hey, dat wist ik niet, dat een bevalling ook kan beginnen met grieperig gevoel?? had ik geen idee van.
Genoeg gegeten?? 3 boterhammen 's morgens en 4 's middags lijkt me toch wel genoeg? Euhm.. Suiker.. ff kijken wat we nog hebben in huis.. Oeh, wacht ff, browniekoekjes.. Niet geschoten is altijd mis, dus kan het altijd ff proberen(en vies dat ik het vind joh, whaha )
Oh, net zoveel als anders gedronken, hoor, Rox.. Zit nu met een koekje in m'n mik.. Denk dat m'n lijf gewoon weer ff moet opstarten na dat sukkelende geslaap..
3 koekjes verder.. Laat ik maar eens een lolly in m'n mik stoppen. Doe ik wat langer mee.. Gaat al wat beter, gelukkig.. Stomme vraag.. maar ik heb ravioli in blik gehaald, maak je dat nog ergens mee klaar?(zoals groente ofzo) of eet je dat gewoon zo? En hoe maak je dat eigenlijk klaar? Warm je dat gewoon op in een pannetje?(heb het echt nog nooit gedaan.. )
je kan het volgends mij gewoon opwarmen in een pannetje... en is het met rode saus?? zoniet kan je misschien nog een potje rode saus erbij gooien...met een lekkere salade erbij en je bent klaar...
en op zn italiaans kan je er een beetje parmazaanse kaas overheen raspen en met een lekker stokbroodje erbij of een ciabatta....
Jep, 't is met saus, zit allemaal al in de blikkie gepropt. Dank je, ben ik weer wat wijzer! Ha, lekker pizza.. dat hadden wij vrijdag Baal d'r van dat m'n hubbie wéér over moet werken deze week.. Ik moet maar gauw gaan bevallen, dan istie 4 weken vrij
ooo wat lekker 4 weken!!! ik ga zelf pizza maken met lekker verse groentes en kruiden erop... maar ik denk dat ik ook zo'n potje raviolli ga halen heb daar ook wel trek in want wij hebben nooit genoeg aan 1 pizza samen...
Moet het even van me afschrijven. Mijn schoonmoeder zou vandaag komen en mijn man zou haar toch gaan ophalen. Is hij onderweg krijgt hij een telefoon dat ze geen ticket heeft :x:x:x. En ze zat weken te zeuren van je komt me toch ophalen, hallooooo ik ben vrijdag uitgeteld (heb zelf het vermoeden dat ik overtijd ga lopen maar ja). Moest het ff kwijt.
NOUJA!!! Jeeeeeeetje, merakli! Wat is dat nou weer voor actie van je schoonmoeder!! Haha, Rox, ravioli is zeker wel lekker.. Is heel lang geleden dat ik dat gegeten heb..
Gaat al wat beter merakli! Voel me nog wel wat suffig, maar niet meer zo naar als net! Thanks for asking!
Pff Merakli, HEERLIJK zo'n schoonmoeder . Ariel hoe is het meid? Jeetje Andi is je mannetje nog steeds aan het overwerken, pffffffff. Hier is mannetje gelukkig onderweg naar huis. Hmm jullie eten wel ERG lekkere dingen allemaal, hier spitskool, met aardappels en vlees. Had dat ding nog liggen, hihi had er steeds geen zin in.... Maarja zonde om weg te doen heh .