September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Ariel, hopen dat dat dan net het laatste zetje geeft!!!

2. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Idd hopen dat het voldoende was Ariel en dat de boel op gang komt.

3. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Wie weet Ariel! Wie weet!
    Ik ben pas om 15:40, blergh, is nog lang wachten.. Ga straks nog wel even slapen, want daar ben ik echt wel aan toe. Nu hoop ik maar voor Gabriël dat hij nu ook lekker gaat slapen, want anders heb ik een oorwurm mee naar de vk..

4. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Ik hoop dat Mats vanmiddag ook lekker gaat slapen. Hij slaapt nu al 2 dagen maar 40 minuutjes tussen de middag :(.

Kwam net even een collega aanwaaien die pas om 12.00 uur moest werken. Erg gezellig zo even bijkletsen. Straks rond een uur of twee komt er nog een andere collega, dus dat wordt voor mij geen middagslaapje. Naja dan vanavond maar op tijd naar bed.

5. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Oeeffff, da's weinig Booky! Gabriël heeft momenteel moeite met in slaap komen(terwijl hij echt wel moeite is) en kan dan gerust de hele middag lopen keten en valt dan tegen een uur of half 4 in slaap.. Ja, lekker handig..

Leuk dat je collega's ff voorbij komen!

6. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Zo, ik ga nog ff plat voordat we naar de vk moeten..
    Doegdoeg!

7. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Zuid Limburg
    Slaap lekker!!

8. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Hai meiden
    hier pas half 12 uit bed gekomen :$
    waarvan wel van half 11 tot half 12 met me moeder gebeld :p
    heb alles bijgelezen, maar geen tijd en fut om te reageren (sorry)
    moeten nu wat boodschappen doen en eindelijk de lamp voor de babykamer kopen
    en vanmiddag vk natuurlijk
    ik weet niet f ik nou last van me buik heb omdat die kleine ligt te rommelen/en darmen of dat het nou echt gerommel is..
    maja
    is maar weer afwachten.. zit niks anders op! heb ook een vermoeden dat de vk vanmiddag ook niet eens even inwendig onderzoek doet ofzo.. ikzou wel graag willen weten hoe het ermee staat, maar goed, jullie horen het vanmiddag wel :)

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Denk dat je wel om inwendig onderzoek moet vragen meis. Doen ze niet zomaar....

10. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    Hallo dames,

poeh het gaat niet zo lekker, ben veel te moe. ben ook net pas me bed uitgerold. tss ja bijna uitgevallen, het staat op klossen en dat bevalt mij helemaal niet zeg...wat een geklim.

ik heb trouwens niet meer bijgelezen, veel te veel. Vandaag wordt hier heel veel opgeruimd en schoon gemaakt, ik zal dus nu eens kijken wat ik alvast kan voorbereiden. misschien tot later!

Oh en @andi: ik vind het wel een leuke foto en je haar zit ook weer super :)

11. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Nee Mare, ik moet ook weer erg wennen aan die klossen. Vond het bij Mats toen ook niet echt super....

12. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Zuid Limburg
    Mare, balen dat je zo moe bent en dan ook nog niet echt tot rust komt. *Knuf*

Ik ga ook even liggen dutten, ben niet super moe maar wel aardig duf dus hoop dat het helpt :)

13. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.269
    4.508
    113
    Die klossen bij ons rukken we er dit weekend lekker weer onderweg.

Hier heel goed nieuws Kinley is in 1 dag tijd 100 gram aangekomen. :D:D

Het borstvoeden is helaas mislukt, na 3 dagen elke 2 uur kolfen en ook s'nachts bij elke voeding (om de 3 uur) leverde het max 5 cc per dag op (zo goed als niets dus).
    Gisterenavond kon ik niet meer, was compleet kapot en afgebroken, kon de moed niet meer opbrengen om weer aan het apparaat te gaan hangen.

Groetjes Anita

14. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Pff jeetje Pluk das wel een hele hele magere opbrengst. Kan me geod voorstellen dat je er dan helemaal doorheen zit. Goed dat je voor jezelf een besluit hebt genomen. Vind het erg knap van je dat je er nog aan begonnen bent!

15. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ik ga zo eens lekker de douche schoonmaken en zelf douchen en dan kan vanavond de wasmachine geplaatst worden, dat zal wel weer verschil maken.

@anita: jammer dat het niet wil lukken, maar je kan idd maar beter stoppen op gegeven moment en je energie sparen voor je lieve meid!!!

16. GRRRRRRRRRRRRRRR, ik heb echt de hele tijd harde buiken en voorweeën. Heb van 11.30 tot nu net op de bank gelegen.. Het blijft 10min weg, dus telkens als ik bijna sliep werd ik weer helemaal wakker van de pijn!
    Dus bij slapen zit er niet in..
    Zit ook weer volop aan de sjees. (sorry) Als het nou nog is ergens voor was, dat ik me leeg maak voor de bevalling, maar dat is het ook niet! Word knetter gek van dat gerommel.
    Dan nog maar wat schoonmaken hier straks.

Heb even geen puf om te reageren.
    Ga nu even 2 boterhammetjes eten!
    Wat eten jullie vanavond? Ik heb inspiratie nodig :) .

17. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.269
    4.508
    113
    Macaroni

18. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    GROM... Dit is echt belachelijk.. Ben ik wakker gemaakt door m'n eigen droom! :$ Droomde dus blijkbaar de hele tijd dat er iemand mij buiten stond te roepen, word ik wakker.. Niemand?? :( Lekker is dat! Ik sliep net zo lekker.. Ik zou nog een uurtje kunnen gaan liggen, maar ben er wel een beetje ontdaan van.. Wat een onzin.. :x

Hier eten we fusilli ;)

Mare, dank je wel! :D

Pluk, wat balen dat de bv niet wil lukken, zeg! Maar je hebt je best gedaan, hoor!!

19. @ Andi, lekker *** is dat zulke dromen!! Ik had pas ook zoiets, en dan heb ik echt zin om iets te slopen. Echt zo irritant!!

Hoow ik ben zo moe. :( en heb nog steeds harde buiken en ze doen zeer..

Hmm, macaroni heb ik dinsdag gegeten.
    Miss dat ik voor Hokien mie ga...

20. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Ach, als ik met een vermoeide smoel bij de vk aankom, misschien dat ze dan wilt kijken of ze wat kan doen.. Whaha :D
    Ik ben nu ook echt zooo moe.. Slaapt Gabriël voor de verandering eens meteen, heeft het voor mij nog geen zin.. *zucht*

Vervelend dat je weer zo'n last hebt van harde buiken Eerised!

Pff.. Ik denk dat ik hier nog maar ff op de bank ga liggen totdat het tijd is. Heb geen fut meer om naar boven te gaan.
    Daagdaag... *geeuw*

Deel Deze Pagina