Eerised, thnx Als jullie een Bulleke hebben dan wil ik wel heel veel foto's zien OMG... ik kwam op youtube per ongeluk bij de smurfen uit en lig nu echt helemaal plat van die stomme smurfen liedjes.. Goed medicijn tegen zwangerschapskwaaltjes!! Krijg alleen zo'n harde buiken van het lachen Oeps!! Hoe fout!
ik klok niet, kan het ook niet, maar wil dolgraag weten of ik nou wat ontsluiting ja of nee!!! Denk erover om te bellen maar durf niet...ben al heel veel slijm verloren, mss delen van slijmprop ofzo!!! ik weet het echt niet meer!! Kan niet meer lopen van de pijn en mijn benen voelen zoooo slap aan!!! ohhhh
Ik verlies hier ook constant slijm. Maar denk niet dat de vk langskomt als je niet om de 5 minuten weeen hebt eerlijk gezegd.
@ Mijnkleine, ik was helemaal fan van de smurfen vroeger, ze zijn zo leuk .. Mag ik vragen bij welke fokker jullie bulletje vandaan komt? Wij zitten wel al een tijdje te spitten naar fokkers, beetje vergelijken enzo . Wat een gerommel weer bij iedereen zeg.. Jeetje! Ariel, misschien zet het wel door bij jou.
Maar ik heb de hele tijd constant pijn, ik kan het gewoon niet dat klokken!!! daarom durf ik niet te bellen, want ze gaan het vragen maar ik kan het gewoon niet!! Heel stom maar bij de eerste had ik dus ook de hele dag pijn en half 11 savonds werd het heviger en toen wist ik wel dat het nu echt 'begon" maar toen ik naar het ziekenhuis ging, 10 min later bleek ik al 9 cm te hebben, dus waarschijnlijk had ik de hele dag echte weeen maar ik herkende ze niet omdat ik niet kan klokken......pijn gaat niet echt over namelijk....blijf pijn houden continu!! Ik weet het niet meer dames, heb ook zo een last van me aambeien, voel zo een enorme druk op me anus!! Heel raar
Ik verlies ook ontzettend veel slijm en afscheiding.. De ene keer waterig en dan weer heel slijmerig! Maar zodra er geen bloed bij zit is het mn slijmprop niet denk ik?
Ik heb dat ook af en toe. Gewoon echt een paar uur een harde pijnlijke buik. Zonder tussen pozen zeg maar. Als je het niet vertrouwt gewoon de vk bellen natuurlijk!
@ Ladymoi, ik heb ook constant pijn, en dan die voorweeën erbij! Het zeurt en trekt. Ik wil het nog even aankijken. Want de vorige x zei ze dat die constante pijn vaker voorkomt bij voorweeën.. Nouja we zien wel!
Eerised, ja echt geweldig, ben nu al die intro liedjes van al het jeugd sentiment aan 't kijken, geweldig! En de hond zit met z'n neus op de laptop, die vind die tekenfilm toontjes geweldig haha! Wij hebben hem bij oude kennissen vandaan, die fokten en gingen jaren naar shows met Suleiki's vroeger en als kind ging ik met hun dochter om en ook mee naar die show's. Maar nu fokken ze vooral mopshonden en af en toe een nestje Franse Bullen. Die zitten hier 5 minuten vandaan, voor jullie misschien wat ver? Op www.bulletjes.nl en dan het forum, daar zitten ook fokkers en weten mensen wel wat adressen die misschien dichterbij zitten? Nu de Pfaffs kijken
@ Mijnkleine, dankje wel! Ach, onze auto komt uit Nuth/Wijnandsrade, wat goed is komt van ver zegt mn vriend altijd haha! Mn moeder die was pas de zolder aan het opruimen, allemaal smurfen knuffels en poppetjes. Smurfen koffer, beeldje, klok.. Enne heel veel cd's, smurfen house etc etc. Zo leuk @ Joyce, haha iedereen wil morgen bevallen.... Ben benieuwd of er ook daadwerkelijk iemand gaat bevallen morgen of dat 4 september OOK word overgeslagen door de beebjes!
Ja ik denk niet dat het bij mij gaat gebeuren, maar ik hoop het wel Denk dat ik het nu niet ga volhouden hoor tot 42 weken, ben het nu al zat.