@ Andi, nou ik zat daar ook helemaal gesloopt. En ik vertelde dat ik al 2,5 week voorweeën heb en soms maar 3uur slaap per nacht en soms echt zo'n pijn heb.. Dus ik zeg kunnen jullie niet een handje helpen? Maar omdat ik nog maar 38+2 ben, moeten we nog afwachten!
Hier idem dito, ik zie eruit alsof ik al bevallen ben. Lijkbleek en wallen onder m'n ogen. Al wéken voorweeën en harde buiken, al vanaf de 14e week thuis met de BI dus dacht misschien willen ze me 'verlossen' maar even toucheren was nog teveel moeite Heb me er nu maar gewoon bij neergelegd, het kan niet langer dan 3,5 week duren en wat is dat nou op een mensenleven maak ik mezelf steeds wijs. Dat helpt wel iets Ben nog altijd niet gaan liggen, heb steeds harde buiken dus dan slaap ik toch niet.. Ga het zo wel nog even proberen.
Hier stormt het trouwens weer behoorlijk, heb soms het gevoel dat die boom voor de slaapkamer bijna naar binnen komt
@ Mijnkleine, zo probeer ik ook te denken. Heb dan niet die BI, maar die voorweeën al 2,5 week lang breken me wel langzaam op met dat slechte slapen! Maarja, tis afwachten wanneer de kleintjes zin hebben om te komen. Ja wat een weer he, echt bizar, lijkt wel herfst.. Blehg! Hier net al mn potten en planten buiten bij elkaar geraapt. En langs het muurtje gezet, lagen over het hele terras.
Denk dat het ook scheelt wat voor vk je heb, Eerised.. Hoop dat ik hier m'n fijne vk heb, misschien dat die even wilt kijken. Lag net helemaal geïnstalleerd op de bank, werd ik gesmst door m'n buddy van een ander forum dat zij van een meisje bevallen is.. 1 dag eerder uitgerekend dan mij, hèhè.. Dinsdags zijn ze begonnen haar proberen in te leiden, maar het wilde maar niet vlotten, dus nu is ze vanmorgen uiteindelijk met een keizersnee bevallen. Ben zo blij voor d'r dat ze d'r meisje nu vast heeft!
@ Andi, dat is toevallig dat je buddy daar ook op 15 september is uitgerekend! Wou dat ik je al kon smsen . Ach ik ben niet zo heel erg te spreken over de praktijk hier, o.a. met ervaringen die mn zus heeft met hun en die vriendin die dit weekend met voorweeën in het zh lag ook.. Ze nemen je niet echt serieus! Maar goed. Mn moeder was er ook bij, en die zei ook al, tis een jonge meid van 19, en die zit er lichtelijk doorheen? Is toch niet goed.. Kunnen jullie niet een handje helpen? Maarnee, hoort er allemaal bij die voorweeën en ik ben niet de enigste die het zat is en daar last van heeft.. @ Andi, hoop dat jouw vk wel wat begripvoller is!
Haha, ja, nu je het zegt idd! Heb ik twee buddy's die op 15 sept zijn/waren uitgerekend Hè, vervelend.. Dat niet serieus nemen ken ik wel, én dat is juist alleen bij die ene vk van maandag.. De rest neemt me gelukkig wel serieus! Ik hoop ook dat ik een van de vk's heb die begripvol zijn.. Liefst natuurlijk m'n favoriete vk, maar da's maar net een kans van 25%(Hoewel ik haar al wel het vaakst heb gehad met m'n controles! )
@ Andi, op hoop van zegen! Die ene opmerking van de vk: Ja je bent niet de enigste blabla, ik dacht echt nou, met andere woorden.. ik moet me mond houden, niet zeuren!
Haha, ja, inderdaad, hoor.. Tuurlijk weet je best wel dat je niet de enige bent die het zat is, maar dat maakt het er niet makkelijk op! Meest frustrerende vind ik hier dat ik gewoon nog zo weinig met Gabriël kan doen.. Het zou goed zijn voor hem dat mama binnenkort gauw gaat bevallen...
Ja idd, voor hem ook lastig ja.. Nog 3,5 week. En niet langer ! Ik ben ook helemaal niet iemand die snel zeurt of pijn heeft of er snel doorheen zit, en dat zit ik nu wel! Heb gisteravond ook liggen huilen in bed. En het geduld heb ik nog wel een beetje.. Maar de puf om miss nog 3 weken door te lopen? Heb net mn proefdruk binnen van het geboortekaartje, maar ik twijfel nu, de foto van de kleine in sepia of zwart/wit...?!?!?
Ik vind sepia persoonlijk mooier! Ik zeur ook normaal gesproken nooit, hoor! Ben daar echt zo'n rauwdouwer in, maar nu ben ik het wel behoorlijk beu aan het worden. Ik vind het maar niks die geregelde pijn en dan misschien de wetenschap dat het niks uithaalt.. Pfff
Ja, is toch om gek van te worden?? Ik ga normaal ook niet gauw naar de dokter, ik moet er onderhand heen gesleurd worden. Mn vriend die kent me ook niet terug zo, dat ik zo futloos ben en alles! Maarja joh, we moeten maar even doorbikkelen Andi... Ja, ik ga denk voor sepia. Nu alleen nog een foto van de kleine ..
Haha, nog eventjes geduld.. Heb hier een nog enigszins slaperig mannetje naast me zitten. Hij lag nog zo lekker te slapen.. Was bijna zonde om hem wakker te maken.
Oh, hij is heerlijk gehoorzaam nou *whaha*.. Vraag ik: Pak je je schoenen? Hij heel enthousiast: JA! En omdat z'n handen vol zijn met z'n schoenen, hield hij z'n koekje in z'n mond, heel schattig gezicht. Hij vind nu dat ik ze aan moet trekken Hihi, wij gaan maar klaarmaken. Tot zo
September 2009 mamma's Afspraken September 3: Eerised90 - afspraak VK - 09.30 Ariel - afspraak VK - 11.20 Andi - afspraak VK -15.40 Torties - afspraak VK - 16.30 Merakli - afspraak VK - ? 4: Hellen1971 - groeiecho - 11.45 Booky - afspraak VK - 12.45 Hellen 1971 - controle gyn - 14.00 7: Ladymoi - afspraak VK - 14.30 Eertje - afspraak VK - ? 8: Joyce84 - afspraak VK - 12.15 Rox - afspraak VK - 12.30 9: Eerised90 - afspraak VK - 10.30 Mijnkleine - afspraak VK - 09.45 10: Mare - afspraak VK - 10.40 Ariel - afspraak VK - 13.30 (2e strippoging) 15: Eerised90 - afspraak VK - 10.00 18: Hellen1971 - controle gyn - 13.10 24: Hellen1971 - controle gyn - 09.05 Wie wanneer uitgerekend? Augustus 27: Babijtje - 7 augustus - Jurre (37+1w) September 1: Pluk - 25 augustus - Kinley (39+2w) 4: Torties 5: Tantan 6: Slaapzak - 22 augustus - Pyta (37+6w) 7: ZusjevoorLynn - 31 augustus - Viënn (39w) Siesje Jocruella - 1 augustus - Damian Joshua (34+5w) 11: Jusi - 8 augustus - Kenji (35+1w) Merakli 12: Jesenmo - 25 augustus - Kyano (37+3w) Ariel Mijnkleine 15: Joyce84 Eerised90 16: Andi Eertje 17: Rox 18: Ladymoi 19: MamatoB Naiobi 23: Hellen1971 MamavanBas 24: Booky 25: Mare 27: Twinkle Bijzondere dingen Pendels Ariel: 29 augustus (helaas niet uitgekomen dus ) Torties: 3 september Eerised90: 12 september, jongen - week 38 of 39 Hellen: 17 september Rox: 21 september Ik denk zelf Eerised90: overtijd of 12 september en een jongen Ariel: 4 of 5 september Rox: 6 of 7 september Eertje: 19 september @ Ariel hoe ging het bij de VK? En bij jou Merakli? Torties die moet over een uurtje pas zie ik...
Eerised, bij vk was alles goed Strippen ging alleen niet helemaal volgens plan omdat ze er niet goed bij kon. 10 september om 13.30 weer een afspraak en dan word ik weer gestript!
Oke, staat er bij! Ooohja, dat heb ik al gelezen ja idd, hoezo dement? pff. Hopelijk helpt het een beetje dat ze het goed gemasseerd heeft. En anders volgende week afwachten.. Ben benieuwd of het miss toch nog geholpen heeft
Andi, veel succes bij de VK! Wat schattig van Gabriel! Eerised, ja idd. normaal ben ik ook een taaie, al zeg ik het zelf, maar nu vind ik het wel mooi geweest! Moet wel zeggen dat sinds ik (wonderbaarlijk genoeg) minder last van de BI heb, ik het ook veel beter uit te houden vind en ik mezelf ook wat beter moed krijg ingepraat. Geloof best dat VK'en genoeg vrouwen zien die er doorheen zitten, maar tussen de 37 en 42 weken is toch 'op tijd', dan kunnen ze toch vanaf 37 weken iig iets proberen bij de vrouwen die het willen en het gehad hebben? Kleine moeite toch? Net even gelegen maar met dat gerommel in m'n buik kan ik niet slapen. Hier is trouwens ook alles in het rond gevlogen maar ga nog even niks opruimen. Dan is het even 10 minuten droog, zonnig en windstil en daarna meteen weer flinke storm en regen dus laat de boel maar even de boel buiten