Ahhhh wat zielig voor de spin! Maar ze heeft hem dus wel opgegeten? Dat deed ze nooit zei je haha.. Jouw poes is gewoon een sadist.
Wij hebben alleen maar van die 3cm grote renspinnen in huis.. Vind ik echt NIKS! Jaaa, onze poes is een sadist.. En waar al die beesten nu ineens zomaar vandaan komen???
Ghegheghe.. Maar die spinnen moeten wel bewegen, want anders doet ze er niks mee en dan hebben we ook niks aan d'r! Zo heeft ze een keer een hooiwagen om zeep geholpen, doodgemept en daarna laten liggen.. Je, ding was 5 cm lang...
Slaap lekker Andi. Ohh die spin ziet er nog niet zo eng uit als die exemplaren die hier rond zouden willen lopen..
Ik woon in een flat, en het enige voordeel dr aan is dat ik geen last heb van muggen en spinnen en dat soort dingen. Fruitvliegjes weten ons helaas wel te vinden...
@ Andi, slaap lekker! Wij hebben ook niet veel last van spinnen, wel van vliegen.. Blehg!! Ik mep me suf soms Morgenochtend naar de VK, maar de kleine is volgens mij nog steeds niet ingedaald, eigenwijs portret!
Oh oke! Ja, bij mij is het wel al verweekt verkort en een beetje ontsluiting. Maar waarom gaan ze jou strippen dan? Heb je het gevraagd?
Omdat mijn kleine gister bij de echo al 8 pond was. En ze hem er het liefst uit willen hebben met 9 pond. En inleiden hoeft voor mij niet zo nodig haha
Oke, haha. Hoe groot schatten ze de kleine met 40 weken dan?? Ja ik had maar 4 uur geslapen, van 1 tot 5, toen 6 uur uit bed. Toen dacht ik, nou ik ga nog ff liggen, heb ik van half 11 tot half 2 geslapen en nu ben ik ook totaal niet moe!