Ik heb de site gemaakt! Je kan hem bekijken op http://www.everyoneweb.com/sept2009mama/ Wil iedereen hem effe checken, en eventuele verbeteringen (ook qua opmaak) doorgeven? Ik ga nu de inhoud van mijn kast redden (<= ondernemende dreumes)
Nee ik heb mijn ouders eind nov gezien in de stad en daarvoor het laatst op mijn moeder haar verjaardag in sep. Na sep is de bom van jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren lange ergenis gebarsten en ik heb ook echt geen behoefte meer om die mensen in mijn leven te hebben. Maar ik zie ze dus de 25ste en dan in feb nog eens geloof ik op een verjaardag van een oom...
@ tantan, heb hem ff gecheckt enne denk dat mijn ZB een PB moet worden want heb nu nog geen medische indicatie mijn vorige bevalling wel, maar nu nog niet denk ik, verder klopt hij helemaal. En het is een moie site geworden
@ betty boop, hmm.. hoe het niet te zien is heb ik ook altijd problemen mee, draag dan altijd wijde kleding, maar ja als je altijd strakke kleding draagt valt dat ook op.
eeeh misschien de broek OM je buik dragen ipv er IN nee hoor heel flauw van me, ik heb het ook en dan voornamelijk bij het zitten, dus dan gaan de knoop en de rits heel snel open. Tatan, veel plezier met de echo vanmiddag (de andere dames natuurlijk ook). Persoonlijk vond ik het niet erg om zo af en toe de lijst voorbij te zien flitsen, alleen kwam het steeds vaker voorbij en kreeg ik het idee dat iedereen aan het copiëren was geslagen om dingen te veranderen. Dus ik vind het wel fijn zo en al mijn gegevens zijn ook in 1 keer goed Betty misschien wijdere kleding dragen, een lange trui zodat ze niet zien dat je broek met een stuk elastiek tussen knoop en gat dicht zit. Alleen de vroegste ontmoeting gaan en je op de verjaardag van je oom "ziek' melden. Of zeggen dat je buik dikker is van de hormoon behandeling? Dan was er nog iemand met een blaasontsteking, heel veel beterschap. En iemand met veel krampen en angst, meid heel veel sterkte. Zo en dan nu even *ego* Mijn maag schijnt bijna niets meer te kunnen verdragen, 's morgens nog net een beschuitje met een beker melk, water en fruit en daar houdt het wel mee op. 's avonds eet ik dan nog 2 handjes met pistach nootjes, mijn warme eten bedelf ik onder de appelmoes en accepteer dan maar dat ik daarna een tijdje misselijk ben. M.a.w ik ben geloof ik zwanger Groetjes Anita
tantan, supermooie site! toppie meiden, hebben jullie ook ervaring met lichter testen etc? ben echt een beetje bang geworden.... zucht
Tja maar als je altijd een beetje laten we zeggen een andere smaak van kleding hebt ( kijk op mijn hyves degene die lid zijn van de hyves ) dan valt het hoe dan ook op als ik niet in dat soort kleding kom.... Moeilijk he Ziet er goed uit hoor tantan, maar wat ik al zei, vind het wel moeilijk en ben bang dat ik alles vergeet door dAt ik niet steeds naar die site kijk...
Meid iedereen maakt op haar manier hcg aan dus een lichte test hoeft nog niets te zeggen... Maar bel anders de ha voro ene bloedtest..;.
hee betty, kan ik dat zomaar laten doen? hoe werkt dat precies? denk dat ik dat wel wil ja... mn testen waren echt dik positief, schrok vandaag gewoon heel erg dat ie ineens lichter is...
@ Tantan: wat een mooie overzichtelijke site @ alle testjunks jullie maken jezelf een beetje gek met al dat getest en lichtere streepjes enzo......ja bent gewoon zwanger tot het tegendeel bewezen is.....ik bedoel dit niet zo rot als het er misschien uitkomt.Maar het is net als met bevallen....als je twijfelt of het zover is,is het niet zo.Als je twijfelt of het mis gaat,is het ook niet zo.Niet dat het dan zeker goed blijft gaan,maar geen bloed en geen hele vreselijke krampen is meestal wel een goed teken. Zelf heb ik gisteravond aardig wat krampen gehad,maar ik denk dat het mijn darmen waren.Vandaag ben ik net zover als de vorige keer dat het mis ging,dus so far so good
haha thanks suzanne ik weet het....je hebt ook gelijk... zou graag de controle willen houden, maar ja...dat lukt dus gewoon niet
Hoi dina ik begrijp je helemaal, heb nog geen nare ervaringen meegemaakt bij mezelf maar wel om me heen. Heb ook elke dag de neiging om een test te kopen, maar die goedkope van de kruitvat zijn uit het assortie en met die duurdere bedenk ik me elke keer wat ik straks voor die kleine kan kopen van dat geld haha... Ga er nu gewoon vanuit dat ik 2 posi testen heb en daarna nog geen bloed of andere hele rare dingen, dus gewoon zwanger ben en blijf. Helaas moet ik erg lang wachten voor ik mn eerste echo krijg (als ik het vergelijk met alle anderen). Moet dus nu nog een maand afwachten ppppfffffff.... Het geheim houden wordt ook steeds moeilijker, zeker voor mn ouders en schoonouders. Zit toch te dubben om het eerder te vertellen in de hoop dat zij misschien toch hun mond kunnen houden. We zullen zien. Zijn er al dames terug van de echo? Ben erg nieuwschierig hoor naar de verhalen.
Hallo Meiden! Nou ik hoop dat ik me deze maand ook tot jullie kan voegen... Nog even afwachten, ik ga waarschijnlijk morgen testen! Ik heb al een dochter van 21 maanden oud. En een 2e is zeer welkom. Heel spannend, ik lees ondertussen gewoon met jullie mee... Groetjes Momtobe (oude naam nog)
hee beverly, thanks! fijn dat er meiden zijn die je begrijpen he... heerlijk. weet je, ik heb het meteen aan mn ouders en schoonouders verteld. ook onze beste vrienden weten het. toen het mis ging wist bijna niemand het,en dan voel je je kut hoor. nu weten de belangrijke mensen het gewoon en kunnen er voor je zijn wanneer het mis gaat of wanneer je je ziek voelt en wanneer je blij bent. volg je hart! hihi oh moet werken zo en ben ineens zo misselijk...bleh
meid ik vind m toppie.. sta er ineens alleen niet meer tussen wil jij dat misschien dan even voor me doen? Rox 19/09/2009 uitgerekend leeftij 27 1ste kindje..denk een jongen.. tb en bv dank je wel