil alle onzekere meiden die niets voelen een hart onder de riem steken; ik voel ook vrijwel niets (behalve licht gevoelige ()()). En volgens mij voelde mijn zus bij haar twee zwangerschappen ook vrijwel niets. O ja, vanaf week 6 gaat het hgc echt ineens heel hard omhoog, echt waar, in folder van moeders van moeders staat een grafiek. Hij stijgt 5 weken rustig, dan knalt ie omhoog. Dus voor de meeste vrouwen komen de klachten ook pas vanaf week 6! Weltrusten alvast, Klusser 1980 (voorgevoel meisje)
@Misoh: joh, je geeft nog de borst! Dat is dus al ongeveer 15 maanden, wow! Hoe doe je dat op werk? Krijgt je kindje ook nog de fles of alleen borst? Is dat omdat hij nu onder de gemiddelde groeicurve ligt of vindt je het gewoon erg leuk? Gefeliciteerd met het kloppende hartje! Klusser
@Babijtje en klusser1980 kief dat jullie het wel zien en reageren Mannetje heeft een internet bedrijfje en moet dus overal kunnen werken en heeft dus ook zo'n mobiel netwerk. En die deelt hij nu @Misoh Lieverd ik had je zo graag vanmorgen nog even succes willen wensen, maar ineens was de tijd er al om weg te gaan.... Helemaal super dat je de eerste bent ( toch?) die een kloppend hartje heeft gezien van ons... Hier ben ik helemaal op. hoofdpijn en af en toe een misselijkheids gevoel af en toe maar.... @ Over oud hcg, ik had in juni een bbz laten weg halen ( 4juni) en pas in september was het hcg volledig uit mijn bloed de bbz was 6 1/2 week. Het is dus maar net hoe je lichaam het verwerkt.. Maar het lijkt mij als je eenmaal ene negatest hebt gehad dat het wle uit je bloed moet zijn. Misschien je hcg eens met een bloedtestje testen? Hihihihi en ja ik ga een weekend je weg en vind het niet leuk dat er zoveel geschreven word zonder mij dus neem ik dit weekend het forum mee en zijn jullie allemaal forum loos hihihihi... Nee hoor, ik baal met jullie mee dat we even niet kunnen babbelen... Ik las van de week dat er iemand was die met 7 weken al positie kleding moest gaan dragen.... Nou om eerlijk te zijn zitten mijn kleren mij ook al erg strak. Ik weet dat het mijn darmen zijn en das ook logisch want volgens mij is de laatste keer grote boodschap dinsdag geweest... Dat word aambeien smeren.... Nou ik gaat hier mijn oogjes dicht doen.... ben echt op... Is er nog iemand die de lijst kan bij houden en of de " het word een..." kan bij voegen, want ik heb pas zondagavond of maandag weer tijd om alles op orde te zetten... Liefs B
haha hee bettty, lekker herkenbaar van de grote boodschap. drama! ik zit ook met mijn broek los wanneer het kan, want die opgeblazen buik is niks! veel plezier daarzo! en die ongipijn, heb ik ook. maak me soms ook best druk, maar het hoort er bij lees ik vaak gelukkig hihi EEN KLOPPEND HARTJE! YES wat een supergoed nieuws! Lieve meiden, fijn weekend allemaal. als we elkaar maandag weer schrijven zijn we allemaal alweer 3 dagen verder!JIPPIE
Hoi meiden, Heb nog even gezocht naar een grafiekje met HCG. Zie deze link: http://www.mirates.nl/read/zwangerschap_info. Als je een stukje naar beneden scrolt, zie je de grafiek. Hierin is duidelijk te zien dat het HCG vanaf week 6 omhoog knalt. doei doei, Klusser1980
Zo ben weer terug van een heerlijke vakantie in de Ardennen. Zie wel dat het schrijven hier hard gaat, ben zelf niet zo actief maar probeer het wel bij te houden met lezen.... Ik heb iets gelezen over ongi krampen, daar heb ik ook last van en af en toe met vlagen misselijk. Voor de rest gaat alles gelukkig goed. Blijf het spannend vinden, en lees vele die hetzelfde ervaren. Het lezen van jullie ervaringen doet mij goed, daardoor voel je jezelf wat zekerder. Nu is het aftellen begonnen naar de eerste echo volgende week 16 januari.. Ik zag dat mijn gegevens nog niet compleet waren op de lijst. Wij verwachten ons eerste kindje en ik ben zelf 30 jaar... Iedereen een goed weekend toegewenst en veel zwangerschapsplezier!
mocht het forum morgen nog open zijn dan zal ik kijken of ik het allemaal kan aanpassen doe in iedergeval dan mijn best bettyboop wel handig trouwens een man die altijd internet bij zich heeft hihi slaap ze allen liefs miriam die niet kan wachten tot dinsdag