@andi: ik denk er elke dag anders over maar ik denk dat we nu uiteindelijk toch zullen gaan voor een hangwieg. het is duur maar dat vind ik nog steeds het leukste... aaah email account wil niet, moet verder zoeken naar info. @twinkle: leuke foto zo in het zonnetje!
nou het is gelukt... hij is besteld!!!! ben zoooo blij!!!!! de verzendkosten waren net zo duur als dat ding ahahaha
Ohhh, zo'n hangwiegje is idd errug leuk hoor Mare! 't is dat wij 't geld er niet voor hadden, maar zoiets had ik ook wel leuk gevonden! Hihi, heb ik ook wel hoor Twinkle, dat ik in de spiegel kijk en denk: Tjeeeees, hangt dat aan mijn lijf????
@twinkle mooi buikie meid!!! oo ben zo blij!! kreeg alleen ff het idee dat tie 2de hands ws maar toen las ik verder en hij nieuw was.... erg eigenlijk 50 dollar voor dat ding en 50 dollar voor verzendkosten hahaha
lekker zo hyper!! geen ijskoffie voor jou meer andi!!! ik ga nu echt wat doen.... heb nog steeds niks gedaan!
Whaha, geloof 't ook Booky, vorige keer dat ik 't dronk was 4 weken geleden ofzo, maar toen werd ik er niet zo hyper van.. naja, heb nu ook weer last van fikse voorweeën, dus is misschien maar goed ook..
Hahaha, Rox, foei hoor! Mwoa, enige wat hier is gebeurd zijn boodschapjes en was opgehangen Eigenlijk moet ik nog dweilen, maar denk dat m'n lijf dat nu niet leuk vindt...
Ik moet hier eigenlijk het slagveld van Gabriël wel ff opruimen, want da's geen gezicht, vind ik dan, Hmmm.... Zal ik toch maar ff doen en dan jas ik de dweil er toch maar ff doorheen. Tosso!