Hai meiden! lief dat jullie aan me hebben gedacht vandaag! en nee.. ik ben niet aan het bevallen had vanmorgen heel vroeg een bericht geplaatst dat ik een rampennacht had gehad... vanaf 02.00 wakker gelegen en 06.00 ging me ventje naar zijn werk, toen heb ik een gigahuilbui gehad! dus ik ben even achter de laptop gekropen en om kwart voor 9 weer me bedje in gedoken.. tot half 12 geslapen, toen belde me moeder, toen weer even geslapen 12.30 belde me mannetje hoe het met me ging en toen vond ik het wel tijd om een boterhammetje te eten nu gaat het wel weer lijkt wel alsof ik onwijs ben uit geweest vannacht haha zo voelde dat dus ook alweer Box is mooi geworden zeg!! en wij hebben ons wiegje ook op mpl gekocht, 45 euro eerst moest ik een beetje aan het wiegje wennen omdat ik eigenlijk een ander idee in me hoofd had maar nu vind ik em helemaal super (zie album) en ik was gewoon duidelijk NIET van plan om em voor die belachelijke prijzen te kopen waar ze in de winkel voor staan..
hihi, één ding weet ik zeker, zonder hemeltje daar houden we allebei niet van. qua ruimte denk ik een ovale wieg die zijn volgens mij altijd wat kleiner toch, maar een schommelwieg lijkt me weer heel handig
Ohhh, Torties, jammer dat je niet aan het bevallen bent! Haha, onze wieg van MP was 80 euro, maar die van ons is ook origineel en niet in de winkel te krijgen, namelijk handgemaakt.. Lastig hoor Mare! Weet je wat ik trouwens wel een verschrikkelijke wieg vind?? Die Celinewieg.. Vind d'r niks aan!
@tortie ooo daar ben je .... jammer dat je n iet aan t bevallen bent!!!! vervelend dat je zo'n klote nacht heb gehad!
Mare, zoiets zou je dus niks vinden? Of wel? Marktplaats.nl > antieke wieg - Kinderen en Baby's - Babywiegjes en Ledikanten (grappig, hij lijkt wel op de onze, maar wij hebben andere bekleding én een hemeltje)
oh torties, zoals ik al vreesde een off-day... maar kop op heel lang kan het nu echt niet meer duren. ja ik weet het schrale troost @andi: nee dat vind ik nou ook echt vreselijke dingen. die zou ik echt niet neerzetten hier... ik ga nu nog eens even liggen, ben zo moe. tot laters
Haha, jij hebt liever simpel dus Mare? Ik vind die Celinewieg ook zo ontzettend lomp.. Weet niet, vind d'r niks liefs aan.. Slaap ze!
achossie... hij is zeker wel benieuwd andi???!! ik moet ook echt nog even een buik foto maken de laatste die ik heb is van 34 weken geloof ik...
Ohhhh, dat kan niet, hoor Rox! Ik maak hier echt trouw iedere week een foto.. Vooral nu, het zou de laatste wel eens kunnen zijn.. Ja, ik denk ook wel dat Gabriël benieuwd is wat er zich nou in mijn buik afspeelt.. Ik ben zo benieuwd hoe hij z'n broertje gaat vinden!
ja dat geloof ik!! ben ook benieuwd hoe tie erop reageerd... dat heb ik al met mn neefje en die is maar 1x in de 2 weken bij me zwager en zus....
Hahaha, nou, hartstikke leuk juist toch?? Ik vind dat zo leuk om te zien, oudere kids met baby's. Haha. Vriendin van mij is in mei bevallen van een zoontje en ze had al een dochtertje van december 2007 en da's ook echt heel grappig om te zien hoe zij reageert op haar broertje. Gabriël is dan wel weer wat ouder, dus die zal er wel anders op reageren, denk dat hij het ook meer snapt dan zij.
AAGH! MANNEN! Zegt Michael dat hij eventjes gaat douchen(om kwart over 4) om die verf van zich af te krijgen.. Duurt het me toch lang! Dus ik ga ff kijken, ligt meneer op bed te maffen.. Niet eens gedouched! Heb 'm dus maar gauw onder die douche gejaagd...
Mmm... nog geen berichtje van mijn buddy Mijnkleine... Hoop geen nieuws, goed nieuws! Ik vraag me af of mn baarmoeder ooit nog weer terug in zn fatsoen komt. Meneer is de boel van binnen flink aan het verbouwen! Zie mezelf al helemaal lopen na de bevalling met een gekke bult op mn buik... 'Ja die voet is er nooit meer helemaal uitgegaan' hahaha.... Wordt wel gek straks als er geen frummel meer zit... je bent al zo gewend aan het gevoel in je buik!
Heej meiden, nog steeds niemand bevallen ??? Hmmm.... volle maan heeft dus niks uitgehaald Hier gaat het verder ook wel goed, was vannacht alleen weer erg onrustig, maar verder is alles nog rustig hier.
Jesenmo, klinkt idd niet als de ideale bevalling. Gelukkig gaat het met Kyano allemaal goed. Andi, de box is mooi geworden hoor! En die foto van jou met Gabriël is echt mooi. Ik las hier nog over een wieg op de slaapkamer. Dat hebben wij niet gedaan, past ook niet op onze slaapkamer. En ik wil Kenji gewoon het snelste laten wennen aan slapen in zijn eigen bedje. Maar goed, dat moet ook ieder voor zich weten natuurlijk. Afgelopen nacht heeft Kenji zich weer netjes gedragen. Volgens mijn man werd ie om 5.00 wakker, maar ik heb hem helemaal niet gehoord! Gelukkig mijn man wel, das ook de 1e keer haha. En wederom ben ik vandaag na de voeding van 8.30 weer terug naar bed gegaan tot 11.10, toen werd ik wakker van Kenji.
Wij laten de kleine straks snachts bij ons slapen in het wiegje en overdag en alles in der eigen kamertje/ledikantje zo went ze aan allebei
Hier gaat ze de 1e maanden wel bij ons op de kamer, in der ledikantje. Hebben we met mano ook gedaan en daarna geen problemen gehad met in eigen kamer slapen.
@ Torties, zo gaan wij het ook doen, 's nachts bij ons op de kamer en overdag in het ledikant! Ik ben vanmiddag even met mn vriend in de stad geweest, nieuw droogrek gekocht, nog wat dingen bij de blokker.. Enne ik heb een blauw en een roze pakje gekocht voor de kleine! (shirtje, broekje, sokjes en een muts) Omdat ik voor de rest alleen uni kleding heb, en ik vind als eerste pakje wel leuk dat het echt voor een jongen of meisje is .. Maatje 50 heb ik maar gedaan, hopelijk past het ! En heb van mn vriend een zwart met zilver joggingspak gekregen van Le Coq Sportif met een mooi fuchsia tshirt er bij, helemaal happy. Voor als straks de kleine de buik uit is, heb ik lekker wat makkelijks.. Oh, we gingen eigenlijk naar de stad voor een cadeautje voor mn neefje en een theekistje. Dat cadeautje hebben we(en nog veel meer, haha zo gaat het altijd) alleen NERGENS een leuk theekistje. Nog steeds niemand bevallen zie ik ... Mn moeder belt net, mn zus zit nu bij haar met de kinderen! Het ging al een tijdje niet lekker met mn zus en dr vriend samen, echt zo jammer. kindje van 3.5 maand, in januari getrouwd, en nu dit .. Echt klote!! Oh, daar komt mn vriend met het eten, hij heeft chinees gehaald, lekker makkelijk weer haha!