Ja, dat lijkt me inderdaad leuk, Hartstikke zwanger en gefeliciteerd. Lijkt me een super idee voor clear blue. Ik ga zo even gynaecologie bellen. Ik wil graag zeker weten of het oud of nieuw Hcg is. Dus of een echo of bloed prikken. Deze onzekerheid wordt ik gek van.
nou idd! maar ze geven nu wel aan hoe lang je zwanger bent dus bij mij stond 2-3 weken.. ze rekenen vanaf je ovulatie... ook erg grappig! ik heb net ook de verloskundige gebeld voor een afspaak maar ze nemen niet op.. beetje jammer...
heb jij bloedverlies gehad? Ik had net opeens een felle steek onderin mijn buik.. en daarna niks meer.. @joyce ik was positief maar nu ik de vk moet bellen wordt ik zenuwachtig.. vorige keer toen ik met mvm mee wou doen was de test opeens licht en toen zei die vrouw al dat het niet goed zou gaan ... dus weet niet of ik aan mvm mee ga doen .... vind de test nogal stress opleveren.
onzekerheid is verschrikkelijk..bij ieder pijntje denk ik...het zal tochniet zeker.... maar kan je maar idd even bellen meid...
hee meiden, hier even een ongerust moedertje. heb vanmorgen getest (ja vraag niet waarom), is mn + ineens een stuk lichter dan vorige week. meteen stressen natuurlijk en bang. Heb de vk gebeld. Zij zegt dat je lichaam minder hcg kan uitscheiden in je urine omdat je lichaam meer nodig heeft gehad. Als mn test vorige week zo positief was ben ik gewoon zwanger. De angst van mn vorige mk komt bovendrijven terwijl ik net was geruster werd. pff mag wel met 8 weken een echo maken, moet ik nog even voor bellen. men, hoe lastig kan ik het mezelf maken haha
@ naiobi, ok, ik weet ook nog niet of ik mee ga doen, heb er nog niet aan mee gedaan, maar ben nu aan het twijfelen ik denk dat ik het ook gewoon ga doen deze keer, de vorige keren heb ik het niet gedaan omdat ik dus ook bang was dat het niet goed zou gaan. En ik was niet zenuwachtig toen ik ging bellen, vind het wel weer spannend hoor , ben benieuwd wanneer ik op de echo mag. Ik ga ook niet meer testen hoor :d heb er nu al 5 gedaan en ik geloof het nu ook wel dat ik zwanger ben
Morgen allemaal, al weer vroeg aan de babbel @Sam28 goed te horen dat de anti bio helpt... Ik ken de pijn en weet dus ook wat een opluchting het is als die pijn weg is @Miracles Lieverd niet elke vrouw maakt met dezelfde snelheid hcg aan, je bent technisch gezien nog maar 3 daagjes over tijd he... Er zijn vrouwen die dan nog niet eens posi testen, maar pas na een week overtijd posi testen... Niet te druk maklen hoor.... @Line77 meis goed van je dat je zekerheid gaat halen... succes... Hier merk ik dat ik een broek die ik van mp heb gehaald die veeeeeeeeeelste groot was nu gewoon aan kan,.. Ik toon al echt gek he... Hoe moet dat over 2 weekjes( zondag de 25ste jan)en daar zijn mijn ouders ook en ik wil eigenlijk niet dat mijn ouders en jongste zusje hetvoor de 20ste week weten... Maar asl ik al toon en dan 8 weken ben en zeker positiekleding moet dragen.... Hoe verberg ik dat?
@Joyce ik twee eergister en gister.. Denk dit weekend nog een keer voor geruststelling, maar dat zie ik dan wel
He Betty. waarom wacht je zo lang met vertellen, misschien kan je het vertellen met 12 w, dan hoef je je buikje niet zo lang te verbergen... Ik heb net gebeld en wordt vanmiddag terug gebeld, hopelijk mag ik komen voor een echo of bloed prikken...
@ line77 ik hoop het ook voor je Ik mag de 26e al voor een intakegesprekje en daarna wordt de afspraak voor de echo pas gemaakt, dus nog ff afwachten hier. @ Naiobi ja ik heb vrijdag mijn laatste test gebruikt voor de geruststelling
O ik zie dta mijn banner even uit de lucht is ik ben 6 wkn en 2 dagen en op het moment van de verjaardag 8 weken en 1 dag... Heel vele kracht voor het wachten line.... Ik vertel het mijnn ouders neit eerder omdat er geen contact meer is, oa doordat ze negatieve wensen hebben over mijn zwangerschap. Mijn zusje is stik jaloers en wil niet dat ik een kindje krijg. Mijn moeder doet daar aan mee. Ik ga het ze dus ook niet vertellen, ik laat het ze waarschijnlijk via de post weten op het moment dta ik zeker weet dta het kindje gezond is. Met de 20 weken echo....
@ betty, nou das ook vervelend dan, dat ze het je niet gunnen. @ line, ja ga proberen of ik deze keer wat eerder mag komen, zo rond de 8,9 weken, maar weet nog niet of dat gaat lukken.
He betty, wat vervelend. Wat is er nou mooier en leuker dan een neefje/nichtje en kleinkind krijgen? Wij gunnen je het in ieder geval van harte!
hihihihih en dat weet ik thaqnks maar enig idee hoe ik dat dan aan zou kunnen pakken om er voro te zorgen dat het niet te zien is?