September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    hihihi rox, je moet jongen nog even in het blauw zetten!

2. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    Rox gefeli en welkom

3. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    hihihihihihihi Rox denkt dat ze een jongen krijgt maar hoopt op een meid daarom is het roze hihihihihihihi

4. Siesje

Siesje Actief lid

24 jan 2007
    430
    0
    0
    'k Weet niet of het al gezegd is, moet nog bijlezen, maar in boter gaat het om de plantaardige vitamine A. Deze is niet schadelijk en je hoeft daarmee dus niet op te passen. Wel met de dierlijke in bijvoorbeeld paté.

5. Niet meer actief

Sam28 He bah, blaasontsteking!

Dina1983 Omdat de HA vond dat ik ze nodig had ;). Ik was al dagen aan het spugen en hield niks meer binnen

Syboena Dat is schrikken! Mijn tip voor je buikkrampen is een bad of een warme douche, of een warme kruik. BeetyBoop is de beheerder van de hyves-site en ik denk dat zij in Parijs geen kans gezien heeft daar te komen.

Miracles Kan ook aan de test liggen dat je streep minder fel is. Bij mij waren de matcare testen veel lichter dan de CB-test

Wonderen Owww wat een lief en leuk gedichtje! Hoe vonden ze het?

Lijst Ben ik de enige die een beetje kriegel van al die lijsten wordt? Ik stel voor dat ik een link onder mijn banner maak (of iemand anders, mag ook ;)), en dat diegene dan een PBtje krijgt ofzo als er iets bij moet. Want anders krijg je alleen maar pagina's met lijsten, wordt zo rommelig vind ik.

Kiki24 Alleen dierlijke vitamine A mag je niet teveel van (zoals bijvoorbeeld lever enzo). In boter zit plantaardige vitamine (net als in worteltjes), die mag je dus wel

Klusser1980 Wauw, inderdaad heb je een medaille verdiend!

BettyBoop Hoe was het in Parijs?

6. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    hier gaat wel veel geslapen en lekker op bed of op de bank gelegen de hele dag (veel buikkramp gehad)
    maar verder wel goed
    mannetje zecht net zp is zeker weer in de lucht of niet
    hoor je mij zo hoe zo dat dan
    zecht hij van ja je loopt de hele dag aan me kop te zeuren en me af ze bekken en ineens ben je stil hihihihihihihihihi

7. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Oh zou dat het zijn, staat wel grappig!

8. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    haha ik heb m veranderd

9. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    hahahahaha ;) :)

10. Happyme

Happyme Actief lid

6 mei 2008
    375
    0
    0
    Jaaa, we zijn er weer!

Rox, gefeliciteerd en welkom hier!

Vandaag best een zware dag. Mijn man is al 3 dagen ziek, bijna 40 graden koorts en zwaar hoesten. dus morgenochtend met 'm naar de huisarts. Kan ik 'm gelijk even inlichten over mijn zwangerschap.

maar goed, vandaag ineens behoorlijk last van bandenpijn en behoorlijk moe. Lichte misselijkheid maar niet dramatisch.

Zie er best tegenop om te gaan werken komende week. Kan zo slecht mijn gedachten van de zwangerschap afhalen. Pffff... dat wordt nog wat.

Oh, Tantan, Patries en Dreamer morgen veel succes met de afspraak en hopen op een mooie echo.

11. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Tantan dat vind ik een goed idee, zo wordt er ook niemand meer vergeten om evt veranderingen bij aan te brengen!

12. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    meisjes ik ga afsluiten trusten

13. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0

14. Pris

Pris Fanatiek lid

+++++ INBRAAK+++++

Ik kwam even kijken of er al een sept 2009 topic was...maar jullie hebben gewoon al 100 pagina's volgeschreven haha!

Meiden; Gefeliciteerd!

Veel liefs van Pris (een trotse sept 2007 mama)

++++UITBRAAK+++++

15. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0

16. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    nu staat hij er 2x in sorry dames was neit de bedoeling

17. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Oh Syboena dat klinkt niet goed, probeer je badkamer goed te luchten als je doucht, zodat er lekker veel zuurstof bijkomt.

Ben ook weleens onderuit gegaan van te warm douchen...

Niks bezeerd verder?

18. Niet meer actief

Lieverds, ik ben bezig met een site maken voor de lijst, willen jullie vanaf nu nieuwe aanpassingen naar me Pben? Is veel werk om de site te maken (er is toch geen reet op TV ;)). Zodra hij klaar is staat de link onder mijn banner en willen jullie dan je eigen gegevens controleren please? Want door al die lijsten zag ik het bos niet meer en weet dus niet of ik de laatste goede heb gepakt en goed ge-update heb.

TNX

19. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    heb altijd raampje open

beetje pijn gedaan heb me hoofd gestoten tegen de muur maag gelukkig niet op me buik gevallen of zo

20. Happyme

Happyme Actief lid

6 mei 2008
    375
    0
    0
    Tantan, goed idee. Ik zie dat je al een oplossing hebt. Super!

Welterusten Rox!

Deel Deze Pagina