Ja, gelukkig wel.. Mocht wel eens tijd worden dat hij 'm ging doen.. Haha, ik werd er gewoon nerveus van dat dat ding er nog niet staat..
ja dat geloof ik! hier staat tie echt al weken klaar hahaha het is rustig hier... ik ga nog ff strijken...
Succes ermee! Heb ik vrijdag al gedaan, strijken.. Weet niet zo goed wat ik nu moet gaan doen.. Gabriël is in de zandbak aan het spelen en hubbie aan het verven... En ik nou? Heb ook niet zoveel fut eigenlijk.. Best wel weer last van m'n buik en rug. En het is idd rustig hier!
@sunshine: wat verwarrend en balen zeg... ik hoop dat je snel wel lekker duidelijk vruchtwater verliest en weet waar je aan toe bent! ik heb hier echt het gevoel dat het nog even een tijdje duurt. er gebeurt in me buik nog helemaal niets spannends. en ja ik weet dat (zoals bij andi) het ineens kan beginnen, maar mijn gevoel zegt echt dat het mannetje het teveel naar zijn zin heeft
Rox strijk ze! Andi kan me voostellen dat je onrustig werd van die onklare box . Gelukkig is je mannetje volop bezig nu . Mare, ja onze kindje worden vast oktoberkindjes..... Hier ook weinig spannende dingen in de buik .
Mwoa, hier speelt niks, hoor! Heb net ff uit verveling een filmpje zitten kijken. Box begint mooi te worden hier! Joppie.. Hoe zou het met Torties zijn??
ja ben ook benieuwd hoe t met torties is!! nou ben klaar met de strijk..maar morgen weer een nieuwe lading... ben bijna klaar met wassen... gelijk lekker mn kast opgeruimd met mn shirtjes... heb heel veel kleren! gelijk weer alles op kleur gelegd en opnieuw opgevouwen... heerlijk gevoel!
Haha, last van lichte nesteldrang Rox?? En hoeveel strijk jij dan? Ik doe hier gemiddeld 2-3 wassen per week en dan heb ik een mand vol met strijk(want ik strijk écht niet alles meer!) Ben heel benieuwd hoe het met Torties is.. Normaal gesproken laat ze altijd heel snel wel wat van zich weten..
misschien heeft torties een off-day, ik hoop het niet, hoop dat ze gewoon al lekker aan het bevallen is. Ik strijk hier helemaal niets. en daar ben ik heel blij mee, heb er zo'n hekel aan. en ik heb een anti-kreukel programma en dan gelijk alles ophangen geen probleem!
nou mijn man heeft iedere dag een nieuwe bloes aan voor zn werk... en ik was alleen in het weekend eigenlijk en soms in de avond... maar ik heb wel 5 a 6 wassen in de week denk ik hor... en ik strijk ook niet alles... maar wil het nu gewoon iedere x lekker weggewerkt hebben voordat de kraam komt want dat vind ik niks dat er dan een hoop ligt... normaal gesproken doe ik het maar 1x in de 2 weken....
en eigenlijk heb ik altijd nesteldrang... als ik tegen bv mijn ma zeg ooo ik moet echt opruimen dan zit ze me altijd raar aan te kijken en dan zeg ze jaaaa het is echt een zooitje bij jou..ga maar gauw wat doen en dan schud ze maar met dr hoofd dat ik niet goed bij mn hoofd ben... ghi ghi...opgeruimd huis is een opgeruimde geest zeggen ze toch....
hihi, nou ik ben meer het beroemde genie in het chaos enzo als het maar schoon is, heb namelijk een ietsie bietsie last van smetvrees.
Ik hoop ook voor Torties dat ze nu eindelijk begonnen is... Poeh, Rox.. 5 a 6 wassen in de week?? Ik heb al een kind en zelfs ik doe niet zoveel! (Okay, onze trommel kan dan wel weer 6 kg aan was aan.. Dus in één keer de donkere was, in één keer de lichte was etc) Opruimen iedere dag begin ik hier niet meer aan.. Gabriël trekt toch alles binnen no time overhoop.. Ik strijk euhmm.. 1x hooguit in de 2 weken? Soms nog minder? 't Is maar net wanneer ik het nodig vind..
nou ik moet ook heel eerlijk zeggen dat mijn man ADHD heeft en dat samen met rotzooi kan echt niet...dan is tie helemaal uit zijn doen....
ja met een kleintje zal het dalijk wel anders worden idd... tja ik heb ook iedere dag andere kleren aan... nu dna niet zo maar met die vieze haren van die mensen trek ik niet 2x hetzelfde aan en zodra ik thuis kom kleed ik me eigen om... meestal dan wel lekker in mijn joging pak... maar dat loopt best op...
Zoooo, box is hier geschilderd en staat nu te drogen buiten, dus die kan vanavond dan eindelijk in de huiskamer komen te staan!