Tantan, fijn hier weer wat van je te lezen meis! Hoop voor jou dat je niet tot de 11e door moet lopen, hoor ! Ik lig niet te bevallen, hoor! Heb wel weer last van voorweeën, maar ach dat overleven we wel weer. Ben onderwijl Popstars aan het kijken.
Jeetje Tantan, wat een heftige zwangerschap heb jij.... Zal jij blij zijn als jullie straks je kleintje eindelijk in de handen hebt! Hoop dat het stilte voor de storm is, 't is wel tijd voor een hoop septemberbeebs! Het liefste zou ik ook gewoon thuis zijn/blijven, maar helaas moet ik medium risk in het ziekenhuis bevallen, omdat ik de vorige keer onverklaarbaar bloedverlies had (1,5 liter). Toch is er een kans dat ik wel thuis beval, omdat ik de vorige keer heel snel ontsloot. Nu nog een tikkie sneller en ze laten me niet meer met de auto op pad gaan! Ben benieuwd! Dames, bevallen met zijn allen!!!
Ik zit lekker voor de tv met de laptop op schoot... OOH Siesje dan heb je idd aardig wat bloed verloren! Spannend hoe het nu zou gaan.
@ Tantan wat een heftige zwangerschap heb jij zeg! Gelukkig gaat het met de kleine goed.. Hopelijk lekker snel kroelen! @ Ariel je bent je toch niet aan het leeg maken voor de bevalling hé? WAAR BLIJVEN DE BEEBJES???????????????????????? @ Andi balen zeg, die voorweeën, echt om gek van te worden. En ze doen ook nog is weinig werk bij jou, bij mij ook trouwens! Ik ga straks al lekker naar bed met m'n vent. Zit er helemaal doorheen! Hij gaat mn rug nog een beetje masseren en morgenochtend ga ik eerst is lekker in bad.
@ Ariel & Andi, ik wil ook wel heel graag.. Maar het zal voorlopig nog wel niet gebeuren, beebje wil niet! Beebje heeft er schijt aan dat mamma moe is. Mijn tijd komt wel.. Maximaal 3 weken & 4 dagen!
ik zit hier echt heel 'mankementisch' op de bank. Ene been languit, andere opgetrokken en daar ligt de poes tussen(op mijn voet), laptop staat naast me en een bakje met straciatellayoghurt balanceert op mijn buik.
Lekkerrrr, straciatellayoghurt!! Ik wil ook een beessie om mee te kroelen. Ben benieuwd Ariel, jij bent morgen alweer 39 weken. Ga nu lekker naar boven.. Tot morgen, liefs