September 2009 mamma's Afspraken September 3: Eerised90 - afspraak VK - 09.30 Ariel - afspraak VK - 11.20 Andi - afspraak VK -15.40 Torties - afspraak VK - 16.30 4: Hellen1971 - groeiecho - 11.45 Booky - afspraak VK - 12.45 Hellen 1971 - controle gyn - 14.00 7: Ladymoi - afspraak VK - 14.30 Eertje - afspraak VK - ? 8: Joyce84 - afspraak VK - 12.15 Rox - afspraak VK - 12.30 10: Mare - afspraak VK - 10.40 18: Hellen1971 - controle gyn - 13.10 24: Hellen1971 - controle gyn - 09.05 Wie wanneer uitgerekend? Augustus 27: Babijtje - 7 augustus - Jurre (37+1w) September 1: Pluk - 25 augustus - Kinley (39+2w) 4: Torties 5: Tantan 6: Slaapzak - 22 augustus - Pyta (37+6w) 7: ZusjevoorLynn - 31 augustus - Viënn (39w) Siesje Jocruella - 1 augustus - Damian Joshua (34+5w) 11: Jusi - 8 augustus - Kenji (35+1w) Merakli 12: Jesenmo - 25 augustus - Kyano (37+3w) Ariel Mijnkleine 15: Joyce84 Eerised90 16: Andi Eertje 17: Rox 18: Ladymoi 19: MamatoB Naiobi 23: Hellen1971 MamavanBas 24: Booky 25: Mare 27: Twinkle Bijzondere dingen Pendels Ariel: 29 augustus (helaas niet uitgekomen dus ) Torties: 3 september Eerised90: 12 september, jongen - week 38 of 39 Hellen: 17 september Rox: 21 september Ik denk zelf Eerised90: overtijd of 12 september en een jongen Ariel: 4 of 5 september Rox: 6 of 7 september Eertje: 19 september Voor de dames die gependeld zijn.. Het lijkt mij wel leuk om die datums en uitkomsten er ook bij te zetten, en de datum waarop je zelf denkt te bevallen!!?? Gewijzigd: afspraak vk eertje er bij gezet, + (ik denk zelf)
En de geboorte kaartjes liggen hier nu ook eindelijk zoals ze moeten worden!!! Of nou ja....bijna dan.....komt nog een klein fotootje van de kleine op...of nou ja....een onderdeel van de kleine En ja.....dat is nog even lastig....maar de enveloppen zijn geschreven....alleen nog postzegels halen. @eerised....moet dus ook nog postzegels halen haha Heb trouwens vandaag wel een super fluffig schapenvachtje gekocht bij de gamma voor die laatste foto
@ Eertje, wij doen ook een foto van de kleine voorop het kaartje .. En ik moet ook nog postzegels halen! Maar de enveloppen liggen wel al klaar, geschreven.. En moet nog wachten op de proefdruk!
@ eerised, Thanks voor het plaatsen op de lijst. En boos.......pfff....daar trek jij je dan weinig van aan haha....zo tussen de weeen door. Maar eerlijk...als ik hem moest hebben had ik hem gehaald hoor....kleine people pleaser...plus....ergens wil je die vrouw ook niet kwaad maken he haha...voor je het weet heb je een knip extra te pakken haha
@ eerised, Nou ben nu erg nieuwsgierig naar je kaartje! Als ze af zijn maar even fotootje plaatsen keertje. En wij kregen de tweede proefdruk gister binnen en mevrouw is nu wel tevreden hihi....arme vent hier.
Eertje, hier ook een karate kid in mijn buik, hoor.. Rustig, wat is dat?? Eerised, zolang je Heineken maar niet drinkt, is't best! Wat een slootwater is dat!! Postzegels halen.. Denk dat ik dat pas laat doen zodra ik bevallen ben... Ben bang ze anders kwijt te raken.. Whaha Adressen zijn al wel geschreven(op stickers) dus da's al wel helemaal klaar. Wordt toch een patatje hier!
haha....nou ik word ook met de seconde lui-er hier. Ik had al besloten dat gebakken aardappelschijfjes ook best gefrituurde aardappelschijfjes mochten worden haha. Kan ik trouwens wel weer naar uitkijken hoor....lekker biertje....en lekker stokbroodje met file american en beetje peper en zout.....en biefstuk mmmm Ja ik denk dat ik toch maar voor 9 sept ga...qua bevalling hihi
@ Eertje, ja moet dr maar te vriend houden dus ga die fucking ondersteek maar halen morgen! @ Heineken, bleh ik hou niet van bier. Mn vriend wel, die houdt van heineken! Mijn moeder gaat als ik bevallen ben, italiaanse bollen met filet americain, ui sla en ei maken voor me.. Ooooh yammie! Zit bijna te kwijlen haha. @ Karate-kid, hou maar op. Die van mij is echt NIET lief voor mamma. Tis echt een bouwvakker, lomperik haha ! Ben ook benieuwd naar jouw kaartje Eertje! Zo, ga het eten straks langzaam opzetten en dan happie eten, en bankhangen met mn Schat. Had hem net aan de tel, en hij blijft maar zeggen hoeveel zin hij heeft in de kleine, en om lekker met zn 3en te zijn enzo. Oooh dan word ik weer helemaal verliefd hoor
Ik moet morgen om 11.20 bij de vk zijn!! En krijg als het goed is een inwendig onderzoek!! Zo opvallend genoeg??
Wat heb je een lief mannetje Eerised, die van mij zegt iedere dag tegen me buik dat het wel weer leuk geweest is daarbinnen. En dan gaat ie een beetje kriebelen onder aan me buik om even te laten zien waar de uitgang ongeveer is haha
Hahaha, wat lief Eerised!! Mijn mannetje heeft er hier ook steeds veel meer zin in. Zoo leuk om dat te zien! Eertje, geloof dat mijn frituurpan niet goed werkt voor jouw kookzin, hè? Hier zitten de frietjes in de frituur, hubbie is over 10 mins thuis, (hèhè). Getver Eerised! Jouw vriend heeft zeker nog nooit wat anders dan Heineken gedronken?? Man, da's echt slootwater! Geef ;m eens een fatsoenlijk pijpje Grolsch, joh.. Mijn zusje heeft mij een rosébiertje beloofd zodra ik bevallen ben.. Da's het enige wat ik wel gemist heb tijdens m'n zwangerschap..
Hihi bier is ongeveer het enige wat ik niet drink Geef mij maar een lekker glaasje champagne als ik bevallen ben. En lekker carpaccio en tournedos en een lekker chocolademousse of zo als toetje
Grolsch, Bavaria, Jupiler, Dommelsch.. Hij heeft het allemaal al op, maar geef hem maar Heineken hoor! Hmmmm roseBIER is dan wel weer lekker Zo, bij mij staan de balletjes lekker te pruttelen, en de spinazie en aardappels. Lekker hollands .. Oh mijn mannetje is zo lief. Maar die zegt: nou de kleine zal niet zo'n goeie chauffeur worden als pappa, want hij kan de weg nu al niet vinden in die baarmoeder van je
Pluk, fijn dat Kinley weer 20 gram is aangekomen. Hoeft ook niet perse hard te gaan, áls ze maar aankomt toch? En jammer is dat he, dat sommige mensen zo tegenvallen. Ik ken het, hier van sommige mensen ook nog niks gehoord. En als het zo moeizaam blijft gaan met kolven, denk dan ook aan jezelf he! Het is vrij frustrerend om voor 5 cc te kolven. Het kan ook gewoon zijn dat je niet genoeg productie hebt. Succes ermee! Babijtje, ja het was wel gezellig met de visite vanmiddag. Over een kwartier zullen de volgende wel weer op de stoep staan.. Pff best zwaar hoor, kraamvisite ontvangen. Welke balletjes? Whahaha.
Bij mij hielp trouwens Borstvoedingsthee van de reformwinkel erg goed om de productie wat op te schroeven. En je kan bij de HA geloof ik ook een neusspray krijgen met oxytocine dat schijnt te werken.
Je kan wel merken dat iedereen met verlof is... even een middagje weg en gelijk tig pagina's om bij te lezen... zag leuke foto's voorbij komen met mooi geknipte koppies!! wat fijn dat gebriel zn eigen zo stoer heeft gedragen!!!! hier ook slapen op heineken.... voor jo ook geen ander bier!!! hhoguit een koud mythosje op een warme dag... ooo en ik mis filet zo erg!!! lekker filet martino op een witte boterham...mmmmmmmm...kan niet wachten!!
Haha wat een discussie over bier! Ik vind alle bier vies Mn vriend drinkt ook graag 'n Heineken maar ook ander bier Ik zal straks heerlijk genieten van een Pisang Ambon Jus en een Moquito mmmm.... Eerised, ja eens een Bull, altijd een Bull Kan hem geen ongelijk geven! Het zijn ook echt héérlijke honden, ze zien er niet uit haha maar dat maakt ze meteen ook zo charmant Andi, lekker weer een korte coupe Hier geen kapster meer voorlopig, had ze voor mijn zwangerschap tot op m'n kont: Maar nu nog maar tot mijn BH bandje, een stuk makkelijker maar wil ze toch weer lang laten groeien nu
och meiden hou op... begin te kwijlen hier! Lust nu ook wel een glaasje bubbels met een toastje...pppfffff en ik moet nog wat langer dan jullie! Zou het gek zijn als ik in het ziekenhuis aankom met weeen en een flesje zoete bubbels??!! )