syboena, sterkte meid! hoop dat het allemaal goed zit! ik ga ook mijn bedje opzoeken. heb lekker een half uur bij gelezen hihi Liefs
hallo dames ik ben 4 dagen overtijd testen blijven zeggen dat ik niet zwanger ben maar ben wel misselijk en erg moe heb geen gevoel dat ongesteld moet worden wachten duurd zo lang mijn bevallings datum zou dan zijn 18 september voor de rest die wel echt weten dat ze zwanger zijn GEFELICITEERD
Zo en dan eindelijk weer terug in nl... Ik weet niet meer waar ik vanochtend gebleven ben , maar ga het proberen weer terug te halen.... @kiki24 zijn erg leuk die blije dozen ja... maar niet als je er 1tje krijgt die je had aangevraagd vlak voor dat je ontdekte dat je een bbz had... Ik heb dus van de week hier die doos gehadf omdat ik eigenlijk deze maand zou bevallen... Ook al mail je ze dat er iets is misgegaan dan nog blijven ze sturen... Das dus wel vervelend... Maar de doos opzich is leuk om te krijgen wat leuke hebbe dingetjes voor deeerste maanden... @ Roken, nooit gerookt gelukkig... Dus hoef ook niet af te kicken @Sam28 he meid wat balen een blaasontsteking... ik weet hoe pijnlijk het is wens je veel sterkte... Mag je een antibiotica nu je zwanger bent? @anniek welkom hier en super gefeli.... @Stefje Lief dat je aan mij dacht het was erg druk in parijs, degene die het allemaal ahd geregelt ( de zgn maneger) gaf ons weinig rust... Maar wel erg gezellig en dood op nu.. Blijft een mooie stad dat Parijs... Maar ben blij dat ik weer lekker in het kneuterige holland ben... @syboena en zijn de cigarette al op? @klusser1980 gweledig zeg 25 km geschaatst... heerlijk zeg... Ik hoorde van de gende die op het huis paste dat hier het meer voor ons huis ook helemaal bevroren is en dat er vandaag mensen op geschaatst hebben... Weer wat gemist.. Geniet lekker van je verdiende rust meid... wat een prestatie zeg.... @Naiobi Super gefeli meid we hopen met zn alle dat het netjes blijft zitten en welkom hier... @Babijtje Ook lief dat je aan mij dacht... nee had zaterdag weinig tijd we hebben wel getelt 10 min voor onszelf gehad zaterdag erg he @Miracles thanks voor het er bij zetten vna mijn gegevenens op de lijst.... @syboena meis wat lees ik een hoop verwarring.... lieverd ik duim voor je tot vrijdag was het? Buikkrampen inmiddels wat minder? Een kruik zou wel een kunnen helpen, maar laat het alsjeblieft goed nakijken... Ik "beheer"de hyves en kon in parijs niet bij mijn hotmail dus vandaar dat ik je pas vanmiddag kon toevoegen EN ook nog duizelig... pas je goed op je zelf? @Jusi Lief dat je het hebt gevraagd... ja erg druk dus en veel gezien.... En nogmaals blij weer lekker thuis te zijn bij mijn hondjes @Happyme jij ook super gefeli en welkom hier..... Er zijn best veel vrouwen die idd een bloeding hebben, maar waarbij het toch gewoon goed komt.... @Rox welkom meis en super gefeli... Wat ben ik blij dat de site een tijd uit de lucht was, anders had ik 40 pagina's kunnen bij lezen hihihihi... @Happyme sterkte met je mannetje.. wat zijn ze zielig he als ze ziek zijn... @nieuwveen Meis ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt... @Dreamer1971, patries79, Tantan nog een paar uurtje... op naar een super echo meiden.... @Tantan No offence en misschien ben ik de enige maar ik vind het jammer als de lijst van hier weg gaat en op een aparte website komt te staan. Ik ben bang dat ik dan steeds vergeet te kijken en iedere afspraak vergeet.... Maar goed, ben de enige geloof ik dus we gaan er aan wennen Verder hier eindelijk bij gelezen hihihihi... Morgen ga ik weer lekker mee kletsen....
Ja betty ik mag gewoon antibiotica. Deze is speciaal voor als je zwanger bent. Ik heb het natuurlijk duidelijk aangegeven dat snap jij ha ha. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu niet zoveel pijn meer heb na het plassen en mijn buik doet ook geen pijn meer dus dat is wel fijn. Ik ga nu slapen! Morgen gaat de wekker om 6 uur weer! Ik heb cursus. Liefs Sam
Alle nieuwe mama's welkom en GEFELICITEERD! Tantan, de laatste test was inderdaad van matcare. Hij was opzich niet lichter, maar vraag me eigenlijk gewoon af, wanneer die streep nu echt ver positief word, want dat heb ik namelijk nog niet. Vanmorgen trouwens voor de fun een ovu testje gedaan, wou toch wel s weten of t waar was, dat ie positief uitslaat als je zwanger bent. Maar inderdaad, t streepje knalde bijna van t scherm af! Leuk, trouwens dat je met een website bezig bent, ik wil me ook wel aanmelden als modje! Nou, ik ben werken. tot na de middag!
Ik ben ook werken. Wil even iedereen die vandaag een echo heeft heel veel succes en plezier wensen! Ik vind het handiger om de lijst apart te hebben omdat je anders soms alleen maar langs de lijst aan het scrollen bent. fijne dag allemaal
@ Naiobi ook hier nog ff gefeliciteerd he meid ! Ben ook heel blij voor jou hoor Wel gezellig zo samen bij de september mama's @ iedereen, goedemorgen en iedereen die een echo heeft, veel succes. Mijn schoonmoeder had trouwens gedroomd dat ik zwanger was van een tweeling 2 meisjes vond het wel ff grappig om te melden, nu maar afwachten of de droom klopt Denk het niet denk da het er maar 1 is en dat het een jongetje wordt
Ik zit ook maar te twijfelen moet ik nu van het weekend nog een keer gaan testen of moet ik gaan wachten tot de echo vind het wel heel moeilijk..
Goedemorgen allemaal. Betty Boop, welkom terug! Naiobi, ik snap je helemaal. Ik durf eigenlijk niet meer te testen. Ik had 1 vette positieve test en ik voel me vreselijk zwanger, maar toch.... ik probeer nog wel 1 keer te testen voor volgende week dinsdag (als ik naar de gyn moet). Aankomend weekend durf ik vast wel als ik dan nog alle kwaaltjes heb en geen bloed meer heb gezien. Zo om 10 uur met mijn man naar de dokter. Zal gelijk even doorgeven dat ik zwanger ben, is dat ook weer gebeurd Heb echt totaal geen zin om te gaan werken, maar ja, ik kan moeilijk 9 maanden thuis gaan zitten
@ naiobi, ik blijf altijd voorzichtig, maar deze keer voelt het echt goed, heb er alle vertrouwen in en dat had ik ook bij de zwangerschap van mano en bij de andere 2 niet, dus het moet goed gaan komen. En jij ?
Alle nieuwe zwangeren, welkom en gefeliciteerd! Iedereen met echo's en andere afspraken vandaag, veel plezier!
goede morgen meiden iedereen met een echo veel plezier vandaag! vanochtend gelijk naar de dokter geweest om te melden dat ik zwanger ben... echt weer een raar gevoel toen ik het zei... zo onwerkelijk! ik heb gister wel 2 testen gedaan 1 in de ochtend en omdat manlief het niet geloofde zijn we stad en land afgereden voor een clearblue test en die gaf na 15 sec. al aan dat ik hartstikke zwanger ben! xx
Dat is wat ze moeten maken een clear bleu die niet alleen zegt zwanger, maar een clear bleu die zegt hartstikke zwanger, hahha, kijk daar word je dan helemaal blij van