de hond van mijn ouders doet heel voorzichtig met mij hoewel hij eigenlijk heel druk is. en hij zit graag aan me buik, heel schattig. ik heb trouwens het gevoel dat mijn ratten ook anders doen, eentje tenminste. die bijt mij ineens... oh man ik heb trek en heb niets om te eten, aargh
ik ga liggen, heb ineens enorme hoofdpijn. tot morgen en ben benieuwd hoeveel kleintjes er ineens bijkomen
Mats doet trouwens ook wel anders nu mama een dikke buik heeft. Hihi vandaag zat ie schoot. Mijn shirt deed ie omhoog en toen ie de blote buik zag begon ie keihard te lachen en gaf ie een kus. En dat deed ie een paar keer achter elkaar .
Ahh das schattig Booky! Als ik aan Rosalie vraag waar de baby is tilt ze dr eigen shirtje om hoog en wijst ze naar dr buik haha
@ Booky, ja lief is dat hé! Vind het echt leuk dat ze het aanvoelt.. @ Mare, ook niet lief van je ratje.. Stoute rat ! Slaap lekker Mare! Ga zometeen maar even met mn Schat naar boven. De boel proberen te stimuleren ...
Ahh dat is ook lief zeg Ariel. Schattig heh hoeveel ze toch al wel doorhebben. Die navel van mij begint een beetje te ploppen (deed ie de vorige keer niet ). Volgens mij vond ie dat ERG grappig, haha hij ging heel overdreven lachen .
@ Booky, wat lief zeg.. Leuk he hoe kinderen er mee om gaan! Mijn neefje die zegt er niet veel over, alleen dat hij een neefje wil om te voetballen. En ik zeg wat zit er nou in mn buik, dan zegtie dat ik een dikzak ben geworden haha. Dankje lief neefje. @ Ariel, wil Rosalie zelf ook een baby zeker ?
Neem voor of na de tijd ook even een slok bitter lemon en een hap ananas!! Dan heb je nog meer kans!!
Ah nee, bitterlemon is vies. en heb het ook niet in huis, ananas ook niet haha! En seks is lekker, dus dat is ook het proberen waard . Ja, soms zijn ze té eerlijk.. haha! Hij zegt wel dat ik een lieve mamma word, dat is dan wél leuk!