Pfff, ik hoop het ook merakli, maar als dit zo doorkachelt ga ik denk ik wel makkelijk over die 40 weken heen.. Ik ga maar nergens meer op hopen, pas zodra de pijn écht niet meer te houden is, zal ik pas bellen. Eerder niet.. Zo verrot dat ik met Gabriël zo weinig pijn heb gehad die eerste centimeters.. Nu let ik op ieder wissewasje en het heeft toch geen zin.. JAG! :x
@Booky zoutzuur???? Dat mag ik toch niet hopen voor je hahaha ! Wel balen als je er wakker van word, zóóó'n rotgevoel! @Naiobi, ooh op dat (zinloos?) gerommel hoef je niet jaloers te zijn hoor, echt geen pretje. Wie weet ben jij de volgende! Het kan zo omslaan! @Twinkle, nog geen beeb dus! Had het wel in m'n achterhoofd toen we niks meer hoorden! Maar eigenlijk moet hij ook nog 2 daagjes blijven zitten he @Merakli, dikke knuf!! Stomme hormonen en kwaaltjes ook! @Rox, wel fijn dat ze het zekere voor het onzeker nemen! Nu hopen dat het niks ergs is! Sterkte alvast voor in het ZH!! @Hellen, succes met echo!!! @Mamavanbas, chapeau hoor! Moet er écht niet aan denken nu spullen te pakken etc. brrr.. Maar wel fijn natuurlijk om dadelijk een nieuw eigen stekkie te hebben! @Jusi, veel stroop en spinazie eten tegen de bloedarmoede mocht het dat zijn @Mare, wordt tijd dat jij even rust krijgt ergens tussendoor he! @Andi, dikke knuf!! @Merakli, mannen..... Soms was het wel handig als ze een gebruiksaanwijzing over vrouwen hadden gelezen Zo terug uit bad en meteen even vaatwasser uitgeruimd & ingeruimd, buiten even alle bladeren en rotzooi bij elkaar geveegd van die storm gister. Maar voelde me opeens erg koortserig en slap dus even getemperatuurd, gewoon 37 gr. dus maar even alles open gegooid en rustig gaan zitten bijlezen hier. Voel me nu weer wat beter dus zo even proberen de rest te poetsen.
Snap het ook wel hoor, omdat je bij de eerste deze kwaaltjesniet hebt gehad. Mijn kleine rustig aan doen meid!!
@ rox heb je foto's van je kamertje enzo? ben wel benieuwd kan iedereen niet even zo een fototje dumpen (dus niet in album) is wel leuk @eerised las dat je de boel ging proberen te 'stimuleren' is het nog gelukt? wij hebben het ook een aantal keer geprobeerd de laatste tijd maar zonder resultaat.. ja harde buiken en menstr.achtige pijntjes.. trappen lopen doe ik ook als malloot, ook geen effect drink halve fles bitter lemon per dag, ook geen effect ananas is niet me ding.. dus :S ik heb gewoon een zeer eigenwijs meisje met een sterk eigen willetje! dat is dan aan de andere kant ook wel weer leuk vind ik.. Hummeltje gefeliciteerd met jullie dochter! en nou ben ik benieuwd wanneer de eerste bij ons komt! kom OP zeg! het is gewoon TE rustig! @booky, ja floradix, of hoe je het dan ook schrijft, wordt mij ook geregeld geadviseerd ivm me lage bloeddruk en slechte opname van ijzer! echt een tip voor mensen met veel duizelingen enzo! @sunshine01, spannend!! ik duim voor je! @ariel welke kdv zit Rosalie? @hellen je bent nu al weg maar toch veel plezier met je echo! ligt het aan mij of is het rondom eerised wel errrug stil op het moment.. verder snap ik echt niet dat jullie het voor elkaar krijg om om 08.00 weer achter de pc te zitten :S bij mij is er voor 11.00 geen leven in te krijgen :S slapen is ook k**te hier.. tegen 00.00 probeer ik echt te gaan slapen, standaard om 05.00 plassen (vaak eerder ook maar dan slaap ik daarna gelijk weer) en na die 05.00 plas lig ik minimaal 2 uur lang te woelen en draaien.. om dan om 07.00 eindelijk nog voor een paar uurtjes in slaap te vallen.. en een bekende van me, niet een vriendin maar vriendin van me vaders vriendin P) die is nu aan het bevallen, 3 weken te vroeg, als het goed is van een jongen, vond ik wel even leuk om te zeggen dus dat wordt kraamvisite voor mij aankomende week al had ik liever zelf kraamvisite ontvangen.. maar goed
Heh Andi..dat schiet nie top zeg. Ga toch gewoon es bevallen joh ! Wurm groeit nog steeds, maar iets langzamer. Het koppie ligt zó laag, dat ze geen betrouwbare meting meer kon doen en voor de rest lag de kleine zó op een hoopje, dat ook de resterende metingen wat moeilijk gingen. Geschat gewicht op dit moment 3467 gram..bijna 7 pond dus. Het is met een goede 2 ons per week gegroeid, dus als het blijft zitten tot week 42 schat ik dat het zeker een dikke 8 ponder wordt. Wel had ik minder vruchtwater, maar dat schijnt niet zo apart te zijn in dit stadiujm van de zwangerschap. De echoscopiste zei al: ik denk niet dat ik je nog ga zien...let's hope so!
Nog altijd niet verder met poetsen, heb behooooorlijk pijnlijke buiken om de 4 minuten nu maar niet keihard zoals anders, maar ook echt niet ontspannen. Denk dat baby een beetje verkeerd ligt voor mij. Hellen, ah 8 pond is nog wel te doen! Hopen dat echoscopiste heeft. Torties, wie weet haal je die kraamvisite niet meer
Het werkt goed, maar het is verder echt niet zuipen!! Goor spul.. Hellen, nou, ik zou maar wat graag gaan bevallen nou, ik ben het zo zat..
oh man ik wordt echt zenuwachtig van jullie gerommel! iedereen die aan het rommelen is, ga gewoon bevallen jo, doe niet zo moeilijk nee ik ben echt niet jaloers op jullie. dan maar tot over de 40 weken dat het zomaar ineens gaat beginnen ik heb voor vandaag alweer teveel gedaan *schaam* stofzuigen, dweilen, rattenkooi etc. ga zo maar op bed liggen, als me man komt krijg ik toch weer op me kop
aaaaaaaiiiiii sunshine!!! nou zet um op....wens veel kracht toe..en geniet van je kleine glibberige monster dadelijk op je buik! ......... en weet je wat pas niet leuk is......een urineweginfectie nu hebben....bleh man!
Nou, ik heb alles gelezen.. Maar de puf niet om te reageren! Ik heb zo'n ontzettende kutnacht achter de rug .. Heb al 3x zitten janken omdat ik me gewoon zo voor de gek gehouden voel door m'n eigen lijf.. Gisteravond ben ik dus gezellig met m'n vriend naar boven gegaan om de boel te stimuleren, nou dat heb ik geweten!! Een goed half uur later om 23:28 begon de eerste pijnlijke harde buik en het straalde uit naar mn rug en trok over mn hele buik heen(het kwam zachtjes, werd erger en erger en ging weer weg), ook had ik een verschrikkelijke druk op de onderkant en deden heel mn liezen pijn!! 23:33 weer één, 37, 41, 45.. Ik had echt zo iets van WOW, volgens mij is het begonnen! 49, 54, 59.. 00:04, 07, 12, 18, 22, 25, 29, 33, 37, 41, 44.... En dat zo door tot 02:00 's nachts, op het begin duurde ze 45 seconden en uiteindelijk een goeie 60! Maar omdat ik niet té vroeg wou bellen en zeker wou weten dat er echt wat gaande was, besloot ik nog te wachten met bellen! Ondertussen had ik het best moeilijk al vanaf het begin en stond ik soms echt gebogen over de tafel of over mn bed, kon ook niet lopen van de pijn!! Probeerde ook te slapen, maar daar was het allemaal net iets te pijnlijk voor.. Maar uiteindelijk om 02:30.... Had ik al 7 minuten geen 'wee' meer, wel een pijnlijk zeurend gevoel, maar geen wee! Nee die kwam na een dikke 10minuten weer, en zo ging het weer even door.. Na een tijdje waren het er 4 in een uur.. Dus ik ga er maar van uit dat het voorweeën waren Ik dacht echt serieus dat het begonnen was, want de voorweeën had ik nog niet zo heftig meegemaakt. Nu heb ik wel pijn in mn buik, het zeurt en soms die opkomende pijn die afzwakt.. Maar wat moet ik hier nu mee??? Misschien als het blijft zeuren dat ik nog bel, maar ik denk dat het toch voor niks is.... :x Uiteindelijk heb ik van half 6 tot 11 uur nog redelijk kunnen slapen.. Maar nog steeds geen bevalling hier of een beebje! Gewoon loos alarm!
Eerised, die ken ik.. Zo heb ik ze heel regelmatig meid. Echt vervelend!! Maar idd wanneer ze weggaan een voorwee. Soms helpt een warme kruik, warme douche/bad maar soms zijn ze zo heftig dat dat ook niet helpt. Een dikke knuffel want ze zijn behoorlijk slopend die kl*te voorweeën. Ik hoop echt van ganse harte dat ze heel wat voorwerk bij je opleveren en je straks een droombevalling hebt! Hier pijnlijk gevoel weer wat weg, moest daarna weer flink sche*ten dus dat zal 't wel zijn geweest ook. Ga nu toch proberen wat op te ruimen.
Ach eerised.....balen meid!!! Vooral als je denkt dat het echt echt aan het beginnen was. Hoop voor je dat die kleine nu echt niet meer te lang op zich laat wachten!
Ja ik heb het ook wel vaker, zo regelmatig, maar dan niet langer als 3 kwartier.. En lang niet zo heftig!! Ik had er echt een paar bij zitten dat ik echt even van de aardkloot was om de pijn op te vangen. Maar mensen, als ik dit al zo'n pijn vind doen wat brengt de bevalling dan??? Het rommelt nog steeds.. Ik ben wel benieuwd of het IETS heeft gedaan eigenlijk, maarja!
Ja meis, zou willen dat ik daar iets zinnigs over kon zeggen...over de pijn. Ik zie daar zelf namelijk ook behoorlijk tegen op...enige voordeel....dan doe je het echt ergens voor!!!!
Nou, ik zie er niet echt tegen op! Ik heb echt zo iets van, kom maar op met die bevalling.. Maarja, tis zo vervelend. Ik zit er echt doorheen nu, moest net weer huilen omdat ik aan vannacht zat te denken en dat gevoel dat ik had, ik had echt het gevoel dat het begonnen was, en dan die teleurstelling weer! En nu heb ik de hele nacht een raar gevoel in mn buik, en ik voel me gewoon niet goed. Miss dat ik nog even bel vanmiddag.. Ik wil zo graag weten of er iets gebeurd.. Maarja, wat moet ik dan zeggen, ja vannacht had ik volgens mij voorweeën en nu zeurt het al de hele dag, kun je even kijken of er iets gebeurd?