September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Oh, ik draag m'n kleren 2 dagen, hoor.. (ook al heeft Gabriël er wat opgesmeerd de dag ervoor(zolang het maar niet te erg is) en dan onder het excuus: Tja, kinderen hè?)
    Ik ben geen wasserette.. ;)
    Zodra je eenmaal kids hebt, heb ik het idee dat je daar ook gewoon makkelijker in wordt..

2. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    o lekker meid!!!!

3. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ja ik denk dat ik daar heel snel geen last meer van zal hebben, ik kan moeilijk altijd me man vragen om 't snotneusje schoon te vegen :p

nou rox, schijnt dan wel een goede combi als jij het graag zo op orde houdt en je man er baat bij heeft!

4. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    nou dat denk ik ook wel maar ik denk dat ik het prettiger vind om iets van mn kind op mijn shirt te hebben dan haren van een klant!! en die jeuken zooooooo erg!!!! af en toe vraag ik mezelf ook af waarom ben ik in hemelsnaam kapster geworden met die vieze haren!!!! hahaha maarja vind t vak nog steeds erg leuk...

5. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    @mare nee dat zal wat zijn kind heel de dag met een snotneus totdat je man juit zn werk komt en dan pas af laten vegen hahaha

6. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    haha, ik vind het zelfs vies als je bij de kapper komt en er hangen nog wat haren van een andere klant aan de schort :) ik zou het echt niet kunnen. maar wel leuk dat je een baan hebt gevonden waar je het naar je zin hebt!

7. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Whahahaha, ja, da's wel weer zo Rox.. Zolang het maar van je eigen is, is het goed.. Ik weet nog wel dat ik in m'n kraamweek een keer 's nachts helemaal ondergescheten ben door Gabriël en ik vond het niet eens erg.. Ik lag juist helemaal in een scheur.. Rare hormonen :D

Zal zo es effe foto maken van de box hoe die geworden is.. (en hoe die eruit zag heb ik ook)

8. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    o ja dat vind ik ook vies!! ik heb iedere dag ook schone kapkleden hor!!!

een foto voor en na... altijd leuk!!!

9. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    oooo de buurman is al vanaf vanochtend half 9 aan t schuren en timmeren en aan t nieten of iets dergelijks!!! ben instaat om m voor zn kop te timmeren!!!! word er nu wel een beetje gallies van!

10. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    jaa laat de box eens zien andi!

ik begin trouwens een beetje in de stres te raken. wij hebben de geboortekaartjes nog niet besteld (gaan we zo nog doen) en we hebben nog geen wieg. wel een ledikant dus het kind hoeft niet op de grond te slapen, maar ik wil zo graag een wieg op de slaapkamer.

11. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    even mijn computer afsluiten ben zo terug hij doet ineens heel erg vreemd

12. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Jeetje, wat een irritante buurman Rox! Hier is't op zondag altijd doodstil.. Leuk zo'n grotendeels gereformeerd dorp.. :D

Mare, anders kijk je voor een wieg op Marktplaats ofzo? Vind ik zelf ook leuker dan een ledikantje, hoor..

Nou, dit issum.. D'r komt dan onderin nog wel een houtkleurige lade(zie de foto 'voor') en de plank waar het kleed op komt te liggen zit er nog niet in, maar die ligt te drogen. ;)

13. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    o netjes geworden hor andi!!!!

mare wij hebben ook een wiegje...vind toch wel een prettig idee dat ze eerst bij ons kan slapen.... maar marktplaats is idd een goede optie!!!

nou ik dacht dat het hier op papecity ook wel rustiger zou zijn maar het is net zo erg als op dordt!! nou zijn wij ook wel van het klussen op zondag.. maar word er nu gewoon kriegelig van....

14. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    op mp al gekeken maar niets naar mijn smaak gevonden...

het resultaat ziet er goed uit. het is netjes geverfd zo te zien

15. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    wat wil je dan ongeveer voor wiegje?

16. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    hehe, als ik dat zou weten...

17. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Ja, ik vind het ook héél netjes geworden! Vond dat oude groen écht niet kunnen..

Misschien kun je wat in je buurt vinden op MP, Mare? Scheelt toch altijd wel heel wat euro's als je het daarvandaan haalt..
    Wilde daarom ook zelf een wieg voor de kleine bij ons, is toch kleiner en knusser en ze liggen er een stuk minder verloren in..
    Heb je liever iets met houtkleur/brocant/euhh... ?

18. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    hahha ja dan word t lastiig...

19. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Schommelwieg? Rechthoekige vorm wieg of liever ovaal?(Zoals wij hebben) Met hemeltje? Kleur? Wit? Licht hout? Donker hout? Zwart?

20. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    hmm ik denk het liefst eigenlijk wit of lichte houtskleur... maar ik vind het op het moment zo lastig om dingen te beslissen enzo, laat eigenlijk alles aan mijn man over. moeten we straks nog eens samen kijken

Deel Deze Pagina