Heej meiden, Sinds woensdag niet meer hier geweest. Geen tijd om het allemaal bij te lezen, sorry! Zijn er naast hummeltje nog anders dames bevallen in september?
Babijtje verder nog geen nieuwe baby's. Wel rommelende buikjes bij sommige dames. Hoe is het met jullie mannetje? Zijn de krampjes een beetje over. En jeetje zie in je banner dat Jurre alweer 4 weekjes is, van harte!
Sja, ik ben nooit eerder bevallen dus hoe moet ik het anders formuleren? @Eerised, laat je wat weten (via buddy evt) hoe het is gegaan dadelijk? Hier net even gelegen, behoorlijk pijnlijke/vervelende voorweeën gehad die weggezakt zijn en verhip *eventjes later* daar was er weer een
De verloskundige is net weg.. Heb nu 1cm ontsluiting, dat is toch een halve cm meer, maar toch een beetje teleurgesteld maar goed! Ik heb dit allemaal van mn moeder geërfd. Nouja, we wachten wel weer af.. Overtijd lopen doen de vrouwen in mijn familie iig niet zegt mn ma (is nog niet voorgekomen). Dus hopelijk ik ook niet!
OOh Eerised das toch een beetje jammer. Naja fijn dat ze in ieder geval is langs geweest. En ik hoop niet dat je een uitzondering op de regel wordt in jullie familie.
Eerised, nou ja, het is iig iets! Nog maar 9 te gaan Nu weet je iig dat al die rot voorweeën niet voor niks zijn. De eerste cm's gaan immers het traagste. Hopelijk ga jij niet de eerste zijn die overtijd gaat en zet het vanaf nu allemaal door!
Ow ow..Erised, het schiet ook niet op bij je he? Wel fijn dat de vk toch even komt kijken...ben benieuwd! Booky: fijn dat de check weer goed was! Rox ook okee..gelukkig maar! MijnKleine houdt het ook spannend En Andi rommelt ook nog "vrolijk" door zie ik. Wel de check bij de gyn was goed. Vooral voor wurm. De groei is netjes, hartslag was goed te horen, baarmoeder okee maar helaas.....mevrouw is nóg niet ingedaald. Verder dan een BIBI kwamen we niet. De moed zonk me even in mijn schoenen, want waar komt dan al die extra pijn in onderbuik en bekken vandaan? En ik begin nu toch echt bang te worden, dat ons kind zich lekker tot oktober in mijn buik gaat verschansen! Het is natuurlijk fijn te weten, dat die kleine het nog naar de zin heeft, daarbinnen, maar voor mama wordt het wel slopend zo! En dat het nog niet is ingedaald is ook niet fijn, want bij brekende vliezen mag ik dus wel meteen plat gaan. Fijn hoor..als je als doordeweekse alleenstaande alles allen moet doen. Straks loop ik door de C1000 en dan is het bingo... Maar goed. de gyn was begripvol, maar grijpt vooralsnog echt niet in (en dat had ik ook wel verwacht). Voor de zekerheid moet ik nog wel een glucose dagcurve laten doen en dan mag ik over 2 weken pas weer terugkomen.
Wij gaan vandaag heel makkelijk frietjes eten Hoop niet dat ik ziek word, ben ook al een beetje licht in m'n hoofd nu.
Hellen, dikke knuffel! Kan me voorstellen dat je er echt doorheen zit. Hopen dat jou kleine -ondanks dat het binnen heel gezellig is- snel nieuwsgierig wordt naar de rest van de wereld!
@ Booky, nee ik ook niet.. We zullen zien! De septembermamma's zijn gewoon rommelaars . @ Booky, nou dan ga je toch gewoon allemaal lekkere dingen eten ! @ Mijnkleine, dat is waar. Think positive! Bij jou rommelt het ook wel volop hé vandaag of word je ziek? @ Hellen, dikke knuffel meid! En dat indalen zegt niks hoor.. Het kan ineens gebeuren, mijn kleine is pas met 38 weken ingedaald! Hopelijk laat ze niet lang meer op zich wachten.. *Knuffels*
Haha idd, allemaal rommelbaby's met nu al een behoorlijk eigen willetje!! Ik hoop niet dat ik ziek word maar ik probeer ook niet meer onder de indruk te raken van het gerommel. Dat doet het nu al zolang en heb al een paar keer gedacht 'als dit het niet is dan weet ik het ook niet' om vervolgens weer teleurgesteld te worden. Dus afleiding zoeken en maar proberen m'n geduld te bewaren haha!
Nee, ik begrijp wat je bedoelt Mijnkleine! Ik probeer het nu volledig van me af te zetten, en zolang ik niet bijna crepeer van de pijn dan zal ik niet bellen.. En jij ook niet denk ik ..
Uiteindelijk zullen we het wel merken Als we zóveel pijn hebben dat we met een koppie tussen onze benen rondrennen en de VK proberen te bereiken haha :')
@booky; thanx voor de felicitatie. Gaat zo snel he! het gaat stukken beter met zijn krampjes. Nog wel flink last, maar het is goed te doen zo. @Hellen; gelukkig was de check goed. Wel balen dat ze nog niet ingedaald is. @Eerised; knuff voor jou. Het begin is er!
Jeetje Babijtje, is Jurre alweer 4 weken oud?? pff... Wat gaat het hard! Hè, Eerised, nog niks echt bijzonders dus.. Nouja, jij hebt iig meer ontsluiting dan ik Hier word het makkelijk pizzaatje in de oven gooien. Geen moeilijk gedoe. Heb lekker filmpje gekeken, dus ben m'n middag weer doorgekomen
Voor de eerste keer in 8,5 maand een enorme pestbui hier. Niets schiet op of gaat zoals ik wil, ik stik van de pijn en ik moet mijn halve huis nog opruimen. En ik ben ineens mijn hoeslakens kwijt en Lief komt pas laat hierheen, dus ik kan ook niet met alles op hem wachten. Ik heb er even ZOOOOOOOOOO geen zin meer in. Kan alleen nog maar janken nu. Ik wil gewoon ff rust en geen pijn! GRRRRRRRR