September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nou belt mn moeder.. En ik MOET gaan bellen straks!
    Want mn zus die had precies hetzelfde en had ook rugpijn wat doortrok naar dr liezen de hele dag door.. En die is die nacht daarop bevallen.. Dus voor de zekerheid laat ik ze toch maar even komen straks..

2. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Jeetje Eerissed ik dacht serieus dat je bezig zou zijn meid :(. Pff kan me voorstellen dat je ENORM teleurgesteld bent!!

Andi, ook al lekker dus :(. Kan me voostellen dat je nu niet steeds wilt bellen. Jeetje lastig zeg.

Mijnkleine, haha ja dat maagzuur lijkt hier serieus op ZOUTZUUR :D:D.

Net check gehad bij de vk. Onderdruk was aan het stijgen zit nu op 80. Was ook een beetje aan het vliegen dus ik dacht al dat ie hoger zou zijn. Had voor die tijd snel stofgezogen, gedweild, hond uitgelaten, Mats opgehaald op het kdv en door naar de vk...
    Verder alles prima. Was druk dus nu moet ik maandag de 14e weer om 13.30 uur. Ik zou het er straks bijzetten.

3. Zo booky, dat duurt ook lang, je volgende afspraak..
    Bij ons hadden ze ook nog maar net een gaatje volgende week!
    Tis ontzettend druk..

Gelukkig weer goedgekeurd :) .

Ik ga nu ff douchen, en dan de vk bellen voor de zekerheid..
    Moet van moeders!

4. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Ja idd wat langer. Mocht ook wel over een dag of 4. Maar ach dat leek me ook een beetje erg vlot. Scheelt natuurlijk dat ik me redelijk ok voel ;).

5. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Eerised, ik hoop dan dat het toch al wat echt werk was! Succes met de VK!!!

Haha hier het maagzuur soms ook echt net zoutzuur, verschrikkelijk! Ben blij als ik straks niet meer zo'n rekening hoef te houden met wat ik eet en drink.

Net met de de poetsdoek, witte reusspray, stofzuiger en dweil door het huis gegaan. Alles is weer fris en fruitig... Nja, op wat naar binnen gewaaide boom- en plantzaadjes was het dat eigenlijk al.. Nu weer harde buiken dus even lekker niks doen.

6. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Zuid Limburg
    Volgens mij is overal een babyboom nu! Klossen zijn hier niet aan te komen, alle VK'en zitten volgeboekt en kraamzorg maatschappijen hebben personeel tekort voor de drukke tijd van het jaar. Iedereen heeft zich rond sinterklaas, kerst en oud op nieuw flink uitgeleefd in bed haha!

7. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @Eerised wat jammer dat het niet doorzet! Hopelijk is het hetzelfde als bij je zus en dan vannacht je kleintje in je armen!!

8. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Haha ja mijn kleine je moet wat heh in die koude wintermaanden ;).

9. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Zuid Limburg
    Haha nou idd! Vooral in die koude winter van afgelopen jaar :D

10. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Zuid Limburg
    Mn buik voelt echt raar vandaag, voel me hele tijd beetje grieperig maar ook weer niet. Kan het beestje geen naam geven?

11. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    oh eerised, je lichaam werkt ook niet echt mee hè. hopelijk kan je vk je een beetje geruststellen! *dikkeknuff*

klossen waren hier geen probleem maar ik merk wel dat het best druk is bij de vk. ik had ook maandag een afspraak en de volgende pas donderdag weer. maarja, tot nu toe gaat alles goed, dus vind het ook niet erg.

maagzuur. ja het brand en het brand. rennie helpt alleen af en toe en ik kan eten wat ik wil ik krijg toch overal zuurbranden van. zelfs als ik spa drink.

12. Nou.. Zit te wachten tot de verloskundige terugbelt..
    Pfff, mn rug doet zeer, mn ma denkt dat ik miss rugweeën heb, net als mn zus!

@ Mijnkleine, bij jou blijft het ook maar rommelen hé, echt vervelend :( ..

13. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Zuid Limburg
    Eerised, ik gun je geen rugweeën want die schijnen erg vervelend te zijn maar ik hoop wel eeeeeecht voor je dat het het echte werk is!

Ik ga even liggen, weet niet wat er daarbinnen allemaal gebeurd maar erg prettig is het niet :$

14. Nou, ze komt om 5uur..
    Moet nog even geduld hebben dus!
    Ze gaat iig wel even de boel inwendig onderzoeken straks.

15. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Pfff, 5 uur pas Eerised? Lekker is dat... Bij mij kwam de vk meteen even kijken!

Net smsje van Rox:
    Hee hallo... Wilde even zeggen dat alles goed was in het ziekenhuis... Niks aan de hand... Ze kon niks vinden wat met mijn klachten te maken had... Ik ga nu nog even naar de Ikea met me moeder... Tot vanavond groetjes rox

Ik heb hier even lekker al m'n frustratie eruit geslapen. Gabriël ligt ook nog op één oor dus ik zet straks lekker voor mezelf filmpje Sense and Sensebility op. (Bizar, daar speelt de acteur van House ook in mee.. Whaha :D)

16. Ze had nog 2 andere waar ze langs moet.. Maar 5 uur duurt inderdaad lang, maar goed!

Ze zat ook nog helemaal, ja maar die rugpijn, komt en gaat het.. Ze probeerde me eerst af te wimpelen!
    Maar mn ma zegt ook al, je weet hoe het bij je zus is gegaan en die had de volgende dag Emerson in dr handen.. dusse even aandringen!
    En toen kwam ze toch maar..

@ Rox, dat is goed nieuws!

Andi, hoe voel jij je nu?

17. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    @eerised....nou ik heb rug en been weeen tijdens me bevalling...ik kan je zeggen .........die waren erg vervelend...
    ik heb weken voorweeen gehad en dat was helemaal niks in vergelijking met de echt werk hahaha...
    als je echte weeen heb...dan tja wil niet lullig zijn maar dan kan je echt niet meer op de forum zitten....
    of je nou rug of buik weeen heb...
    het lijkt erop als of je echt wel er naar toe ga...dit is nog voor werk ....
    wie weet zet het nog door vannacht... ik hoop het voor je want dit is erg vermoeiend hoor die voorweeen...ik weet ik weet...
    sterkte en veel kracht toe gewenst...

18. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    'schijnt' vervelend te zijn?? Ze zijn écht vervelend, want ze zijn zo lastig op te vangen... Ik heb die alleen maar gehad met Gabriël, errug prut..

Goed dat je wel ff hebt aangedrongen Eerised, je weet maar nooit! Ik hoop voor jou dat die heftige voorweeën toch wat werk hebben gedaan. (ipv hier dat ik nog steeds nada ontsluiting heb..)

Ik voel me wel aardig, voorweeën in m'n rug zijn al heel wat afgezwakt, dus het is gewoon goed te doen. Slapen heeft me wel goed gedaan. Liefst zou ik natuurlijk zsm bevallen, maar ja.. Vk zei dat ik er ook rekening mee moest houden dat ik maar weer net zo makkelijk overtijd kon gaan.. Dus daar houden we dan maar rekening mee. En gebeurt het eerder? Dan is dat mooi meegenomen ;)

19. @ Slaapzak, dankje!

Ja, maar ik sla soms wel bijna dubbel van de pijn..
    Zit er echt niet gemakkelijk bij
    En iedere bevalling is anders zeg maar, ik weet wel dat ik de voorweeën nog niet op deze manier heb gehad, ze doen echt pijn. Ik loop en hang, ben wezen douchen. En het word niet minder!
    Mn zus liep met dr rugweeën nog in de supermarkt, ze dacht gewoon hele erge rugpijn te hebben..
    We zien het wel, als het nog niet begonne is, hoop ik dat er iig wat gevorderd is..
    Pfffff wachten duurt lang

Andi, gelukkig dat je je wat beter voelt!

20. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Haha, herkenbaar.. :D

Ja, gelukkig voel ik me wel wat beter! Ik hoop voor jou dat dit geen voorweeën meer zijn, maar echte weeën, maar ja, je weet het nooit hè..
    Nog een uurtje, dan weet je het!

Zo, ik kruip hier de bank op met m'n filmpje.
    Doegg!

Deel Deze Pagina