Goedemorgen inderdaad, Voor mijn vader hadden we een rompertje I love opa gekocht en voor mijn moeder een boekje lief kleinkind waarin ze leuke dingen over het kind in bij kunnen houden. Voor oom en tante konden we niets vinden in de stad en dus hebben we een rol beschuit en een doosje muisjes gekocht. Was echt superleuk om te vertellen! 3 januari is mijn vriend jarig en dan willen we het tegen zijn familie zeggen en tegen mijn suikeroom en suikertante. Weet jij al wanneer je het wil gaan vertellen?
nee, eigenlijk weten we het nog niet. we weten het nu zelf een dag en vind het nu nog een heerlijk geheim om samen te hebben, maar ik weet dat het heeeeeel veel moeite kost om het niet te vertellen dus het zal geen maanden in beslag nemen. Ik heb net verleden maand al mijn zw kleding naar mn zus gebracht (jaja ook zwanger). Eerst maar even goed verzinnen HOE we het gaan vertellen.
@wonderen; heb je ook goed. Geniet er nog maar even lekker van saampjes. Ik had een vriendin van mij het gelijk verteld, zelf ook zwanger en zij was de enige die wist dat we "bezig" waren. Ik vond het heerlijk om er met iemand over te kwebbelen. Ik ben erg benieuwd naar hun reacties tzt, zeker als ze het helemaal niet verwachten (nu je ook net als je kleding naar je zus hebt gebracht) Even heel wat anders; gisteren met kerstmis voor de WII spelcomputer het spel hottest dance contest, moet je dansen op muziek. Lachu zeg, zeker als je in het begin zo spastisch bezig bent Maar wel errug goed voor de conditie
*een september mama 2008 breekt in!* Meiden ik wil jullie allemaal even feliciteren met jullie zwangerschap en zie dat de tijd zo ontzettend rap gaat.. ik had vorig jaar op 31 dec een posi test, en alles is zo snel en voorspoedig verlopen! Ik wens jullie allemaal een goede zwangerschap toe! en dat jullie elkaar hier maar goed kunnen steunen *september mama 2008 breekt uit*
*hier nog een kleine inbraak.... Ik was ook een sept 2008 mama. Gelukkig kwamen mijn kleintjes 15 aug. Maar uitgerekend zijn in setember is perfect! Lekker thuis in de zomer! Geniet van jullie zwangerschap meiden! .... breekt weer uit*
Hey sept 2008 mama's! Leuk om jullie reacties te lezen! Hier hebben we het ook nog niet verteld. Wij hebben een shirt besteld bij Rainbowbabies met op de voorkant de tekst "Ik ben stoer" en op de achterkant "en straks ook grote broer!" Zodra we hem binnen hebben gaan we het Ruben aantrekken en dan op visite. En dan kijken hoelang het duurt eer dat ze het doorhebben!
hier ook een sept 2008 mama. Bij mij is het 4 oktober geworden maar ben nog steeds bij de sept 2008 mama's hoor omdat we zoveel hebben "meegemaakt" en besproken. Nou meiden GEFELICITEERD allemaal, geniet ervan! en veel plezier met zijn alle!
Dat vind ik altijd zo gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf om zo'n shirt te zien. Leuk hoor. Je laat het tzt toch wel weten hoe ze reageerden he!
*hier nog een inbraak* meiden geniet ervan voor je het weet ben je al weer een jaar verder en heb je een hummeltje van 3 a 4 maanden in je armen. hoop dat jullie net als ons een hechte groep krijgen die lief en leed met elkaar kan delen. mijn zoontje is dan op 28 aug geboren maar ook ik blijf een september 2008 mama door de hechtheid van de groep. *breekt weer uit*
*inbraak* als we dan allemaal gaan inbreken doe ik ook mee. ik ben ook een september 2008 mama en ik wil jullie allemaal feliciteren! Ons meisje is op 5 september geboren, posi test op 31 dec. Ik hoop dat jullie ook zo'n hechte en fijne groep krijgen als die wij hebben! Geniet van deze mooie tijd! *uitbraak*
hihi dat is niet zo mooi lilith Hier echt geen enkele kwaal, maar ik ben nu al een beetje bang voor die ongelovelijke vermoeidheid die vast nog gaat komen. Net mijn moeder aan de telefoon gehad, jeetje mina wat is het lastig om neutraal te doen
Dat herken ik helemaal. Dat had ik ook toen ik mijn moeder aan de telefoon had. Mijn vriend verl*lde zich bijna tegen de buurman en een collega Blijft toch lastig inderdaad om het niet per ongeluk te zeggen.
Het is ook veel te leuk om te vertellen. Ik zou het liefst tegen iedereen vertellen dat ik zwanger ben..........tegen verkoopsters, de krantenman, zomaar iemand op straat.!
Ja he... dus jullie hebben het nog niet tegen jullie familie verteld? Wij wel, en ook aan een paar goede vrienden (wij zijn niet zo goed in stil houden). De moeheid begint nu te komen hier. Bij jullie ook?
nee gelukkig nog niet, maar ik weet wel dat ik het niet normaal vond hoe moe je er van kan worden. Dus ben echt blij met elke dag dat het prima gaat ( en dat zijn er nu al 2 dagen al zooooooooolang weet ik het, hihi)