Hmm nog geen nieuws van Ariel. Ik zou eten moeten gaan koken,..heb alleen nog steeds geen trek. Ben ook obsessief bezig met de applicaties die ik nog op de lakentjes wil maken. Ik hoop echt, dat ik daar nog tijd voor krijg...
ben je even bij de ikea moet je weer zoveel bijlezen... @andi: gaat het al wat beter? anders gewoon weer even gaan liggen hoor. nog geen nieuws van ariel lees ik, hm ze houdt het wel spannend. wij hebben weer de ikea leeg geshopt. helemaal niet goed die winkel maarja zo langzaam komt alles hier een beetje af en wordt ook mooi dus ik ben alleen maar blij. maar dat uitstapje was veel teveel voor mij. ik kan wel janken zo slecht voel ik mij. mijn baarmoeder doet zo'n pijn (echt een beurs gevoel zeg maar) ben misselijk, heb hoofdpijn en ga zo maar door... oh ik ben de adressen gewoon aan het typen en print ze uit op adressen etiketten, heb echt geen zin om alles met de hand te schrijven. en was natuurlijk ook veel te laat met kaarten bestellen heb dus de enveloppen niet eerder opgevraagd
Snotverdulleme.. Ging ook nog ff iets van salade halen bij de Appie. Hebben ze net in het winkelcentrum de hele vloer schoongemaakt. Ik denk ff lekker te dollen door een stukkie sneller te gaan lopen en Gabriël omhoog te zwieren(normaal geen probleem), is de vloer zo glad dat ik doorheb dat dat niet gaat lukken, want ik glij door! Gauw Gabriël op de vloer gezet, die gleed ook verder niet zo hard gelukkig, maar ik kom best lelijk terecht vol op m'n knieën en handen.. Au... Knieën voelen nu helemaal beurs, ben gelukkig niet op m'n buik gevallen, maar de schrik zit er wel ff goed in!
Hahaha Andi, kijken wij uit op dezelfde parkeerplaats? Hier ook joh, de ene bolle zwangere na de ander. En dat in zo'n dorp als Puttershoek, nou je weet wel weer wat iedereen doet hier.. :d Oh Andi wat lees ik nu weer? Gaat het nu wel? Zit niet mee he bij jou vandaag.. En ga jij is even rustig aan doen, die rare actie's allemaal. @ Merakli, fijn zo'n schoonmoeder.. @ avondeten, wij eten een preiovenschotel.. mijn vent is om half 8 thuis! @ Ariel, hoe gaat het???
Pfff, Michael zit hier meteen dat die schoonmakers op z'n minst een bordje neer hadden kunnen zetten dat het glad is, gaatie een klachtenbrief schrijven. Haha Lief ook van hem. Ik zal rustig aan doen, hoor Eerised.. Ben ook benieuwd hoe het met Ariel is.. Duurt wel lang zeg..
Oh Andi dat is niet zo mooi meid stond er dan nergens een bordje dat ze gedweilt hadden en dat het glad zou kunnen zijn? Als die er niet stond zou ik er gewoon melding van maken, hoogzwanger vallen omdat hun gedweilt hebben. Hier even wat meer tijd om handen, Kylian is lekker met papa op de fiets weg en Kinley ligt heerlijk in haar domoo zak te slapen. Het eten gaat nu goed met de kleine dame, dankzij een andere speen mikt ze nu netjes de 110 cc naar binnen. Blijkt dus dat speen 1 (van o tot 3 maanden) zo'n klein gaatje heeft dat madammeke zich het kleplazerus zoog en dus na 60- 90 cc zo moe was dat ze gewoon in slaap viel. We hebben nu speen 2 (3 tot 6 maanden) en dat gaat een stuk beter. Nu nog even de "oplossing' voor haar krampen zien te vinden. Vandaag op aanraden van het cb begonnen met het flesje klaar te maken met bronwater en dan 10 cc extra om haar ontlasting zacht te houden. Dit proberen we tot vrijdag, blijkt het niet te helpen ga ik gewoon weer olie in de flesjes toevoegen (wat ik gisteren al had gedaan). Spitskool kun je erg goed roerbakken, met spekjes erdoor en eventueel ook een sausje (gewoon zo'n kant en klaar pakje voor de bloemkool of welke smaak je ook lekker vind). Het sausje laat je dan goed inkoken tijdens het roerbakken. Ikea hier valt de hele boel ook in elkaar als je ikea roept. (schoon)moeders hier zowel een moeder als schoonmoeder die alles laten vallen zodra we er om vragen . Heel fijn maar soms ook heel beklemmend want we hoeven maar een vage opmerking te maken en ze doen het al voor ons. geloven wij wonen in een erg gelovige stad/dorp en iedereen heeft zijn eigen interpertatie van de bijbel. Ik ben meer het type leven en laten leven, van mij mag iedereen geloven hoe en wat hij/zij wil zolang ze hun 'waarheid' maar niet aan mij willen opdringen. Zoals jullie zien ik had even tijd . Groetjes Anita
Stond er idd niet! Michael gaat er dus idd ook melding van maken. Fijn dat jullie nu de goeie speen hebben gevonden! En Infacol al geprobeerd voor haar krampjes? Ik hoor daar heel veel goeie verhalen over!
Pluk, heel fijn dat je kleine meid nu goed drinkt! Lijkt me een hele opluchting.. Haha hier moet je ook geen Ikea roepen hoor .. Pff belachelijk Andi, stel je voor dat jij je daar helemaal in puin valt met je buik omdat hun geen bordje neer zetten. Groot gelijk dat je mannetje even een brief schrijft Stomme Appie.
Hebben we ook al geprobeert maar dat leek hier niet echt veel zoden aan de dijk te zetten. Maar het schijnt dat sommige kindjes erg gevoelig reageren op kalk (wat dus in gewoon gekookt water zit), daarom dus nu bronwater. De laatste paar dagen hebben we van alles geprobeert dus nu (wederom op advies van het cb) tot vrijdag alleen even voeding van bronwater met 10 cc extra en heeft ze dan nog krampen dan weer een paar dagen iets anders proberen. Groetjes anita
Zo we zijn weer terug, hebben gegeten en Rosalie ligt op bed Heb 5 kwartier naar de hartslag van de baby kunnen luisteren, dus hij doet het nog wel. Maar hij was nog steeds niet echt levendig. Dus moet ik morgen nog een keer aan de CTG...
Aan de Appie lag het niet, hoor.. Appie zit in het winkelcentrum(dus grenzen meer winkels aan) en de vloer in het winkelcentrum was schoongemaakt, dus niet in de Appie zelf. (Is sowieso al een erg gladde vloer, dus al helemaal als't is schoongemaakt)
Hopelijk hebben jullie ook snel een oplossing voor de krampjes.. Hmmm ruikt hier lekker, de preiovenschotel staat in de oven! Om half 8 is mn vent thuis, en gaan we lekker eten.. Yammie.. Ik heb me net even druk gemaakt hier, de trapkast opgeruimd, de gootsteenkast, de kast op de overloop boven en heel veel was opgevouwen en was opgehangen.. Beetje gerommeld in de babykamer, vluchtkoffer gecheckt, de spullen voor de bevalling in de slaapkamer neergezet en gecheckt! Toen schoteltje gemaakt.. Hmm, als de kleine vanavond nog niet wil komen
Oh sorry Appie, neem mijn woorden terug! Stom winkelcentrum .. Gelukkig mankeer je niks Andi. Oh Ariel, dat is wel vervelend dat je nu eigenlijk nog niks weet. Miss stilte voor de storm.. Laten we het hopen!
Pff ik ben bijna klaar met de adressen, heb er geen zin meer in hoor. Nog maar een stuk of 10 te gaan denk ik. Pluk wat fijn dat het goed gaat nu met drinken van Kinley, hopelijk vind je snel een oplossing voor de darmkrampjes. En ik wil nog even zeggen dat ik het erg van je bewonder dat je toch nog borstvoeding hebt geprobeerd, knap hoor. Gelukkig gaat het nu allemaal wel de goede kant op Oh Andi meis, je hebt je dag niet echt he, ze hadden inderdaad een bordje neer moeten zetten dat het nat was. Merakli sjonge jonge zeg, wat iritant! Hoe gaat het verder met je? Mare voor jou ook rustig aan doen he?! Vervelend dat je je zo naar voelt nu. Hier ook een vriend die heel veel moet overwerken deze week, het is de laatste week van het project en hij moet in het weekend komen werken. Lekker saai wordt dat dus. Hij kan ook elke avond te horen krijgen dat hij langer moet werken en normaal is hij altijd pas om half 8 thuis, nu meestal nog later... Ik wordt ook officieel gezien als risico voor het project zei hij Als ons Hummeltje nu geboren wordt hebben ze een probleem omdat hij dan niet meer kan komen werken. Best grappig! Ik weet echt niet wat ik moet gaan eten... Even kijken wat er nog in de vriezer ligt. Mijn vriend is bij een vriend een boor ophalen, dus vanuit Den Haag naar Amsterdam en daarna naar huis (Utrecht). Ik verwacht hem niet voor een uur of 10 denk ik. Er moet nog een plankje in de babykamer worden opgehangen, hij had dus een nieuwe boor gekocht, maar helaas zijn de muren te hard, hopelijk heeft hij nu wel een goede boor.
Ben je nu een beetje gerustgesteld of niet echt? Hopelijk gaat de kleine vanavond ineens goed bewegen! *knuffel*
@ariel: hm niet echt helemaal zekerheid maar het hartje doet het iig wel en fijn dat ze het nu in de gaten houden. @andi: so, je schrok ook zeker, fijn dat je mannetje er werk van gaat maken... ik blijf nu de hele avond wel op bed liggen denk ik... wel een beetje saai maar het is niet anders.