Met 40 weken schatten ze heb rond de 9 pond! Dus zou het wel fijn vinden als ie dr voor die tijd uit is geloof ik hahaha
Spannend Ariel, hopen dat het strippen wat uithaald. Ze laten je toch niet doorlopen als ie met 40 weken al op 9 pond wordt geschat?
Hihi dat is indd niet de bedoeling nee Hoop dat ie gewoon voor die tijd uitzichzelf komt of dat ik morgen gestript word en dat dat wat oplevert.
Oke, nou ben benieuwd Ariel of ze gaan strippen en of het dan wat uithaalt.. Ik ben geboren met 39 weken en woog 4100 gram, ik was echt een dikkerd. Ben benieuwd hoeveel jouw beebje echt weegt Ariel!!
Hallo allemaal, Vandaag dus naar de Ikea geweest en helemaal geen korting gezienwaarom sturen jullie dan een kaartje. Probeer te reageren op iedereen. @ ladymoi, heb je dan tot vandaag meegedaan met de Ramazan? Je hoeft niet mee te doen als je denkt dat het schadelijk is voor jezelf en je baby. Ik mag zowieso niet meedoen van mijn man en ik zou het nou in de zomer ook niet volhouden (ivm zwangerschap) normaal gesproken doe ik altijd mee. @ Helen, je kunt het inhalen (vasten) en jammer dat het niet lukt met de gordijnen. @ Andi, vervelend dat de kapper niet kon komen, maar je mannetje ziet er heel schattig uit zeg en jij ziet er ook weer goed uit hoor lekker kort En heb geen fut meer om te lezen, te veel pagina's. Lekker ff zeuren mijn schoonmoeder belde om me te feliciteren en zei meteen dat ze zondag terugkomt uit tr en dat mijn man haar maandag kon ophalen. Ik geef natuurlijk meteen de tel aan mijn man en hij zegt dat hij haar niet kan ophalen, want stel dat de baby komt. Zegt ze waarom kom ik dan uit turkije, yah had je maar eerder terug moeten komen en niet wachten tot dat ik bijna uitgerekend ben sorry hooorrr
Over zin hebben in sex, niet veel en mijn man durft ook niet zo goed. Hij zegt stel je gaat bevallen komt alles terug (sorry voor de taalgebruik )
Inderdaad schoonmoeders!!!!! kan me er wel kwaad om maken, maar heb geen zin. Gelukkig staat mijn man aan mijn kant, dus dat scheelt!!
Whaha daar ben ik ook wel een beetje bang voor hoor! Dan heb je lekker gesext en krijg je daarna weeen. En dan mag de vk ff lekker in je man ze kwakkie wroeten om te voelen. Tenzij je vliezen zijn gebroken, dan spoelt het wel weer weg haha
Bij ons in de familie zijn alleen maar grote baby's geboren.. Op mn zus na, en die heeft zelf ook 'normale' kindjes! Ben daarom ook benieuwd wat er bij mij in mn buikje zit.. Het is altijd maar schatten natuurlijk.. Als ik op controle moet bij de gyn zullen ze ook wel even naar de grootte van de kleine kijken denk ik, ben wel benieuwd! @ schoonmoeders, hartstikke leuk. miss lullig, maar anders moet ze maar met de trein toch? jouw ventje ken niet bij je vandaan hoor zo ver..
@ Merakli, dan ga je toch gewoon plassen na de seks, dan floebert dat kwakkie er wel uit hoor.. haha!
Hier is het wisselend. Ik was normaal en me vriend ook. Me vader was 56 cm lang en 9 pond en me zusje die was ook 9 pond. Rosalie die was 6,5 pond en 49 cm. Dus ben benieuwd wat hier uit floept Hoor je morgen of je naar de gyn moet?
Ik heb ook nog een vaginale douche staan! Die was k al bijna vergeten!! haha Komt misschien nog van pas!
Wat zijn we toch weer melig meiden nee dat kost haar geld, ze kon ook in Dusseldorf landen, maar dat kost haar meer geld. Dan moet ze maar gewoon wachten totdat haar kleindochter geboren is!!
@ Ariel, ja als de kleine nog niet ingedaald is, dan moet ik naar de gyn. Ben benieuwd! @ merakli, vind ik ook! tis dan jammer voor dr.. maarja!
Nou idd jammer dan hoor Merakli, dan maar wachten. Gelukkig staat je man achter je. Haha komt die vaginale douche toch nog eens van pas Ariel .