September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Gefeliciteerd dames!

September is een mooie maand!
    Ik was bij mn dochters beide in september uitgeteld (2002 en 2004) maar de oudste kwam in oktober haha

Geniet ervan!

2. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    Hallo allemaal! Ik kom me ook melden hier.

Allereerst: van harte gefeleiciteerd met jullie zwangerschap!

Ik mocht eerste kerstdag ook het mooiste kerstkado ooit ontvangen, het staat in mijn album. Op 3 september mogen wij, als alles goed gaat en daar gaan we wel van uit natuurlijk, ons eerste wondertje begroeten.

3. Tinkerbellmama

Tinkerbellmama Actief lid

11 dec 2008
    201
    0
    0
    Hoeraaaaaa.....ik mag me ook melden.
    Volgens de calculator van deze site ben ik 7 sept uitgerekend.
    Wat klinkt dat nog ver weg he maar voor we het weten is het zo ver.

4. wonderen

wonderen Lid

26 dec 2008
    95
    0
    0
    wat leuk pupke en tinkerbell
    als eerste welkom bij de september mama's
    dat we maar een heeeeeeeele mooie tijd morgen hebben

5. miek78

miek78 Actief lid

7 jan 2007
    295
    0
    0
    drogiste
    noord holland
    alle nieuwe zwangeren van harte gefeliciteerd !
    heb het nu ook aan mijn broers en schoonzusjes verteld mijn ene schoonzusje was zo blij dat ze moest huilen zo lief !
    ik kon het niet voor me houden voelde zo fout ......
    nu probeer ik een tijdje mijn mond te houden maar heel veel mensen weten dat we bezig waren omdat we al in het ziekenhuis liepen dus hoe lang we het vol houden..... :(

voor de rest niet echt klachten moe maar ja.....

6. Niet meer actief

Pupke en Tinkerbellmama welkom!
    Ik vrees dat ik deze zwangerschap ook veel misselijk zal zijn. Ik was al met vlagen misselijk vanaf een week voor NOD en het was vandaag helemaal pet, veel met de WC-pot geknuffeld (owzo fijn als je ischias hebt :(). Dat vroeg laatst iemand nog hoe lang daarvoor stond. Staat niet echt een tijd voor. De HA zei maandag dat ik sowieso na de feestdagen iets van verbetering moest merken. Nu is dat ook wel zo, maar kan ook komen omdat ik nu op tijd rust/zit/lig/sta/loop. Ik kan nog steeds mijn kleine manneke niet optillen...:(

Ach we wachten af, gaat vast ooit wel weer over ;)

Liefs, Tanya

7. Tinkerbellmama

11 dec 2008
    201
    0
    0
    Dankjewel en dat hoop ik ook.
    Voorlopig zit ik alleen maar te brullen op de bank, het zijn allemaal blije en gelukkige tranen hoor maar het is zo onwerkelijk nog.

Hoe voelen jullie je meiden?

8. Tinkerbellmama

11 dec 2008
    201
    0
    0
    Getverdemme meid.
    Ik ben NOG geen seconde misselijk geweest maar twijfel er niet aan dat dat bij mij ook nog gaat gebeuren.
    Ik wil je niet ontmoedigen hoor maar misselijk kan wel tot de 16de week duren (of verpest ik nu je zaterdagavond hihi)

9. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    Pupke en Tinkerbellmama; welkom en geniet van de zwangerschap!

@Miek78; wat leuk dat je schoonzusje zo reageerde.

@Tantan; oooooh wat balen die misselijkheid, zeker als je ook nog met de ischias zit. Hoop dat het snel beter gaat.

Ik heb niet veel klachten. Slaap niet zo goed en steken in mijn buik en pijn in de rug, maar het is goed te doen. Als dit zo mag blijven dan teken ik er voor!

Net was mijn zwager er. En die maakte een opmerking tegen mijn vriend, als jij ooit nog vader word, dan moet het kind haast opa tegen je zeggen (mijn vriend is 36 bijna 37 en zijn broertje is 24). Hij weet nog niet dat we zwanger zijn, zeggen we volgende week zaterdag. Toen hadden mijn vriend en ik wel een binnenpretje...............hij moest eens weten :)

10. Tinkerbellmama

11 dec 2008
    201
    0
    0
    Net was mijn zwager er. En die maakte een opmerking tegen mijn vriend, als jij ooit nog vader word, dan moet het kind haast opa tegen je zeggen (mijn vriend is 36 bijna 37 en zijn broertje is 24). Hij weet nog niet dat we zwanger zijn, zeggen we volgende week zaterdag. Toen hadden mijn vriend en ik wel een binnenpretje...............hij moest eens weten

Hahaha leuke momenten zijn dat he.

11. Tinkerbellmama

11 dec 2008
    201
    0
    0

Moet je eens de wii fit gaan gebruiken en dan gaan hoola hoopen whahhahaa het is echt geen gezicht. Moet je je eens voorstellen dat je staat te hoola hoopen zonder hoola hoop. Niet te hopen dat de buren je dan zien hhahaha

12. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    Ja, die hebben wij inderdaad ook. Ik schaamde me altijd kapot als ik op dat ding stond. Zette het zo neer dat niemand mij kon zien :)

Meiden ik ga naar bed, nog ff lekker boekie lezen en dan slapen. Ben moe.
    Fijne avond nog en tot morgen!

13. Niet meer actief

Nee hoor. Bij mijn vorige zwangerschap was ik tot aan de bevalling toe elke dag misselijk en spugen. Dus dat verwacht ik nu ook weer ;)

14. wonderen

wonderen Lid

26 dec 2008
    95
    0
    0

hier weer een onrustige nacht achter de rug.
    Ik slaap onwijs goed in , maar wordt wel honderd keer wakker omdat ik aan de baby in mijn buik aan het denken ben.

Hoe is het met jullie?
    vandaag gaat als het goed is zw pagina verhuizen en kunnen we niet online, dus ben benieuwd

15. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    BEVALLINGSLIJST SEPTEMBER 2009 MAMA'S

Lilith, 26 jaar - 2e kindje - 1 september 2009
    Peppie01, 24 jaar - 1e kindje - 1 september 2009
    Wonderen, 32 jaar - 2e kindje - 2 september 2009
    Milla, 28 jaar - 3e kindje - 2 september 2009
    Miek78, 30 jaar - 1e kindje - 2 september 2009
    Suus1983, 25 jaar - 2e kindje - 2 september 2009
    Babijtje, 29 jaar - 1e kindje - 3 september 2009
    Nathalie01, 21 jaar - 1e kindje - 3 september 2009
    Tantan, 32 jaar - 2e kindje - 3 september 2009
    Lilly, 30 jaar - 2e kindje - 3 september 2009
    Pupke1979, 29 jaar - 1e kindje - 3 september 2009
    Jojo82, 26 jaar - 2e kindje - 7 september 2009
    Tinkerbellmama, ? jaar - ?e kindje - 7 september 2009

AFSPRAKENLIJST

Zo maar weer eens even bijgewerkt, voor zover ik het wist.

16. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    Ha wonderen, Goedemorgen,

Wat balen dat je een onrustige nacht hebt gehad. Ik slaap op zich wel redelijk. Moet er wel minimaal 2 keer uit om te plassen. En kan niet meer uitslapen, het lukt gewoon niet, ook al wil ik wel. Nou ja ach.

En denken aan die kleine in de buik, ik word er gek van. Soms lees ik van die akelige verhalen hier over miskramen enzo, dan word ik weer helemaal gek van mezelf. Moet gewoon positief denken en ga die verhalen maar niet meer lezen.

Ik hoop zo dat zw pag vandaag nog niet gaat verhuizen, ben gewoon helemaal verslaafd aan dit forum :oops: :)

17. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Uitslapen kan ik ook niet meer, grappig, want dat had ik bij mijn vorige zwangerschap ook. Normaal ben ik niet uit bed te branden, dus ik vind het eigenlijk wel lekker dat ik veel wakkerder ben 's morgens.

Gaat de verhuizing vandaag beginnnen? :( Balen!

18. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    Las net dat de verhuizing nog niet door gaat vandaag. Dus we kunnen de hele dag gezellig kletsen :D

19. Peppie01

Peppie01 Actief lid

24 jan 2008
    124
    0
    0
    Is het al bekend wanneer de verhuizing wel gaat beginnen? :(

20. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Hoi meiden...
    Hier een heel heel heeeeeeeel voorzichtige aanmelding...
    Ik heb gister na de 1ste ivf een posi test gehad. ( eigenlijk moct ik morgen pas een bloedtest doen) Zie mijn album.

Maar feliciteren vind ik nog heel eng. heb 1x een zeer vroeg mk geahd, 1x een mk na 6 weken en 1x een bbz, Ik ben dus pas blij als ik over 2 1/2 week een hartje zie kloppen...

Maar omdat ik niet de ivflijst wil bevuuilen met mijn angsten kom ik mij toch hier maar melden...

Vertellen doen wij nog lang niet, schoonmama weet min of meer dat ik een enorm goed gevoel heb bij deze poging en contact met mijn familie is er niet...
    Dus ik geniet even mee met jullie verhalen...

Lief dat alle 2008 sep mama's hier even succes komen wensen en als het aan mij ligt dan blijf ik hier zeker om er een goede hechte groep van te maken ;)

Wii-en is ook 1 van mijn sporten hahaha en het ziet er idd niet uit. Mijn nichtjes doen het ook vaak en willen dan niet dat ik ze film tijdens het hoelahoepen hahahaha...

Ik heb nog geen banner, eerst morgen maar de bloedtest....

Succes allemaal meiden...

Deel Deze Pagina