@ Andi....Nou die stomme banner krijg ik niet weg!!! erggggg ben er al dagen mee bezig maar zie niet hoe ik het moet veranderen...krijg wel een nieuwe erbij maar niet de oude weg... wie kan mij helpen?????????
kan je m niet gewoon deleten??? zal je al wel gedaan hebben natuurlijk... ik ben het ook zat!!!! aan de ene kant dan... aan de andere kant... ze zit nu nog wel gewoon lekker bij mij.. dalijk moet ik ze delen...maar weer aan de andere kant ben ik zoooooo nieuwschierig!
Nee, baby laat zich weinig zeggen geloof ik.... Ik zag dat van 7 september al drie van de vijf (van de grote lijst) bevallen zijn!!! Ik wil ook wel hoor.... Vanmorgen flink aan de poets geweest: stoffen, soppen, toilet, was weggewerkt, ramen binnen gelapt. Iza heeft me geholpen met poetsen, haha. Dat werkt goed zeg, over je net schone ramen! Maargoed, het was wel zo gezellig. Helaas is ze wat ziekig nu en heeft ze vanmiddag helemaal niet willen slapen (vermoeiend!!!). Nu is ze zelf net een half uurtje stil, pff... Wij hebben ook twee bulletjes, maar dan van een ander formaat: twee Amerikaanse Bulldoggen, Drum en Puck (nu 5,5 en 3 jaar): Nu ik toch fotootjes aan het bekijken/plaatsen was, wilde ik jullie nog even een foto van Iza en mij laten zien, van onze trouwdag vorig jaar augustus (Iza 10 maanden). Ben zo blij met deze foto! Wat zit Gabriël daar ontzettend lief! Iza heeft zo haar momenten aan het einde van dag, daar word je toch helemaal verliefd op!
Zoooo ik heb weer bijgelezen als jullie het niet erg vinden ga ik alleen even niet reageren..op 14 pagina's..sorry in me album nu ook foto's van de lamp, EINDELIJK en van de rest van het kamertje enzo stond er al
Misschien een stomme vraag.. maar waar heb je die vandaan? Ben voor Rosalie ook op zoek naar een nieuwe lamp
Dit is het plafonierre model, die heeft ie niet meer, maar wel nog precies dezelfde in hanguitvoering (dan hang je em gewoon wat hoger ) in het stadshart in het straatje van de blokker in, naast die bijoux winkel (winkel heet superlicht geloof ik) 45 euro
thnx voor de complimentjes over de meubeltjes enzo allemaal! wordt gelijk weer even helemaal vrolijk en dat zegt wel wat op dit moment voor mij.. Thnx!
Gave lamp idd! Ik begrijp dat je lang hebt moeten wachten op deze lamp? Zelf hebben we (weer) een van Cools Petito. Bij Iza moesten we er 8 weken op wachten!!! Sowieso een heel mooi meidenkamertje! Enneh... als er iemand mag bevallen ben jij het wel Torties! Gek hè, het magische van zo'n uitgerekende datum, terwijl er maar 4% ook werkelijk op die datum bevalt...
nou.. ik heb op deze niet lang hoeven wachten, wel op een andere, die zou pas ergens deze maand geleverd kunnen worden (piece of cake serie van de webwinkel kidzwarenhuis.nl) en daarvoor tot 2x toe en kapotte lamp opgestuurd gekregen van weeer een andere internetshop :S en toen was ik in de stad vorige week toen zag ik deze... toen ben ik thuis eerst vliegensvlug me internet bestellin gaan annuleren en gewacht tot ik me geld teruggestort had gekregen.. en vandaag dus deze gehaald
@ siesje.. ja dat is zo! en ik wist tot voor kort niet eens dat op me uitgerekende datum ook nog volle maan was.. er is wel een klein kansje dat ze wil komen.. mezelf lichamelijk beoordelend dan.. maja je weet niks zeker, de kleine kan ook rustig tot de 18e blijven zitten.. maar dan heeft ze echt geen keus meer! dan wordt ik ingeleid
als je em wilt hebben zou ik niet te lang wachten einde vorige week hadden ze er nog een paar.. en vandaag van het plafonniere type in deze kleur alleen nog maar het showroom model!