September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hahaha.. Ja, het is soms net een golfslagbad :D
    Ben zo benieuwd wie dat druktemakertje is!

Het is echt heel stil zeg..

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hoop dat dit stilte voor de storm is ;) En hoop dat wij aan de storm mee mogen doen :D

3. Ja laten we het hopen, want word echt wel tijd voor weer een beebje!
    Ik wil morgen dus ook echt wel baby nieuws dames :D ..

Ja, zou mooi zijn Ariel, maarja, ik zie het wel. Na van de week durf ik niks meer te verwachten!

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik zie het ook wel hoor. Durf niks meer te hopen. Loop nu ook weer leeg en ga dr maar gewoon van uit dat het een buikgriep is ipv leegmaken voor de bevalling ofzo.

5. Ja idd! Je durft op een gegeven moment nergens meer wat van te denken toch?

Ik heb al 3x in 2 weken mezelf helemaal leeggemaakt en voorweeën er bij, gisternacht weer. Nouwehh ik denk er maar niks meer van!
    En begint het toevallig wel als ik er niks van denk, dan is het mooi meegenomen. Want anders maak ik mezelf helemaal gek!

Bij jou duurt het ook niet lang meer toch, vd week 2e strippoging en wanneer word je anders ingeleid? (of heb ik dat al gevraagd..)

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Had je al gevraagd indd, maar dat is nog niet zeker. Eerst willen ze die strippoging afwachten en daarna zien we wel verder.

7. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Maar ik snap wel dat jij er met je fikse voorweeen helemaal gek van word!

8. Ja joh, dus zolang ik niet met natte voeten loop of met een hoofd tussen mn benen, bel ik niet meer.. ;)

Ohja, dat was het! (zwangerschapsdementie? hoe kom je daar nou bij) Wel spannend hoor.. Hoop dat de 2e poging lukt meid, echt!

9. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Zo, rustig gebleven hier!

Lekker tv gekeken hierzo. Nog raar opgekeken, want ik zag in het Beste idee van Nederland een oude bekende van me voorbij komen.. Heel apart.. :D

Hier weer last van voorweeën.. Word d'r niet goed van!

10. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Jeetje het schiet ook niet op ook he! Enne, als je tijdens je weeen het idee hebt dat je moet poepen en dr gebeurt niks op de wc. Dan heb je persweeen Eerised! Dan zou ik wel ff bellen :D

11. Hahaha ja zal ik dat dan maar wel doen ;) ..

Oh Andi, balen zeg, weer die voorweeën. :( Knuffel meid, want bij jou blijft het ook maar rommelen en voor de rest gebeurt er niks!
    Wel vaag hé, als je ineens een oude bekende op de tv ziet hé.

12. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Hahahaha, is idd wel handig om dan te bellen, hoor!

Pfff.. Vind het idd erg vervelend die voorweeën.. Blergh..
    En idd héél raar om een oude bekende te zien.. Heb ff keihard zitten roepen wie dat was, zo verbaasd als dat ik was :D.. Geloof dat hubbie bekant een hartverzakking kreeg.. :D

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Whahaha :D Hier zie k ook altijd bekenden bij Popstars en X-Factor en dat soort dingen.

14. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Nou, dit is voor mij pas echt de eerste keer dat me dit overkomt, dus ik keek nogal raar op m'n neus.. :D

15. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Zo, ik vind het laat zat, moet m'n lijf maar eens rust gunnen, dus ik kruip m'n bedje in!
    Tot morgen dames!

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Trusten!

17. Ja, ik volg het zelf niet! Maar heb wel is bekenden gezien bij zo'n talentenprogramma, en dat is stom om te zien.

Het is echt verdacht stil hier.
    Wat zitten jullie ondertussen te doen?

18. Slaap lekker Andi. Tot morgen!

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Vrij weinig. Beetje internetshoppen :) Rosalie heeft een nieuwe winterjas nodig haha.

20. Oh, dat is wel leuk!
    Ik zit beetje te hyven, maar is eigenlijk ook een beetje saai.
    En heb net leuke babykleertjes zitten kijken, en heb allemaal leuke dingen gezien, het is maar goed dat ik niet weet wat het is, anders hing de kast echt al helemaal vol en was mn rekening leeg..

Deel Deze Pagina