September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Thanks voor de knuffels :)

Zit me hier helemaal het apelazarus te zweten joh!

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Vin is ook zo'n lekker simpel ding he :) Vraagt ie en wat als het nou niet zo goed gaat met de baby? Gaan ze je dan inleiden. Euhm nee schat als het echt niet goet gaat met de baby krijg je een keizersnede!

3. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Zullen we een list maken met irritant gezeik van anderen :p vind ik wel leuk :D en dan mag je ook nog erachter zetten wat jullie dan voor sarcastisch denken bij elke opmerking :p
    alvast een paar die ik heb gezien:

-meid zou je dat nou wel doen? (dat je dan ook aan het doen bent)

-zou je dat nou wel eten?

-ben je al bang/zenuwachtig voor de bevalling?
    (NEE, ik wist van te voren dat dat eens moet gebeuren en ik WIL graag bevallen zo langzamerhand!!)
    (Alsof het m'n eerste bevalling is.. Nee joh, natuurlijk niet!! We zijn supernieuwsgierig!)

-hoelang moet je nog?
    (tot 17.00 vandaag, dan zit me werkdag erop, en jij?)

- Is het nog een beetje uit te houden?
    (heb ik een keus??)

- "Heb je de paniekaanval al gehad?"
    Ik : "Welke paniekaanval?"
    "Die waarin je je realiseert dat het kind er nog uit moet. Maar die krijg je dan vast nog wel."

- mijn man: "Het kindje weegt al 3 kilo bij 34,5 weken"
    mijn schoonmoeder: "Oh, dan moet ze maar wat minder gaan eten."

- 'Geniet er nu nog maar ff van. Straks verlang je terug naar de tijd dat je nog maar één kind had.'
    (Ja, nou, dus?? Ik zou dus nu niet naar dit hummeltje mogen verlangen?? Alsof het zo ontzettend erg is om twee kinderen te hebben.. Ja, 't wordt wel drukker, maar wat maakt het uit? )
    dat komt op mij over alsof je dan tot de conclusie moet gaan komen dat je je tweede kindje liever niet had gehad ofzo :( mijn god, wat een rotopmerking idd.. (Torties)

- je krijgt een meisje hè, je ziet er zo moe uit of je buik ziet er zo uit en bla bla
    (nee het is toch echt een jongen!!!)

-als ik zeg dat mijn hele zwangerschap lichamelijk echt niet leuk was
    (kijken ze me echt aan zo van ja en heb je toch zelf voor gekozen... ja maar dat maakt het toch niet leuker)

Aanvullen maar :D (of jullie moeten geen zin hebben ;)

4. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Ik hoop dat het goed gaat met de baby Ariel en een dikke knuf!!!!!!!!!!!!!!!!

5. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Haha, lekker simpel Ariel.. :) Ik duim voor je, hoor!!

ohh.. Ik ben van het groepje nu aan de beurt.. Eerste was 10 aug uitgerekend(14 aug bevallen), volgende 16 aug uitgerekend(28 aug bevallen), daarna 31 aug uitgerekend(3 sept bevallen) en nu ben ik aan de beurt. Daarna nog ééntje na mij die op 19 sept is uitgerekend! Pff, die andere drie zijn allemaal overtijd gegaan!

poehhh, wat een lijst Torties, maar wel waar.. :D

6. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Ahh Ariel kan me voorstellen dat je je zorgen maakt.. Dikke knuffel voor jou. Hoe laat moet je in het zh zijn?

Twinkle, hier gaat alles prima. Denk dat de kleine hier in oktober komt ;).

7. Femya

Femya Niet meer actief

Dat is wel een goede instelling en fijn dat alles goed gaat, ik hoop echt dat ons mannetje in september geboren wordt, het mag de laatste dag van september zijn, als het maar september is. Ik weet dat er een behoorlijke kans is dat het oktober wordt, maar toch.
    Ik heb zelf steeds 18 september in mijn hoofd, maar ga er niet vanuit dat hij zo snel al komt.

8. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    poeh hebben jullie weer gekletst.

@hellen: oeh slijmprop kwijt? hopelijk begint het voor jou snel!

@ariel: ik hoop voor je dat het gewoon normaal is, in de zin van kindje zit gewoon wat krapper en beweegt minder. ze zeggen iig dat het vaker zo is.

mijn banken zijn hier en ze zijn super!!! ze zitten lekker en zien er leuk uit. alleen stinken ze nog wel :p mannetje is alles aan het uitpakken en neerzetten :D in ruil daarvoor moet ik zijn windowsmail account aanpassen

9. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    @ twinkle
    jep.. ik verveel me kapot! me beebje moet gewoon komen :)

@ Ariel
    geen zorgen meis! komt heus goed hoor! je zal zien dat alles goed is met de kleine :) en anders dan moet ie deruit en heb je em vanmiddag/vanavond! maar we gaan ervoor dat halen niet nodig is natuurlijk!!

@ Andi
    ik wordt er weer en beetje vrolijk van om het te zeiken over gezeik :p haha, ga ik me op de een of andere manier een beetje beter van voelen :(

10. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    'Zo snel' zegt ze dan.. Mens, dan ben ik 2 dagen overtijd als ik dan niet bevallen ben.. Whaha :D

Hahahaha, tja, nieuw meurt altijd wel he Mare?? Al erover uit wat jullie wbt wiegje??

Hahahaha, Torties, geloof dat hoogzwangere wijven zoals wij hier gewoon goed zijn in gezeik.. :D

11. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hoop ook niet dat ie gehaald hoeft te worden hoor! Maar ja als dan alles goed is met je beeb zijn dr natuurlijk ook ergere dingen...

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Lukt t met eBay Rox?

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Vin is er! Ik ga!

14. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Succes Ariel!!

15. Femya

Femya Niet meer actief

Succes Ariel!

16. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Succes Ariel!

17. Femya

Femya Niet meer actief

Oh Mare leuk dat jullie zoveel nieuwe spulletjes krijgen, hopelijk is het snel helemaal aan de kant in huis.

Haha Andi, ik hoop voor jou dat hij wel wat sneller komt!

Torties dat is vervelend dat je je verveelt, maar ik kan het me ook wel voorstellen hoor als je zit te wachten. Je gaat niet tot het laatst wachten met alles klaarzetten voor de komst van de kleine.
    Ik hoop dat je snel mag gaan bevallen meid!

18. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Dat hoop ik ook Twinkle ;)

19. Femya

Femya Niet meer actief

Hier wat buikfoto's van afgelopen zaterdag:

20. Femya