September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wij hebben 1 liedje op het mobieltje.. en je moet hem zelf draaien maar vind hem gewoon heel leuk!
    Vind het geen irritant liedje iig..

Ja, dat is een nieuw liedje haha, de kom maar baby song!

2. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    blijven zingen!!!!

3. Zou leuk zijn als het helpt.
    Word wel tijd, ik had een navelpiercing en dat stukje huid waar de piercing doorheen gaat, is al helemaal gescheurd van binnen, als het nog veel langer duurt dan scheurt heel mn navel haha!

4. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    ik heb m er uit gehaald toen ik 5 maanden zwanger ws... toen was het bij mij al niet meer te doen...

5. Ik heb m ook al sinds 5 maanden niet meer in, maar dat stukje huid staat echt zó strak. Niet normaal!
    Heb voor de rest ook geen strepen, maar mn navel begeeft het bijna...

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Zo ik lig nu bijna een uur aan de ctg en gyn is nog niet geweest! Eerste half uur was de baby niet wakker genoeg voor een goeie meting. Ik hoop nu wel...

7. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    ooo nee daar heb ik geen last van gelukkig!!bij mij zijn er eergister voor t eerst streepjes gekomen...jammer had t zolang weten goed te houden..

8. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    zozo een uur??!! maar ze zien niks geks??

9. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ ariel

inmiddels al wat wijzer meid?

knuf!

10. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    @eerised.. deel 5 van het boekje van woezel en pip is nu ook uit!

11. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Andi..je bent de volgende van de gym, dus hup..gaan met die banaan!

Mare: fijn dat je banken er zijn!

Twinkle: mooie foto zeg! (leuke buikband ook!)

Rox: gefeliciteerd met de aankoop. Ben benieuwd hoe lang de leverttijd is.. Probeer je een beetje kalm te doen ( zei de ketel tegen de pot)

Kimberly: welkom!

Ben benieuwd hoe het met Ariël is..

Hier is het nieuws van de prop doorgedrongen bij familie en een enkele vriendin en die maken me knap nerveus. Ik heb zoiets van : ik heb nog wel ff de tijd. Maar iedereen (écht iedereen) denkt dat het nog deze week wordt geboren. Schoonzus (die even boodschappen voor me deed omdat ik last had van mijn buik, zei al: ik ga liever niet naar Coldplay woensdag..ik had in mijn onschuld nog zoiets van.."huh..waarom dan??") Krijg er helemaal de kriebels van.

Moet mijn lakentjes nog afmaken (gordijnen hoeven alleen nog even het naadje..de rest is nu gelukt) en nu ik ineens nesteldrang heb, zie ik nog duizend en één dingen die ik wil doen.
    Oww s*** moet ook nog enveloppen schrijven.

Verloor net wat vocht, een warm gutsje, maar volgens mij was dat afscheiding ofzo. Want ik drup al maanden urine en dat voelt normaal niet zo en ik weiger te geloven dat ik elk moment kan gaan werpen !

12. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    nou ja hellen wie weet!!! maar kan idd ook dunne afscheiding zijn he... eerised mijn kleine en ik hebben daar ook last van gehad...

lekker he die nesteldrang!!! hier bijna klaar... alles is echt schoon..wil alleen mijn auto nog doen voor de bevalling.... morgen maar....

13. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    ben trouwens ook errug benieuwd wat de levertijd is..kan dat nergens terug vinden....

14. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    waar is ladymoi eigenlijk??die heb ik volgends mij vandaage ne gister niet meer gezien???....

15. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Inderdaad....ik zeg Meldplicht!!!

16. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.269
    4.508
    113
    Hellen spannend hoor, prop en warme gutsjes verliezen :D.

Hier even stevig balen, heb schijnbaar iets verkeerd gedaan met het sterriliseren in de magnetron dus de hele sterrilisator is naar de kl*ten (lees gat in de bodem gesmolten), vreemd want ik heb het precies zo gedaan als gisteren.:x

Nou dat word dan weer ouderwets uitkoken de hele hap.

Groetje sAnita

17. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Heh da's balen Pluk!

18. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    jeetje wat een ellende!!!! gaat verders alles goed met kinley??

@jusi hoe was trouwens de eerste x weer??? of heb ik daar overheen gelezen?

19. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Ik ben even stevig aan het balen van mijn moeder. mijn man is vanavond weg en ik had haar gevraagd of ze langs kon komen, moeder dochter avondje, gewoon wat behoefte aan 'company' waarbij ik gewoon in mijn pyjama rond kon lopen... ze zei eerst ja, maar daarna werd het toch 'te moeilijk' want haar vriend moest haar komen halen daarna (ze rijdt zelf niet) en die moest blijkbaar om 10 uur al in bed liggen of zoiets... godsamme, vraag ik ook eens een keertje iets, is het weer te veel gevraagd :( ik ben al zo vaak daar heen gereden en vanalles voor haar gedaan en geregeld, tot ver in mijn zwangerschap, omdat zij iets graag wou, en nu ik eens iets terug vraag is het allemaal te ingewikkeld en te moeilijk en vraagt ze of ik niet daar heen kan komen (nee, natuurlijk niet, anders had ik dat toch al in de eerste plaats gezegd!) :( ik vind het maar stom!!!

20. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    @mamatob...mmm wat vreemd.. woont ze ver bij je vandaan?? en kan je man ze adn niet thuis brengen als tie thuis komt???... jammer dat t zo moet gaan...word er gelijk een stempel opgedrukt...

Deel Deze Pagina