September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Goh mamatob, kan me voorstellen dat je er even van baalt. Mijn mams zou naar me toekomen al moest ze er alles voor afzeggen en half de wereld voor rond.

KNUF!

2. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    ik kan het me ook niet voorstellen...
    @ hellen mijn mams ook... maar me moeder en ik zijn 2 handen op 1 buik... de rest word daar wellis gek van..mijn zusje is ook altijd erg jaloers... mja werk ook met dr samen dus we moeten wel goed kunnen opschieten met elkaar...

3. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Haha, Hellen, ik weet wel zeker dat stel dat ik hier mijn slijmprop zou verliezen dat de hele familie mij ook al zenuwachtig zou gaan zitten maken, hoor.. :D

Ohh, mamatoB, wat balen zeg! Kan me heel goed voorstellen dat je hier ontzettend van baalt! *dikke knuffel*

blergh, ben om half 4 gestopt met m'n spelletje omdat m'n ogen dichtvielen en in slaap gesukkeld op de bank(onmogelijke positie), ben d'r nou een beetje loom en misselijk van geworden.. jag..

4. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    dan moet je gewoon weer ff bijkomen he! daarom slaap ik nooit overdag... ben ik gelijk gaar voor de rest van de dag.. en sago!

5. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Nou, normaal gaat slapen mij prima af 's middags! Dus best stom dat dat dit keer niet zo is..

SJEEEE, ik woon tegenover de parkeerplaats van het winkelcentrum, maar hier zie je me toch een hoop hoogzwangere buiken voorbij komen!!

6. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    ach, ze doet gewoon moeilijk. Ze is heel lief maar soms kan ze onnodig opeens helemaal in de stress schieten en moeilijk gaan doen waar het niet nodig is. Ze past zich sowieso heel erg aan aan dr vriend en is afhankelijk van hem om ergens te komen. mijn man kon haar niet terug brengen want die is pas tegen middernacht weer thuis vanavond,daarom had ik ook gevraagd of ze hier heen kon komen. Normaal gezien zou ik gewoon naar haar toe rijden (nog geen half uurtje rijden) maar aangezien zij al twee weken aan mn hoofd zeurt dat ik geen auto meer moet rijden nu ik zo hoogzwanger ben, dacht ik, laat ik het eens terug vragen... :(

7. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    ja we zijn echt in de meerderheid heb ik af en toe het idee hahaha

8. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    jammer meid... en een verkorte avond dan??

9. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Hè vind het echt jammer voor je mamatoB!!

Hahaha, dat idee heb ik ook Rox..

Gatverdegatver, ben me toch misselijk! M'n hele buik is ook van slag.. heb d'r echt last van..

10. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    lekker even wat met prik drinken..dan ga je het opboeren... werkt bij mij altijd goed..

11. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Hmm Andi...gaat ie nog wel?

12. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Prik? Heb ik helaas niet in huis.. :(

Pfff, nee, gaat niet echt lekker Hellen! Heb het ook heel warm(zit hier dan ook in een trui met lange mouwen en een lange broek, dus ik trek fftjes wat anders aan)

13. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ow ow...ik hoop, dat je je snel wat beter voelt, hoor!

14. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Getver, geloof dat mijn lijf niet van dit wisselende weer houdt.. dan weer warm, dan weer koud.. rare boel.. Gisteren zat ik nog met een dikke trui op m'n stoepje en nu schijnt het zonnetje als een gek.
    Voel me helemaal klam, slapjes en trillerig. Kan m'n vingers niet stilhouden.. :(

15. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    jeetje kwart over 5 alweer...dalijk weer met het avondeten beginnen... heb al 3 weken verlof nu... het lijkt hooguit een weekje...ik heb me nog niet verveeld....!

andi gaat t???

16. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Euhm...een grieperig gevoel kan toch ook een bevalling aankondigen??

17. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    heb je wel genoeg gegeten??? misschien een beetje suikeer nodig?

18. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    wij kondigen met alles een bevalling aan hahahaha

19. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ Andi beterschap meissie....

20. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Nou, hier duurt het wel ff eer ik aan het avondeten begin, manlief moet WEER overwerken.. :(

Neh, gaat niet echt Rox, voel me écht niet lekker.. :(

Hellen ik las btw dat jouw slijmprop bestond uit een sliert oid zonder bloed?? Want dat ben ik gisteren namelijk ook verloren.

Deel Deze Pagina