@ Hellen, ik zou toch echt even bellen hoor als je ongerust bent. Het is immers gewoon ochtend en niet midden in de nacht.. Gewoon doen hoor meid!
Eerised, ja ik vermoed dat ik het straks druk zat krijg waardoor het wel snel zal gaan We hebben een pension/africhtingsstal bij m'n ouders dus wel werk zat ja. Maar heb het mooi verdeeld met m'n ouders en m'n vriend springt bij waar het kan met zijn werk, dus in principe hoef ik over de stallen zelf geen zorg te dragen en alleen maar te zorgen dat alle paarden gereden worden. Jeetje wat kl*te dan dat je alles op hebt moeten geven! Moet er niet aan denken! Wel nog plannen om het eventueel in de toekomst op te pakken? Zou echt niet weten wat ik zonder moest.. Nu ga ik echt in bad liggen!
Hellen, idd gewoon ff bellen, hoor! Kan me voorstellen dat de drempel wel wat hoger is dan normaal, maar beter een keer teveel gebeld dan een keer te weinig! Pfff, Mijnkleine, 30 kg! Ach, dat heb jij er straks vast weer zo af! Aah, Eerised, balen dat je laatste twee paarden ook weg moeten! Pfff, vind ook maar dat er eens een septemberbeeb geboren mag worden, hoor!!
Hellen, maar dat is hun werk en daar krijgen ze voor betaald. Niet bang zijn iemand tot last te zijn hoor, dan hadden ze maar ander werk moeten zoeken Denk dat ze wel ergere gevallen tegen komen die echt voor elke onzin bellen. Dat doe jij niet zo te horen dus dan vind ik dat je ze best even 'lastig' mag vallen! Liever een keer teveel dan te weinig!
@ Mijnkleine, ja in de toekomst.. over een aantal jaren wil ik wel weer een paard, als er een beetje geld vrij komt! Want het kost allemaal genoeg natuurlijk een paard. Stalling is hier al rond de 250euro. Dus miss over een jaar of 5/6.. Als we weer wat gespaard hebben, en de kleine wat ouder is Mis het namelijk echt super erg. @ Andi, is zeker balen. Heb er al wat tranen om gelaten hoor.. Pff!
Ik ben op mijn 17e gestopt met paardrijden ( ik had geen eigen paard, maar reed dressuur op een vast mangegepaard) en ik mis het nog stééds. Het paardenvirus is niet kapot te krijgen
Ik heb echt he-le-maal niks met paarden.. Pf, had het net in m'n bol en heb de planken in de voorraadkast schoongemaakt en opgeruimd.. Had ik gisteren ook ineens met mijn kledingkast. Alles opgeruimd en netjes weggelegd ipv het zooitje dat het was.. fijn die nesteldrang..
Aan de ene kant kan ik wle wat nesteldrang gebruiken, maar ik vrees, dat het funest is voor mijn lichaam. Nou ja...niet dat het hier nu vreseliojk vies is, maar ik zou nog wel wat dingen moeten/willen doen voor de kraamzorg hier straks allerlei kasten open gaat trekken
Eerised & Hellen, idd eenmaal besmet kom je er nooit meer vanaf! Ik hoop echt dat de kleine het ook leuk vind, we hebben nog 2 shetlanders waar hij al wat mee kan tutten en hopelijk ooit een (spring)pony? Springen is toch wat stoerder voor een jongen Andi, haha dat heb ik al weken, ik baal er nu gewoon van dat alles zo schoon is hier en ik niks meer te poetsen heb Mn lijf is het er dan niet zo mee eens maar mijn gemoedsrust wel Straks als de kleine er is zal die zin ook weer een stuk minder zijn dus zolang het gaat moeten we er maar van profiteren he! Zo lekker in bad gelegen. Alleen als ik uit bad kom heb ik zo'n vreselijke druk op m'n schaambeen dat ik amper kan staan, echt wazig. In bad zelf heb ik nergens last van. Wel nog altijd harde buiken dus echt veel heeft het niet geholpen.
Hebben jullie dat ook al zo erg dat je nu constant krabbels op hyves, smsjes en telefoontjes krijgt van nieuwsgierige mensen? Mooiste is dat de mensen waar je normaal nooit wat van hoort het fanatiekste zijn haha!
Hello, Ben net terug van de vk en alles was goed. Kleine ligt nog mooi ingedaald. Bloeddruk was goed en urine ook. Ze heeft me geprobeerd te strippen, maar dat lukte niet helemaal zoals zei wilde omdat het hoofdje daarvoor nog net iets te hoog lag. Dus volgende week gaan ze het weer proberen als ik voor die tijd nog niet bevallen. Baarmoeder mond was in ieder geval verweekt en er was al een beetje ontsluiting. Dus dat is gunstig!
Mijn moeder zorgt er iedere dag wel even voor dat ze weet hoe het met mij gaat en m'n hartsvriendin ook. Krijg nu idd wel regelmatig krabbels van mensen die ik bijna nooit spreek. Poeh, heb jij trouwens betere nesteldrang dan mij, hoor.. Ik weet nog wel genoeg klusjes die hier in huis zouden kunnen gebeuren
Ariel, jammer dat het strippen niet gelukt is maar er is iig wel al wat voorwerk verricht. Dat is dadelijk dus alleen maar mooi meegenomen! Andi, haha ja m'n vriend had 4 weken vakantie dus hebben we ons samen uitgeleefd. Hij heeft zijn hele werkbus (met zo'n gigantische laadklep erachter) helemaal volgeladen en naar de stort gereden Nu hou ik het bij elke keer als ik me een beetje mens voel en is echt alles geordend en schoon. Bijna zonde om nog te leven hier
Hier valt het mee met het snertweer. Op dit moment vooral veel wind. Jammer Ariel dat het strippen niet lukte. Wel fijn dat de baarmoedermond aan het verweken is.
Hier heeft het bijna geen zin om op te ruimen, want zodra ik de hele huiskamer aan kant heb en alles er keurig uitziet, heeft Gabriël het binnen 5 minuten weer overhoop getrokken..
Ja met een kleine in huis heeft het ineens een stuk minder nut ja Als je denkt alles klaar te hebben breek je je nek weer over het speelgoed haha!