@Dina1983 Het is niet gebruikelijk, maar volgens mij als je het de ha uitlegt wel ene mogelijkheid... @MomToBe ik hoop dat je je bij ons mag voegen... spannend meis... hoe laat ga je testen?
hej allemaal, iedereen lekker geslapen? @Tantan: hele mooie site erg leuk alleen mag mijn flesvoeding Borstvoeding worden? We willen het toch gewoon weer proberen @meiden met een echo vandaag, veel plezier en succes groetjess my
Ik slaap de laatste dagen nog steeds niet zo goed ,weet niet waar dat aan ligt, wordt heel vaak wakker 's nachts
@Joyce84: Daar heb ik nu ook last van, alleen moet ik dan ook nog iedere keer naar de WC geen idee waar dat vandaan komt, onrustig slapen.... had ik toen ik zwanger was van onze dochter hadden we dat niet, mijn man slaapt namelijk ook erg onrustig p 't moment
Ja ik weet eigenlijk niet hoe het komt hoor, maar ik slaap gewoon slecht de laatste dagen. Ik heb er ook geen last van gehad met de zwangerschap van mano, alleen tegen het einde
Tja ik weet niet hoe je (schoon)ouders zijn maar wij hebben gewoon gezegd dat we wilden dat ze het nog niet vertelden totdat we een goede echo hadden gehad. Met mijn eerste zwangerschap hadden wij ook niets verteld en toen het slecht bericht was had ik ze heel erg hard nodig hoor. Mijn ouders waren toen op vakantie, ik bellen, mijn vader begreep het niet goed en was helemaal door de dolle, hij had alleen zwanger gehoort en niet meer geluisterd naar de rest . Kreeg ik een dol blije moeder aan de lijn waaraan ik kon vertellen dat het kindje gestopt was met groeien en het hele feest dus niet doorging. De schatten hebben de boot in een haven gegooit, betaald voor een paar dagen, de havenmeester hun naar het station laten brengen en op de trein gesprongen. Groetjes Anita
Hoezo zwanger, nu zit ik te janken om dat wat ik zelf getypt heb het moet niet gekker worden. Groetjes Anita
ik krijg ook tranen Maar heb zelf ook al 2x mk gehad en alle keren dat ik zwanger was, wisten mijn ouders en schoonouders het gelijk en zusje en broer en zwager en schoonzus ook trouwens, want ook ik kan dan alle steun gebruiken hoor.
ik vertel het mijn ouders/schoonouders het pas als de echo is geweest.. Mijn broer weet het wel want zij hebben via iui een kleine gekregen en zijn zo voor ons aan het duimen.
Bij mij komt de rest het pas te weten als ik het hartje heb gehoord denk ik, dat heb ik ook zo bij mano gedaan, dus nu denk ik weer, moet alleen dan wel een originele manier bedenken om het te vertellen
even klaag.,........... bah ikke is moeeeeeeeeeeeeeehooooooooeeeeeeee maar kan niet nu even tukkie doen,.... er is een loodgieter voor de verstopping hier en om half 3 heb ik werk... bah bah bah...
joh betty die loodgieter mep je gewoon even mijn zijn waterpomptang op zijn kop, dan slaapt hij ook wel even een uurtje en dan kun jij even lekker gaan liggen Groetjes Anita
ikke ben ook alweer moe hoor, kan ook wel een tukkie doen, maar zit op me werk, dus kan ook niet, denk niet dat mijn collega's dat leuk vinden
hihihi tja dna maar even door werken he... hmmmm maar asl ik die loodgieter ko sla dna heb ik nog steeds last van die verstopping... nee doe dan maar niet
Effe ego. Heb vanmorgen de echo gehad, ze ging uit van mijn laatste ongi terwijl ze weet dat ik nooit regelmatig ben, maar nee hoor stug de kop er voor houden. nou zegt ze ik zie alleen nog maar dat zwarte gat zeg maar maar het is ook nog niet helemaal rond, dus ik ja maar ik ben ook minder ver als 6w3d dus dan kan dat toch wel kloppen. Nou zegt ze met jou voorgeschiedenis ben ik niet erg hoopvol. En bedankt he had zo'n goede hoop en dat boort ze even finaal de grond in. Over 10 dagen(22ste) mag ik weer voor een echo zucht hoe kom ik die dagen ooit door.
zo zeg dat had ze ook wel even iets anders aan kunnen pakken zeg. Zelfs toen ik met 11 weken de echo kreeg en er alleen een stipje van 5 weken te zien was zei de verloskundige wel dan hij dacht dat het niet goed zat maar dat we gewoon 2 weken (en de zijn dan heeeeeeeel lang) gingen afwachten omdat je nooit kon weten hoe raar een balletje rolde. Groetjes Anita
@ dreamer, dat was idd bot zeg. Nou lekker dan, gewoon je positieve gedachten zo de grond in geboord worden, maar je moet wel; hoop houden, als het voor jou goed voelt en over 10 dagen mag je weer komen.