@ Torties, oke, dat is wel mooi dat ze willen strippen! Duimen dat het helpt of dat de kleine vanzelf al komt . Want er moet nu ondertussen wel een septemberbeebje komen hoor, tis morgen alweer de 4e. Ben benieuwd naar de foto van je kamertje!! Ik zal straks even je afspraken er bij zetten op de lijst Torties. Ik had net voorweeën van 55 seconden lang, om 5 minuten.. Het kwam steeds sneller en duurde langer al 3 kwartier lang, maar zit nu weer op 45 seconden om de 7... @ Andi, nou dan moet ik vanavond ook maar Cars gaan kijken met mn vriend haha.. Ga weer ff naar de keuken, anders gaat het niet goed daar.. Liefs
hoi hoi Jullie hebben weer aardig wat bijgekletst! Geen puf om op iedereen te reageren, vandaag doe ik weer mee met de ramadan, best wel zwaar maar wel te doen! Heb de hele dag al last van pijnlijke harde buiken en voorweeen, als het maar doorzet!! HELAAS zakt het steeds weer af! Ben echt gebroken door die voorweeen en slecht slapen! Merakli: Inhalen kan idd ook, ik vindt een hele maand inhalen echt heel moeilijk dus probeer op deze manier te minderen! Mss dat ik morgen of overmorgen weer ga eten. Kijk het wel aan. groetjes
Ah, balen Eerised! Had mooi geweest als het had doorgezet! Torties, ik hoop voor jou dat het niet zo ver hoeft te komen dat je wordt ingeleid in het ziekenhuis, hoor! Hoop voor je dat het gewoon gauw gaat beginnen! Neeeeh, Booky, alleen een Cars boekje?? kan niet.. er staan btw op Youtube filmpjes van Tow Mater(Mater Tall Tales), moet je eens kijken of Mats dat leuk vindt? Pff, Ladymoi, dus ook een hoop gerommel bij jou! Beroerd!! Heerlijk hier Cars afgekeken. Gabriël was lekker tegen me aangekropen, heerlijk, heb ik daar van zitten genieten zeg.. Ik kom er trouwens net achter dat de acteur van House de vader speelt in Stuart Little.. Zo bizar is dat om te zien...
Heb alles niet gelezen, maar wil toch ff reageren op de laatste pagina Torties ik hoop voor je dat het niet zover komt dat ze gaan inleiden en dat de kleine zo snel mogelijk komt!! Hopelijk worden er vannacht septemberbaby's geboren (volle maand ) Eerised Hier ook naar de vk geweest, niks bijzonders volgende week 10 sept. weer een afspraak om 14.50.
September 2009 mamma's Afspraken September 3: Eerised90 - afspraak VK - 09.30 Ariel - afspraak VK - 11.20 Andi - afspraak VK -15.40 Torties - afspraak VK - 16.30 Merakli - afspraak VK - ? 4: Hellen1971 - groeiecho - 11.45 Booky - afspraak VK - 12.45 Hellen 1971 - controle gyn - 14.00 7: Ladymoi - afspraak VK - 14.30 Eertje - afspraak VK - ? Andi - afspraak VK - 09.50 8: Joyce84 - afspraak VK - 12.15 Rox - afspraak VK - 14.00 Naiobi - afspraak VK - 16.20 9: Eerised90 - afspraak VK - 10.30 Mijnkleine - afspraak VK - 09.45 10: Mare - afspraak VK - 10.40 Ariel - afspraak VK - 13.30 (2e strippoging) Torties - afspraak VK - 11.00 (inwendig onderzoek..misschien strippen) Merakli - afspraak VK -14.50 15: Eerised90 - afspraak VK - 10.00 18: Hellen1971 - controle gyn - 13.10 24: Hellen1971 - controle gyn - 09.05 Wie wanneer uitgerekend? Augustus 27: Babijtje - 7 augustus - Jurre (37+1w) September 1: Pluk - 25 augustus - Kinley (39+2w) 4: Torties 5: Tantan 6: Slaapzak - 22 augustus - Pyta (37+6w) 7: ZusjevoorLynn - 31 augustus - Viënn (39w) Siesje Jocruella - 1 augustus - Damian Joshua (34+5w) 11: Jusi - 8 augustus - Kenji (35+1w) Merakli 12: Jesenmo - 25 augustus - Kyano (37+3w) Ariel Mijnkleine 15: Joyce84 Eerised90 16: Andi Eertje 17: Rox 18: Ladymoi 19: MamatoB Naiobi 23: Hellen1971 MamavanBas 24: Booky 25: Mare 27: Twinkle Bijzondere dingen Pendels Ariel: 29 augustus (helaas niet uitgekomen dus ) Torties: 3 september Eerised90: 12 september, jongen - week 38 of 39 Hellen: 17 september Rox: 21 september Ik denk zelf Eerised90: overtijd of 12 september en een jongen Ariel: 4 of 5 september Rox: 6 of 7 september Eertje: 19 september afspraak merakli en torties erbij gezet
Ben ik ook weer even, lekker gegeten en even bijgekletst met m'n mannetje. Die nu heel fanatiek Tetris speelt op de Nintendo DS, dus dan kom ik maar even forummen Andi, haha dat is mij ook nooit opgevallen. Dan kijk je de volgende keer toch met een andere blik naar Stuart Little, tenminste ik kan die man nu niet meer anders zien dan een enorme sarcastische brompot Torties, t is te hopen dat de kleine eerder komt en al die ingrepen niet nodig zijn. Eerised, teleurstellend en vermoeiend he! *Knuf* Ladymoi, wel knap hoor dat je dat kan! Ik kan écht geen dag zonder eten. Daar word ik echt stront chagrijnig van Merakli, morgen is toch volle maan? Oh af en toe word ik kriegel van de hond, hij stalkt me echt de laatste tijd en als ik even zit of lig komt hij zo tegen/op me liggen dat hij bijna in me kruipt. Heel lief en aandoenlijk, maar hij weegt geen 2,5 kilo meer wat hij zelf wel denkt geloof ik
Hihi volgens mij moet je dan ff je bed naar het raam slepen en dan naakt naar de volle maan kijken ofzo haha
Even gegoogled en 't is echt morgen pas: Volle maan 4 September om 18 uur Zon en maan opkomst/ondergang september 2009 Onderaan de pagina
Haha, zou wel frapant zijn als er morgen opeens een paar Sept. baby's geboren zouden worden maar ik ben er bang voor
Hihi dat zou indd wel grappig zijn! Gewoon ineens de helft ofzo!! In ieder geval: Torties, Mijnkleine, Rox, Eerised, Andi en ik. En wie waren er nou ook al weer nog meer aant rommelen?? Die mogen ook!
Ik ben er ook nie bang voor. Die echoscopist van dinsdag die vroeg ook af ik op zag tegen de bevalling. Dus ik zeg van nou nee eigenlijk niet, heb dr eigenlijk wel zin in! Laat maar komen. Nou je had dat hoofd moeten zien