Hey hallo, Nou hier mag iedereen wel komen, maar niet als ze ziek/verkouden/hoesterig zijn. En ik heb desinfecterende handzeep en spray van herome....vind ik uberhaupt wel zo fris voordat ze die kleine vast willen houden. Gewoon beetje extra als normaal.
@ Mijnkleine, oke dat is eigenlijk best gek maar ook wel logisch.. Ach maximaal 3 weken! Ooooh als ik die foto's laat zien aan mn vriend, dan gaat ie onderhand vanavond nog langs een fokker haha! Hij heeft bij zn ouders thuis altijd een franse bullie gehad, en die is 2 jaar geleden overleden. Maar hij heeft het er zo vaak over! Hier komt ook nog wel een franse bullie! Die foto's zijn trouwens wel echt geweldig echt gaaf.. @ Eertje, zo doe ik het ook. Maar vind sowiezo dat mensen zelf moeten opletten hoe ze zich voelen als ze ziek zijn, met of zonder mexicaanse griep, en vind hygïene heel belangrijk bij zo'n hummeltje. Maar sommige mensen helaas niet, dus wil ook desinfecterende gel neerzetten, al zal ons hummeltje zeker niet van hand naar hand gaan hoor, of door iedereen vast gehouden worden. Ga nog ff was opvouwen en dan balletjes draaien, vriend is half 8 thuis, dus we eten denk kwart voor 8 pas..
Rox, je staat er op de site bij Leuke foto's Mijnkleine!! Vind die eerste echt mooi! (Heb dan wel niks met honden, maar vind dit wel mooi ) Torties, eet ze! Hoiii Ariel Zeg, nou heb ik mijn hoofd hier gedeponeerd, krijg ik helemaal geen reacties.. Ben ik zo afschrikwekkend?? Ik zit hier nog te verzinnen of ik straks de frituurpan aan gooi voor frietjes of dat ik een pizza erin gooi.. Zouden eerst pizza eten, omdat ik dan vantevoren kon eten met Gabriël vanwege de kapper, maar ja, dat hoeft nu natuurlijk niet meer... Zal hub zo wel sms'n wat hij wilt.
@ Andi, Nog even hoor.....maar wat is sinterklaas kapoentje een raaaaaar liedje dan eigenlijk!!! Of heeft het in dat verband weer een andere betekenis ofzo. @ Iedereen, En ik denk dat ik nu ook wel zo goed als alles in huis heb hoor....alleen nog die steriele gaasjes van 10 x 10 voor de hopelijke thuisbevalling....in mijn kraampakket zaten er alleen van 8,5 x 5.:x Je zou toch denken dat verloskundige en kraampakket makers af en toe contact hebben he. Zelfde als die celstofmatjes....maaaaaaaaar ja.....ga ze wel braaf halen enne....zag een avondeten vraag...wij eten gebakken aardappeltjes...crispino`s (soort grote visstick) en doperwtjes.
Nee, daar heb je helemaal gelijk in! Sinterklaas kapoentje begon ooit als een scheldliedje!! Maf he??
@ eerised, Nee van hand tot hand hoeft van mij volgens mij ook niet zo nodig. Maar ga wel zien hoe het allemaal loopt....denk dat het vooral de vrouwen zullen zijn die de kleine vast willen houden haha. Mijn tante vroeg laatst al of ze hem dan wel even vast mocht houden....even snuffelen aan nieuw leven hihi....rare familie van mij
@ Eertje, dan hebben wij nog dezelfde dingen nodig. 10x10 gaasjes, en celstofmatjes. Ik moet ook nog mn ondersteek halen! (shame on me) @ Andi, lekker kort koppie weer!!! Iedereen nog even zn haar doen voor de bevalling, echt grappig. Dus iedereen moet even foto's maken na het bezoek aan de kapper vind ik.. @ nieuwe afspraken, dames kunnen jullie die opvallend in je bericht zetten(opvallend kleurtje en wat groter)? dan zet ik het er bij op de lijst! zo houden we de lijst up-to-date.
@ andi, Ja heeel maf....eerst volgende keer dat je dat zingt bedenk je je nog wel een keer hihi. Vraag me af hoeveel van die woorden ik (en vele anderen) gebruik waarvan ik eigenlijk geen idee heb wat het betekend.
@ Eertje, ja dat is waar. Maar als de kleine slaapt dan slaapt hij/zij en dan ga ik hem niet wakker maken. Maar laat ik de kleine lekker in zn wiegje of ledikantje liggen! Als de kleine slaapt is hij/zij ook boven en niet beneden in de box ofzo..
@ Eertje, heb jij nog nieuwe afspraken voor op de lijst? Ben je gependeld? Of heb je zelf een datum waarop je denkt te bevallen of wanneer ongeveer?
@ eerised, Oh ja die ondersteek hoefde ik niet te halen van mijn vk....volgens de kraamzorg gebruiken ze die om de placenta op te vangen...zodat ze kunnen controleren of hij heel is enzo. Maar mijn vk zei dat ze dat ding echt nooit gebruiken....zij vangt hem gewoon met haar armen op ofzo....jak...haha Maaar scheelt mij een heel stuk fietsen...dus mij hoor je niet En heb zat gewone emmers staan....komt vast goed
Foei Eerised! Als jij thuis wilt bevallen moet je wel een ondersteek hebben, hoor!! Heb je die niet tegelijk gehaald met je klossen? Of staat je bed op bierkratten? Haha, en vind ik ook.. Allemaal foto maken na het kapperbezoek.. Vind het heerlijk zo'n kort koppie.. Heb het zo lang erg lang gehaald(Standaard wel tot halverwege m'n rug), maar 1½ jaar geleden was ik het wel zat en wilde eens wat anders en ik vind het heelrijk.. Niks geen zwaar haar meer aan m'n hoofd Hihi, Eertje, idd.. Moet er ook steeds aan denken als ik dat zing, hoor.
Ben ik weer. Ben toch niet verdergegaan met de gordijnen. Ik was zo moe ( vanwege de weer korte nacht) en mijn stuitje deed zo'n pijn van al die uren achter mijn naaimachine, dat ik dacht er goed aan te doen even te gaan liggen. Dat deed me zo'n pijn, dat ik een enorme jankbui heb gekregen. Het gaat door merg en been die bekkenpijn -het voelt alsof iemand me van daaronder uit elkaar probeert te scheuren- en de gedachte, dat het nog een krappe week of 5 kán gaan duren, werd me écht even teveel...BAH. Enniewees..uiteindelijk zakt die pijn een minuut of 20-30 nadat ik ben gaan liggen weg ( zolang ik niet meer beweeg) en toen heb ik dus toch wat geslapen. Moet ik nu nog piepers jassen en boontjes schoonmaken. EN straks nog verder met de gordijnen, natuurlijk! Nou ja.. ik heb er een klein uurtje slaap mee gewonnen en een hoop opluchting vanwege een jankbui die kennelijk echt even nodig was...
@ eerised, Ja die smurf van ons komt denk ik de eerste periode in een hangwieg in onze slaapkamer....die is op de beneden verdieping. En ja misschien ook wel in de box...kijk dan wel wat ik prettig vind....en die kleine Ennn ik ga maandag weer naar de vk. En ik ben niet gependeld en ja de geboortedatum.....heb er niet een heel vast idee over ofzo....maar denk dat ik net over tijd ga lopen...dus denk 19-09-2009 ofzo
En andi....bedoel je dat niet tegen mij?? Want eerised gaat ze nog wel braaf halen En mijn bed staat al van zich zelf op de goede hoogte....scheelt weer geklooi
Achhh Hellen, *dikke knuffel* Goed dat je ff uitgejankt hebt, hoor! Scheelt toch altijd weer ff! Ik heb geen flauw idee wanneer ik ga bevallen.. Wist ik dat maar.. Maar dan ga ik ook weer ergens op hopen heh.. Qua data zou ik nog steeds wel op de 9e willen bevallen(of de 20e), maar van mij mag het nu ook gebeuren!
haha, Eertje, nee, was echt voor Eerised bedoeld! Als ze thuis wilt bevallen is die ondersteek wel verplicht(onze vk's schijnen 'm wel te gebruiken) en dan is't wel handig om die nu wel in huis te hebben!
@ andi, Over dat bevallen.....9 of 20 sept lijken me datum technisch wel het grappigst....maar die kleine heeft zich nu al eigenwijs bewezen....dus daar zal hij zich wel niks van aan trekken @ Iedereen, Is die kleine bij jullie nou al wat rustiger binnen.....want dat hoor je vaak...door gebrek aan ruimte. Maar die van mij trekt zich echt helemaaaaaaaal niks aan van zijn krapper wordende woning....en dan vooral die knieen...kleine karate kid. Vooral rond deze tijd....uurtje of 18.30 en rond 23.00 `s avonds....pffffffffff
@ Andi, wij slapen op HEINEKEN !! haha. @ Eertje ik moet hem wel hebben van de vk, verdomme. Moet ik weer speciaal voor dat ding gaan rijden. Wat nou als ik hem niet heb? Worden ze dan boos ? Ik heb wel 3 emmers in huis?? @ Hellen, laat je lekker gaan hoor meid.. En hier mag je klagen!! @ Eertje, ik zet je afspraken etc op de lijst.